Stylies

1 Discussie voor in Stylies

Begin discussie
    La Mésange 4 jaren geleden in Stylies

Stylies Titan : Bevochtiger/bevochtiger par ionisatie.

Hallo, Ik heb in december 2017 een Stylies Titan luchtbevochtiger gekocht. Hij werd opnieuw opgestart voor deze winter, maar de laatste tijd lijkt het alsof hij niet meer aangaat nadat de watertank is gevuld zoals gewoonlijk. Er gaat geen waakvlam meer branden. Natuurlijk is er geen manier om hem uit elkaar te halen om te zien of er kabels niet gesoldeerd zijn. Heeft een andere eigenaar van dezelfde machine hetzelfde probleem gehad? Is er nog veroudering gepland? Ik wil alleen mijn mening bevestigen voordat ik het in het recyclingcentrum moet gooien. Bedankt. Bonjour, J'ai acheté un humidificateur Stylies Titan en décembre 2017. Hij is onderweg gebracht voor deze herfst, maar nu, nadat ik het reservoir met water heb gevuld zoals gebruikelijk, lijkt het erop dat het op spanning brengen niet meer lukt. Aucun voyant lumineux ne veut plus s'allumer. Bien sûr, il n'y a pas moyen de le démonter pour voir si des câbles sont dessoudés. Heeft een andere bezitter van hetzelfde apparaat hetzelfde probleem? Est-ce que c'est encore de l'obsolescence programmée? J'aimerais juste conforter mon opinion avant de devoir le jeter à la déchetterie. Merci.

0

Orde van de
discussies
Forum voor Stylies
StartBegin discussie