Uw gegevens. Uw keuze.

We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.

Razer

60 Discussies voor in Razer

Begin discussie
    Aleks95 3 jaren geleden in Razer

Razer Naga 2020 linkshandig

Zou het mogelijk zijn om de Razer Naga 2020 Left-Handed Edition in je assortiment op te nemen? Helaas kun je hem momenteel alleen bestellen via de Razer-site, maar die levert niet in Zwitserland. Alsjeblieft ik ben echt wanhopig want mijn oude Naga is kapot en ik weet niet waar ik een nieuwe Naga Linkshandig kan krijgen =(

4

NervzZ 3 jaren geleden in Razer

RAZER HYPERPOLLING DRAADLOZE DONGLE

Hallo, Ik vroeg me af wanneer de Razer Hyperpolling draadloze dongle te koop zou zijn? Het is de dongle die ze onlangs hebben uitgebracht en die draadloos een polling rate van 4000Hz mogelijk maakt en compatibel is met hun meest recente muizenproducten (en ook met de onlangs uitgebrachte Deathadder V3 Pro). Ik vermoed dat iedereen die deze recente muizen van Razer koopt zeker geïnteresseerd is in deze dongle, want het is een mooie upgrade en hij kost niet eens zoveel. Het zou geweldig zijn om dat product zo snel mogelijk beschikbaar te hebben. Bedankt.

4

Anonymous 1 jaar geleden in Razer

Razer Hyperpolling Dongle

Hallo, ik wilde weten of het mogelijk was om de Hyperpolling dongle van Razer te krijgen omdat hun site niet levert in Zwitserland, bedankt voor je antwoord.

1

ZeeeNoxx 1 jaar geleden in Razer

Razer Huntsman v3 pro TKL

Hallo beste Digitec gemeenschap Ik ben al een tijdje op zoek naar de nieuwe Razer Huntsman Pro v3 TKl Is er al bekend wanneer en of jullie deze in het assortiment opnemen? Groeten ZeeNoxx

2

PhilipNEIN 2 jaren geleden in Razer

Razer Blade 16" & 18

Hallo allemaal Zullen alle of enkele van de nieuwe Razer Blade 16" & 18" modellen hier bij Digitec verkrijgbaar zijn? Zoals zeker bekend is, vraagt de Razer Store niet om levering naar Zwitserland, dus ben je helaas aangewezen op bedrijven als Digitec. LG

4

MonsterDream14 3 jaren geleden in Razer

Beschikbaarheid van nieuwe Razer schelpen ?

Het zou mooi zijn als digitec galaxus dit keer weer Arctech Pro en/of Arctech hoesjes zou kunnen verkopen voor de verschillende nieuwe telefoonmodellen die mogelijk zijn, waaronder de iPhone 13/ 13 Pro en 13 Pro Max.

1

Kollosso 5 jaren geleden in Razer

Vervangend oorkussen voor Kraken Headsets

Zou het mogelijk zijn om vervangende oorkussens voor Kraken headsets aan het assortiment toe te voegen? Deze zijn waarschijnlijk het eerste wat kapot kan gaan aan de headset. Als eindklant kun je ze in Zwitserland nauwelijks voor een redelijke prijs krijgen en ik gebruik liever de originelen dan iets van Aliexpress.

1

Helvetika 3 jaren geleden in Razer

Razer Naga linkshandige editie toevoegen aan het assortiment

Weet je al wanneer de nieuwe editie van de Razer Naga Left-Handed Edition beschikbaar zal zijn?

1

samfrei 3 jaren geleden in Razer

Razerbook 13 Gebroken. Wat moet ik doen?

Heb er melk overheen gemorst. Ik heb 2 dagen geprobeerd hem te drogen en 1 dag in Rijst, maar niets werkt. Ik heb hem rechtstreeks van Razer en heb nog steeds garantie, is hij te repareren of moet ik niet eens de moeite nemen om hem op te sturen voor reparatie? Ik ben er vrij zeker van dat gewone reparatieplaatsen hem niet kunnen repareren.... Toch? Greetz sam

0

samfrei 3 jaren geleden in Razer

Razer Telefoon 1/2

Hoi jongens! Ik heb een paar Razer 2 Phones en een Razer 1 Phone liggen omdat ik ze absoluut geweldig vond. Ik realiseerde me dat ik geen 5 telefoons nodig heb... Is er nog vraag naar? En heeft iemand ooit een upgrade naar Android 11 gedaan? Ik ben in dev. Mode en heb alles gedaan wat de website zegt, maar het werkt niet. Nog tips?

0

Wishlock 3 jaren geleden in Razer

Razer Monitoren weg?

Hallo daar, Het viel me vanmorgen pas op, maar toen ik Razer Raptor 27 probeerde te vinden, lijkt hij te zijn weggehaald, zelfs voor heel Zwitserland. Ik kan alleen de 50bux monitorhoes vinden. Is er iets gebeurd of heb ik het nieuws erover gemist? Ik hoopte echt dat ik hem binnenkort zou krijgen :(

2

RB Tegu 5 jaren geleden in Razer

Razer Huntsman Mini

Je hebt waarschijnlijk al gehoord over de Razer Huntsman Mini. Voeg hem zo snel mogelijk toe aan het assortiment met een Amerikaanse lay-out en de Clicky optische schakelaars. Hartelijk dank, ik wacht al jaren op een 60% toetsenbord van Razer.

+2

8

KevCrzSnchz 5 jaren geleden in Razer

DEATHADDER LINKSE EDITIE

Wanneer komt de linkshandige versie van de Deathhadder weer beschikbaar?

4

NervusNerv 7 jaren geleden in Razer

RAZER JAGER ELITE

Wanneer is de RAZER HUNTSMAN ELITE KEYBOARD met Zwitserse indeling verkrijgbaar?

+1

9

WMipv6 4 jaren geleden in Razer

Nieuwe Razer blade pro laptops

Hallo Team! Hebben jullie de nieuwe Razer laptops op een gegeven moment op voorraad? (Met RTX 30x0 graphics) Bedankt!

1

kdlc85 4 jaren geleden in Razer

Razer Book 13

Hoi Digitec - krijgen jullie de Razer book 13 op enig moment in 2021 op voorraad? Bedankt

2

Pentadron 4 jaren geleden in Razer

Razer oplaadpad Chroma

Goedendag, ga je het genoemde item in de onderwerpregel opnemen? https://www.razer.com/mobile-acc...

1

Vanix 4 jaren geleden in Razer

Razer Muis Bungee V3 en basisstation Chroma v2

Kom je met de nieuwe Razer Mouse Bungee v3 en Razer Base Station Chroma v3? Zo ja, wanneer zal het beschikbaar zijn?

1

lalanici 4 jaren geleden in Razer

Razer Seiren Mini

Ga je de Razer Seiren Mini aan je assortiment toevoegen?

1

Anonymous 5 jaren geleden in Razer

Razer Naga pro

Weet jij wanneer de Razer Naga Pro (draadloos) verkrijgbaar is op Digitec?

1

madeinyashiro 5 jaren geleden in Razer

BLACKSHARK V2

Gaat u de BLACKSHARK V2 van Razer in uw assortiment aanbieden?

3

StarvinMarvin 5 jaren geleden in Razer

Nieuwe Razer Productivity Suite

Hoi digitec Een paar dagen geleden werden drie nieuwe artikelen aangekondigd door Razer: Pro Type, Pro Click en Pro Glide. Het is een geweldige mix tussen spel- en kantoorrandapparatuur, met een super minimalistische esthetiek die je niet vaak verwacht van klassieke spelcomponenten.... Neemt u deze ook op in uw assortiment?

1

Anonymous 5 jaren geleden in Razer

Razer Deathadder V2 Mini

Hallo Digitec, Gaat u de Deathadder V2 Mini aan uw assortiment toevoegen? Zo ja, dan zou ik wachten en ze bij jou bestellen, anders rechtstreeks bij de fabrikant. Vriendelijke groeten

2

raphael 5 jaren geleden in Razer

Razer Gigantus v2

Hallo Digitech, ik wilde vragen of en wanneer jullie de nieuwe versie van de Razer Gigantus gaan introduceren. Lg :)

1

spookycarl 5 jaren geleden in Razer

Razer Opus met geluiddemping

Hallo Ga je de nieuwe Razer hoofdtelefoons aan je assortiment toevoegen?

1

Marciman 5 jaren geleden in Razer

Komen deze producten ?

Hallo beste Digitec Team, Ik zou graag willen weten of deze producten ook bij jullie verkrijgbaar zullen zijn en zo ja, wanneer. Een hoesje voor de Razer Phone 2 & de HAMMERHEAD TRUE WIRELESS EARBUDS. Of als je weet waar ik ze in Zwitserland kan bestellen, want Razer Hamburg levert niet aan Zwitserland. Bedankt LG Marci

+4

12

seba1333 5 jaren geleden in Razer

Razer en de resolutie in andere dimensies

Wie kent het probleem: Je bent blij met de lange levensduur van Razer producten en dat je ze nooit hoeft te vervangen vanwege gebreken, maar op een dag voelen ze aan alsof je ze in honing hebt gebaad, omdat het dunne laagje zacht plastic oplost. Dit gebeurde 2 jaar geleden met mijn Razer Mamba en nu ook met mijn Razer Onza Tournament Edition Battlefield Limited. Ik vind het jammer, want aan de ene kant werken deze producten nog perfect, maar aan de andere kant kostten ze vroeger veel geld.

8

momyy 6 jaren geleden in Razer

Razer Huntsman Toernooi Editie

Komt het Huntsman Tournament Edition toetsenbord binnenkort beschikbaar

4

impipimpi1234 6 jaren geleden in Razer

Razer Viper

Ik vroeg me af of de Razer Viper waarschijnlijk verkrijgbaar is op Digitec? Bedankt en lg

3

ingurum 5 jaren geleden in Razer

Razer raptor 27

Gaat u deze monitor aanbieden?

4

30 van 60 discussies

Orde van de
discussies
Naar boven
Forum voor Razer
StartBegin discussie