PaperMate
Heb je nog reservekabels?

1
Heb je nog reservekabels?
1
Steeds meer nieuwe robotstofzuigers worden geleverd met kleine stofzakken in plaats van een eenvoudig reservoir, zoals bijvoorbeeld bij Dyson het geval is. Maar waarom? Een stofreservoir kan gemakkelijk worden geleegd en schoongemaakt, terwijl je met de stofzuigerzakken steeds meer moet kopen. Is dit echt praktischer, hygiënischer of gewoon een manier om extra omzet te genereren?
1
Vandaag heb ik van Digitec 3 stuks Nvme geheugen voor servers ontvangen, die alleen in een C5 envelop (papier, ongefrankeerd) werden verstuurd. Heeft iemand anders de ervaring dat Digitec SSD, Ram, Nvme en andere dure goederen niet goed verpakt? Met Brack en Amazon heb ik dit nog nooit meegemaakt. Zelfs vanuit China zijn de chips altijd correct verpakt.
41
Ik ben op zoek naar een adapter voor camerabajonet EF naar objectiefbajonet RF.
2
Hallo Galaxus Team Ik heb vorige week een product besteld (vrij stevig en van hout). Deze werd geleverd in een enorme kartonnen doos, die gevuld was met meer dan 120 noppenkussens. Het plastic afval stond niet in verhouding tot het product dat ik voor 45 CHF bestelde. Er zijn toch wel milieuvriendelijkere verpakkings- of vulmaterialen? Vriendelijke groeten
4
Ik heb hierover weken geleden een vraag gesteld, maar nooit antwoord gekregen. Laten we eens kijken of hier meer aan de hand is: Mijn probleem. Ik gebruik al jaren elektrische tandenborstels van Oral B. Maar ze lijden allemaal op dezelfde plaats: De tandenborstel is goed en maakt grondig schoon. Maar de oplaadbare batterij is een ramp. Enerzijds is de looptijd veel lager dan vermeld, Aan de andere kant gaan de batterijen veel te snel kapot. En er zijn geen vervangende batterijen - wat betekent dat je ze na maximaal 18 maanden moet weggooien. Ik vind het tragisch dat zulke dure apparaten na zo weinig tijd weggegooid moeten worden vanwege de batterij. En mijn tandenborstels kosten tussen de 170 en 240 frank. Oral B is oneconomisch en onecologisch. VRAAG: Kent iemand een elektrische tandenborstel waarvan de batterij meer dan 2 jaar meegaat? Of vervangbare batterijen? Ik ben benieuwd naar je antwoorden, dank je wel.
46
5 van 24.455 discussies