Kun je geen filiaal kiezen om een aankoop op te halen?
Hallo, waarom is het niet meer mogelijk om bij het plaatsen van een digitec bestelling te kiezen voor de afhaalvestiging in plaats van thuisbezorging? Alvast bedankt voor je feedback!

5
Hallo, waarom is het niet meer mogelijk om bij het plaatsen van een digitec bestelling te kiezen voor de afhaalvestiging in plaats van thuisbezorging? Alvast bedankt voor je feedback!
5
Is er een verklaring waarom er geen levering de volgende dag is? Normaal gesproken, als ik 's ochtends bestel, wordt het de volgende dag geleverd.
1
Hallo samen We hebben een tip of twee nodig. We zijn op zoek naar een nieuwe smartphone omdat onze oude iPhone XS Max het nu na 7 jaar heeft begeven. We zoeken iets in het starters/middensegment met een budget van rond de CHF 300-400. Hoeft niet gloednieuw te zijn, want alles is nu actueler dan de XS Max. Android is ook welkom. Apple zal waarschijnlijk moeilijk zijn in deze prijsklasse. Een Samsung tablet zou ook kunnen (als het een voordeel zou zijn om bij hetzelfde merk te blijven). Hartelijk dank voor jullie antwoorden.
2
Ik heb een WD 14TB harde schijf (tweedehands, niet van Digitec) die niet meer opstart. Is er iets wat ik kan doen? (Ik heb de gegevens die erop staan niet echt nodig)? Of met andere woorden: hoeveel zou een reparatie kosten?
3
Hallo allemaal Ik zou graag willen weten wat jullie ervaringen zijn met sapcentrifuges, vooral met betrekking tot hardere vruchten/groenten zoals gember, wortels enzovoort. Ik wil geen 1000 uitgeven aan een sapcentrifuge die alleen slappe sinaasappels aankan, maar ik wil ook geen Temu-ding voor eenmalig gebruik waarbij de weekmaker direct in de drank wordt geperst. Laat me jullie favorieten en minder favorieten weten! Combinaties voor bijvoorbeeld smoothies of babypap etc. zouden ook interessant zijn. Laten we beginnen :)
1
5 van 24.316 discussies