Robomow MS1800?
Hallo, past het mes MRK6101A op het model MS 1800? Bedankt

1
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
Hallo, past het mes MRK6101A op het model MS 1800? Bedankt
1
Ik heb veel mensen zien klagen over Planzer, en ik wilde mijn ervaring delen. Ik bestelde een duur artikel (425,-), en toen het werd afgeleverd, liet Planzer het gewoon voor mijn gebouw staan... zonder me te waarschuwen. Een buurman zag het vanaf zijn balkon. Hij wilde het pakket voor me meenemen, maar toen hij het oppakte, zag hij dat het open en leeg was. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met Planzer, maar het kon ze niets schelen. Ik heb ook Galaxus aangeschreven, maar tot nu toe heb ik alleen een open ticket gekregen, zonder concreet antwoord. En het ergste is dat ik het gevoel heb dat ik zal moeten bewijzen dat ik het niet was die de inhoud van het pakket heeft gestolen... Ik bestel regelmatig bij Galaxus en dit is de eerste keer dat ik dit soort problemen heb. Eerlijk gezegd is het frustrerend. Kortom, net als vele anderen hier raad ik elke levering via Planzer ten zeerste af. Ik begrijp niet waarom Galaxus met hen blijft samenwerken, vooral gezien het groeiende aantal negatieve recensies.
0
Hoe bepaal ik de juiste adapter voor een apparaat (Philips stoomborstel/steiltang) met een Schuko stekker met een Zwitserse stekker (voor vaste installatie)? Ik kan mijn weg niet vinden in alle artikelen. Hartelijk dank
5
Niet ouder dan twee jaar - Geheugen (RAM) min. 16 GB, 32 GB aanbevolen - Schermdiagonaal min. 13 inch of groter - Opslagruimte min. 256 GB, 512 GB aanbevolen - Peninvoer aanbevolen Windows of macOS? Mijn voorkeur gaat uit naar macOS omdat ik in de nabije toekomst graag naar Apple wil overstappen - maar ik twijfel nog. Ik heb een notebook nodig die krachtig genoeg is voor programma's als Vectorworks (VWX), d.w.z. CAD-programma's. Alvast heel erg bedankt! 🫡
2
Grootte en belastbaarheid als productinformatie/filter zou handig zijn om efficiënt geschikte producten te vinden
1
Ik ben op zoek naar waterdichte stekkers type 12 of 13 voor montage. Bijvoorbeeld voor een haardroger als de kabel niet helemaal vervangen kan worden.
6
5 van 24.206 discussies