Razer

60 Discussies voor in Razer

Begin discussie
    NervzZ 2 jaren geleden in Razer

RAZER HYPERPOLLING DRAADLOZE DONGLE

Hallo, Ik vroeg me af wanneer de Razer Hyperpolling draadloze dongle te koop zou zijn? Het is de dongle die ze onlangs hebben uitgebracht en die draadloos een polling rate van 4000Hz mogelijk maakt en compatibel is met hun meest recente muizenproducten (en ook met de onlangs uitgebrachte Deathadder V3 Pro). Ik vermoed dat iedereen die deze recente muizen van Razer koopt zeker geïnteresseerd is in deze dongle, want het is een mooie upgrade en hij kost niet eens zoveel. Het zou geweldig zijn om dat product zo snel mogelijk beschikbaar te hebben. Bedankt.

4

Anonymous 1 jaar geleden in Razer

Razer Hyperpolling Dongle

Hallo, ik wilde weten of het mogelijk was om de Hyperpolling dongle van Razer te krijgen omdat hun site niet levert in Zwitserland, bedankt voor je antwoord.

1

ZeeeNoxx 1 jaar geleden in Razer

Razer Huntsman v3 pro TKL

Hallo beste Digitec gemeenschap Ik ben al een tijdje op zoek naar de nieuwe Razer Huntsman Pro v3 TKl Is er al bekend wanneer en of jullie deze in het assortiment opnemen? Groeten ZeeNoxx

2

Aleks95 3 jaren geleden in Razer

Razer Naga 2020 linkshandig

Zou het mogelijk zijn om de Razer Naga 2020 Left-Handed Edition in je assortiment op te nemen? Helaas kun je hem momenteel alleen bestellen via de Razer-site, maar die levert niet in Zwitserland. Alsjeblieft ik ben echt wanhopig want mijn oude Naga is kapot en ik weet niet waar ik een nieuwe Naga Linkshandig kan krijgen =(

3

PhilipNEIN 2 jaren geleden in Razer

Razer Blade 16" & 18

Hallo allemaal Zullen alle of enkele van de nieuwe Razer Blade 16" & 18" modellen hier bij Digitec verkrijgbaar zijn? Zoals zeker bekend is, vraagt de Razer Store niet om levering naar Zwitserland, dus ben je helaas aangewezen op bedrijven als Digitec. LG

4

5 van 60 discussies

Orde van de
discussies
Forum voor Razer
StartBegin discussie