Ring Alarm
Hallo, enig idee wanneer de Ring alarmsystemen in Zwitserland verkrijgbaar zullen zijn?

1
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
Hallo, enig idee wanneer de Ring alarmsystemen in Zwitserland verkrijgbaar zullen zijn?
1
Hallo allemaal, als vervanging voor mijn iMac M1, die al 3 maanden ventilatorgeluid maakt, ben ik uitgekomen bij de HP OmniStudio. Ik zie hier vier modellen (1859 CHF, 1588 CHF, 1939 CHF en 1523 CHF), die er qua technische gegevens allemaal vrijwel hetzelfde uitzien. Waar kunnen de verschillen zitten? Bovendien lijken een paar gegevens niet te kloppen, zoals: geen USB-C bij de ene en 32GB SSD bij de andere. Weet iemand of ze stil zijn? Alvast heel erg bedankt!
1
Hallo, kunt u mij alstublieft helpen? Ik begin in september met mijn studie en heb een budget van tussen de 800 en 1000 CHF om een nieuwe computer te kopen. Ik zal hem onder andere gebruiken voor ARGIS, Matlab en soortgelijke software. Kunt u mij een goede computer in deze prijsklasse aanbevelen? Hartelijk dank
7
Digitec biedt 2 bijna identieke ASUS Expertbook P5 laptops aan, kan iemand het verschil uitleggen? De ene lijkt LCD te hebben, de andere LED, welke heeft de voorkeur? Hartelijk dank Urban https://www.digitec.ch/comparison...
3
Hallo allemaal, komt deze nieuwe combinatie binnenkort als roltrainer in de winkel of moet je hem rechtstreeks bij Zwift bestellen? Ik vind het basisconcept erg goed, ook omdat ik mijn racefiets niet constant hoef om te bouwen tussen de weg en de woonkamer. Als er hier nog meer geïnteresseerden zijn, bedankt voor jullie feedback en misschien kunnen we het hier in de winkel aangeboden krijgen ;) Groeten, P.
111
Hallo Galaxus. Wanneer komt de eerste Marshall Heston 120 soundbar op de markt?
2
5 van 24.188 discussies