Phobya 12VHPWR adapter
Hallo digitec Ga je de 180 graden 12VHPWR adapters van Phobya toevoegen aan je sale? De lompe van Corsair passen niet op mijn RTX 4090 van ASUS! Ik wil graag het model 12vhpwr16p16p-bl.
1
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
Hallo digitec Ga je de 180 graden 12VHPWR adapters van Phobya toevoegen aan je sale? De lompe van Corsair passen niet op mijn RTX 4090 van ASUS! Ik wil graag het model 12vhpwr16p16p-bl.
1
Met het oog op de uitschakeling van 3G (Sunrise 10.6.25, Swisscom eind 25) moet niet alleen 4G (=data), maar ook VoLTE (telefonie via LTE) selecteerbaar zijn in het filter voor mobiele telefoons. Je kunt niet bellen met 4G zonder VoLTE, en sommige mobiele telefoons kunnen alleen gegevens verzenden via 4G!
29
Voor de producten in de categorie tuinhekken zou het erg handig zijn als je de maaswijdte (grootte van de 'gaten') op de producten kon zien.
1
Omdat veel aanbieders hier nog steeds vertrouwen op Planzer (en hun pakketten nooit hun weg naar mij vinden), ben ik al lang geleden gestopt met bestellingen bij aanbieders van derden. Galaxus, waarom kun je in deze categorie niet filteren op sales die rechtstreeks van Galaxus komen, zoals in andere categorieën? Dit werkt in elke andere categorie met het filter "Aanbiedingen: Producten bij ons op voorraad" filter. Hier spuugt het filter echter alles uit van leveranciers van derden, waardoor het filter gewoon nutteloos wordt.
0
Ik ben op zoek naar een zwembadrobot voor een typisch Intex Ultra Frame bovengronds zwembad (in mijn geval 5x10m) met zoutwaterchlorering. Hij moet zeker de wanden + waterleidingen kunnen schoonmaken. Heeft iemand hier ervaring mee? Werkt het bijvoorbeeld met een Aiper Scuba S1 Pro? Wat me onzeker maakt: op hun website staan degene die de wanden + waterlijnen kunnen schoonmaken in de categorie "voor ingegraven zwembaden".
1
Ik heb bij jou een sneeuwblazer op batterijen besteld voor 35,00 + ca. 5,00 verzendkosten. Ik heb bij u een sneeuwblazer op batterijen besteld voor 35,00 + ca. 5,00 verzendkosten. De advertentie vermeldt niet duidelijk het ontbreken van de accu, daarom besloot ik het artikel te retourneren. U stuurde mij een factuur voor 22,90 (plus 50% van de oorspronkelijke prijs van het product). Ik moet 5,00 verzendkosten betalen + 7,00 retourkosten + 10,00 omdat ik de doos heb geopend om mijn aankoop te bekijken. Ik zou graag willen weten of u mij een oplossing kunt bieden voor dit afwijkende probleem! Door deze ervaring wil ik niet langer bij u winkelen. Het is jammer.
3
5 van 24.244 discussies