Roccat Vulcan
Zal het Roccat Vulcan toetsenbord beschikbaar zijn op Digitec? en tegen welke prijs?

3
Zal het Roccat Vulcan toetsenbord beschikbaar zijn op Digitec? en tegen welke prijs?
3
Komt er ooit de Modulok van Roccat op digitec? https://de.roccat.org/Accessorie...
1
Zal de Roccat Khan Aimo 7.1 ook in de Digitecshop verkrijgbaar zijn? Heeft ook iemand de headset al getest en kan me er feedback over geven? Ik heb hem eerder getest in de Mediamarkt, maar ik had geen tijd om het 7.1 surround geluid te testen. Kan iemand me nog andere aanbevelingen geven in de categorie gaming-headsets?
1
We lijken altijd achter te lopen op het gebied van techniek/hardware. Eén blik op de Duitse markt volstaat, waar het aanbod groter en de inhoud beter is dan in Zwitserland, ondanks de welgestelde clientèle. De eerder genoemde muis is een schoolvoorbeeld van hoe deze muis, door velen al verwacht met bijna vertragingsvrije overdracht en "foutloze" optische sensor (verbeterde PixArt3361), begin dit jaar gepresenteerd met distributie vanaf april, nog steeds niet verkrijgbaar is in Zwitserland.
4