Secrid muntzakje
Hallo Galaxus Voeg alsjeblieft het accessoire "Secrid Coinpocket" toe aan je assortiment. Hartelijk dank en groeten
0
Hallo Galaxus Voeg alsjeblieft het accessoire "Secrid Coinpocket" toe aan je assortiment. Hartelijk dank en groeten
0
Galaxus beweert "Bestel vandaag voor 21.00 uur, ontvang je levering morgen Als je op een doordeweekse dag voor 21.00 uur bestelt, versturen we je bestelling die dag nog, zolang de artikelen op voorraad zijn in ons hoofdmagazijn. Je bestelling komt normaal gesproken de volgende werkdag aan (ook op zaterdag, als je zaterdaglevering hebt toegestaan in je account). Op elke productpagina vind je realtime informatie over de beschikbaarheid." Maar dit gaat meestal niet op. Verschillende bestellingen werden nu overmorgen geleverd, zelfs niet tijdens het vakantieseizoen. Dit is vervelend en was een van de sterke punten van Galaxus. Ook geen uitleg waarom artikelen die op voorraad zijn niet meteen geleverd worden...
57
Hallo allemaal. De filterfuncties van Galaxus zijn al vrij goed (in de meeste categorieën) en worden steeds beter, dus hier is een nieuwe suggestie: Het zou goed zijn als je items zou kunnen **uitsluiten** in plaats van ze alleen maar op te nemen. Als ik bijvoorbeeld producten zoek die ergens anders vandaan komen dan uit China, zou dat handig zijn. Of alles behalve PTFE-coating, enzovoort.
3
Je stelt een vraag aan de klantenservice en na relatief korte tijd krijg je een heel beleefd antwoord van een klantadviseur. Als je per e-mail wilt reageren op het antwoord, misschien om meer details te weten te komen, krijg je een gegenereerd antwoord waarin je wordt gevraagd om de Digitec assistent te gebruiken en begint de hele procedure opnieuw.Sorry, maar wat is dit voor stom systeem als je niet direct per e-mail kunt reageren op de klantadviseur.Ik heb zoiets nog nooit ergens anders meegemaakt.
27
Hallo, Ik heb onlangs een fietsderailleur gekocht op de website Galaxus.fr. Het product was op voorraad toen ik het online kocht. Nu staat er op de bestelling een leverdatum tussen 9 en 12/9 en ook de woorden "Besteld bij leverancier", wat ik me afvraag. Kan dit betekenen dat het product niet per se op voorraad is bij de leverancier? Bedankt voor het delen van je ervaring.
0
Veel poloshirts hebben een lelijke vouw in de kraag nadat ze 3-4 keer zijn gedragen en daarna zijn gewassen. Kent iemand een merk waar dit niet gebeurt?
1
5 van 24.410 discussies