Gezondheidszorgen?
Weet iemand hoe veilig de Squishmellows zijn? Kerstmis? Giftige stoffen?

1
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
Weet iemand hoe veilig de Squishmellows zijn? Kerstmis? Giftige stoffen?
1
Dames en heren, Ik heb op 30/07/2025 nieuwe AirPods Max bij u besteld en retour ontvangen. Ik heb vooraf telefonisch contact opgenomen met uw bedrijf om te informeren naar de echtheid (verzegeld) van de goederen. De verklaring die mij telefonisch werd bevestigd dat het om originele, VERSIEGELTE NIEUWE GOEDEREN ging, bleek vals te zijn. Het gesprek werd overigens opgenomen. De door jou geleverde AirPods Max komen niet overeen met de artikelomschrijving. In tegenstelling tot wat je beweert, zijn het geen nieuwe goederen, maar geretourneerde goederen. Deze handelspraktijken zijn onbegrijpelijk, vooral omdat de retourzendingen in de sale op uw website tegen een aanzienlijk lagere prijs worden aangeboden. De AirPods Max werden besteld op 30 juli en ontvangen op 2 augustus. Bij controle bleek dat het product al op 22 mei 2025 bij Apple was geregistreerd. Dit betekent dat een aanzienlijk deel van de reguliere Apple garantie (ca. tweeënhalve maand) al is verlopen. Bovendien was de originele verpakking niet verzegeld, zoals gebruikelijk is bij nieuwe Apple producten. Om deze redenen maak ik gebruik van mijn recht om de AirPods Max te retourneren. In ruil daarvoor verwacht ik een onmiddellijke terugbetaling van de betaling die ik al heb gedaan. Ik raad alle kopers die Apple producten bij jullie bestellen aan om ervoor te zorgen dat de verpakking nog in krimpfolie zit. Anders kan worden aangenomen dat het artikel al meerdere keren is verkocht en teruggestuurd.
0
Goedemorgen, ik wilde graag weten hoe lang de verbindingskabel is tussen de subwoofer en de soundbar van de link in kwestie. https://www.digitec.ch/it/s1/product/sony-bravia-theatre-system-6-1000-w-51-canali-soundbar-56685817 bedankt
1
De RC Monster Truck Shark op afstand bestuurbare auto (19588776) is echt geweldig. Helaas is onze jongste de oplaadkabel voor de accu kwijtgeraakt. En hij is er kapot van omdat hij de auto niet meer kan besturen. Waar kan ik een vervangend exemplaar krijgen? Kan iemand mij helpen? Beste wensen en veel dank, Sabine
2
Hallo allemaal, als vervanging voor mijn iMac M1, die al 3 maanden ventilatorgeluid maakt, ben ik uitgekomen bij de HP OmniStudio. Ik zie hier vier modellen (1859 CHF, 1588 CHF, 1939 CHF en 1523 CHF), die er qua technische gegevens allemaal vrijwel hetzelfde uitzien. Waar kunnen de verschillen zitten? Bovendien lijken een paar gegevens niet te kloppen, zoals: geen USB-C bij de ene en 32GB SSD bij de andere. Weet iemand of ze stil zijn? Alvast heel erg bedankt!
1
Hallo, kunt u mij alstublieft helpen? Ik begin in september met mijn studie en heb een budget van tussen de 800 en 1000 CHF om een nieuwe computer te kopen. Ik zal hem onder andere gebruiken voor ARGIS, Matlab en soortgelijke software. Kunt u mij een goede computer in deze prijsklasse aanbevelen? Hartelijk dank
7
5 van 24.189 discussies