Scooter met dubbele motor
Zijn er eigenlijk weglegale scooters met 2 motoren of is dit technisch niet mogelijk vanwege de beperkingen?

6
Zijn er eigenlijk weglegale scooters met 2 motoren of is dit technisch niet mogelijk vanwege de beperkingen?
6
Alleen al de laatste 2 bestellingen waren verkeerde leveringen en pakketten die als retour werden aangegeven maar gewoon niet werden geleverd. Echt vervelend als je toch al lang wacht. De kosten creditnota en opnieuw bestellen maken het geheel nog langzamer. Het is allemaal al eens eerder gebeurd, maar niet zo vaak.... Longboardfreerider
2
Het platform waar ik tien dagen geleden betalingsproblemen had met mijn laatste bestelling, zij het met succes, blijkt nog steeds even recalcitrant, om een grovere term te gebruiken. Uiteindelijk ben ik naar een winkel gegaan om het product te kopen dat ik wilde hebben. Als dit weer gebeurt, verander ik van leverancier.
3
Hallo allemaal. Ik zoek een "doekje" dat je tussen het toetsenbord en het scherm kunt leggen als je de laptop sluit. Maar weet niet wat ik daarvoor zou moeten zoeken. Kan iemand mij een tip geven? Merci en groeten Reto
4
Hallo, Ik ben op zoek naar een compatibel breedbeeldscherm zoals deze https://www.digitec.ch/de... In principe moet het twee schermen vervangen. Nu mijn vraag ik lees vaak dat er problemen zijn met widescreen, maar is er een die niet meer dan 1100.- CHF kost en gemakkelijk de 240hz of 120hz kan draaien met de Base Mac Mini M4? Het hoeft geen 4K te zijn, 1440 is genoeg. Wat is beter om aan te sluiten, directe HDMI of DP? Ik zou jullie zeer dankbaar zijn voor jullie mening.
0
5 van 24.474 discussies