race van volgend niveau Vluchtsimulator MSFS Editie
Zal het volgende niveau van racing Flight Simulator MSFS Edition ooit beschikbaar zijn bij Galaxus?

2
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
Zal het volgende niveau van racing Flight Simulator MSFS Edition ooit beschikbaar zijn bij Galaxus?
2
Hallo samen https://www.digitec.ch/de/s1/product/asrock-fatal1ty-h87-performance-lga-1150-intel-h87-atx-mainboard-762470 Ik heb het AsRock Fatal1ty H87 Performance moederbord. En ik ben op zoek naar een geschikte SDD uitbreiding, ik heb nog steeds een HDD en de PC draait vrij langzaam... Kun je een geschikt geheugen aanbevelen? Moet het "SATA" zijn of is "M.2 SATA" ook mogelijk? Vanaf 500gb is volledig voldoende. Hartelijk dank voor uw hulp :)
0
Mijn maat bracht me een pc om nieuwe onderdelen te installeren. Normaal breid ik niet uit, maar op dit moment ben ik ten einde raad... Moederbord: Rog Strix x870e-wifi Grafische kaart: tuf rtx 4080 OC 16gb Cpu-ventilator: icue h150i elite Ssd: samsung 980 pro hestsink Ram: ddr 5 fury beast expo 6000mhz 2x 32gb Zou compatibel moeten zijn volgens de website. KF560C30BBEK2-64 Cpu amd ryzen 9 7950X Voeding: be quiet 1000w Alleen bij het opstarten start hij niet op en brandt het oranje lampje van de dram direct. Geen beeld en geen bios. Deze dingen zijn nieuw: Moederbord nieuw, cpu nieuw en ram nieuw. Ik krijg de pc niet aan de praat. Kan iemand mij helpen? En dat vandaag met de bètacode van bf 6 😅😢 Hartelijk dank voor uw hulp
11
Ik vond de "oude Sugus" erg lekker. Sinds kort is er een nieuwe variant met zo'n stomme verpakking die heel moeilijk te openen is en nog minder lekker smaakt! Waarom moet je alles veranderen?
16
Hallo, Ik ben erg geïnteresseerd in de nieuwe mobiele telefoon van TTfone: TT280! Heeft Galaxus plannen om dit model aan te bieden? Zo ja, is het mogelijk om te zeggen wanneer het product beschikbaar zal zijn op het platform? Hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Luca
1
5 van 24.227 discussies