Barebone Asrock 4x4 box met Ryzen8640U
DDR5 geheugen maar welke specs? Ik zoek 32GB betrouwbaar maar beperkte koelingnood PCIe SSD M2 Ik zoek 2TB ssd en ook betrouwbaar en beperkte koelingnood. doel is een stille maar toch efficiënte mini.

2
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
DDR5 geheugen maar welke specs? Ik zoek 32GB betrouwbaar maar beperkte koelingnood PCIe SSD M2 Ik zoek 2TB ssd en ook betrouwbaar en beperkte koelingnood. doel is een stille maar toch efficiënte mini.
2
Hallo samen Als ik een RMC aanhangerkogel heb, welke fietsendrager werkt dan voor deze kogel. Een Fischer fietsendrager is geblokkeerd. Bedankt voor je antwoord?
2
Zou het mogelijk zijn om de LG grams notitieboekjes in jullie assortiment op te nemen?
44
Ik heb een CHP tracker gekocht. De tracker werd echter nooit gevonden toen ik inlogde. De helpdesk van de fabrikant vertelde me vervolgens dat de tracker niet zou werken in Zwitserland omdat het 2G-netwerk in Zwitserland in 2023 werd uitgeschakeld! https://help.cphtrackers.com/hc...
1
Goedenavond. Ik heb de H14 PRO in december 2024 gekocht. Sinds een paar dagen draait de motor met tussenpozen. De stofzuiger daarentegen blijft prima werken. Ik heb de slang schoongemaakt met de meegeleverde bezem, ik heb het stoffilter schoongemaakt, ik heb hem gereset, ik heb hem losgekoppeld van de app, maar het defect blijft. Bovendien, als ik de machine op de oplaadbasis zet, begint het opladen, maar na een paar seconden schakelt het display uit en wordt de accu niet opgeladen. Is er iets wat ik kan doen of moet ik contact opnemen met de service? Hartelijk dank
1
5 van 24.288 discussies