Sage

3 Discussies voor in Sage

Begin discussie
    Anonymous 3 jaren geleden in Sage

Sage de voedselkoeler

Könnt ihr das folgende sexy Gerät ins Sortiment aufnehmen? https://www.sageappliances.com/eu...

4

Anonymous 4 jaren geleden in Sage

Sage De Controlefreak

Zou het mogelijk zijn het product in jullie assortiment op te nemen?

2

kpsingh 4 jaren geleden in Sage

Voel je je moeilijk gedaan door de Black Friday deal

Hé Galaxus, Over het algemeen heeft galaxus de beste klantenservice/ervaring, maar deze keer voel ik me een beetje hard getroffen door de ervaring van het kopen van de koffiemachine. De prijsschommelingen en de "kortingen" op de saliemachine slaan echt nergens op. Ik kocht deze machine op de black friday toen hij afgeprijsd was van 2009 CHF naar 1859 CHF, de prijs daalde toen naar 1799CHF en nu is er weer een aanbieding die de prijzen met 15% verlaagt (270CHF), wat echt een niet-triviaal bedrag is. Hoewel ik de perikelen van prijsschommelingen en veroudering van technologie begrijp, zijn zulke grote prijsschommelingen op dure koffiemachines binnen een zeer korte tijdspanne geen goede klantervaring. Je kunt dit min of meer verwachten bij snel veranderende technologie (zoals televisies, mobiele telefoons enz.), maar het is echt triest als dit gebeurt met een product als een topkoffiezetapparaat van een merk als Sage.

2

Orde van de
discussies
Forum voor Sage
StartBegin discussie