Poloshirt, problemen met kraag
Veel poloshirts hebben een lelijke vouw in de kraag nadat ze 3-4 keer zijn gedragen en daarna zijn gewassen. Kent iemand een merk waar dit niet gebeurt?

1
Veel poloshirts hebben een lelijke vouw in de kraag nadat ze 3-4 keer zijn gedragen en daarna zijn gewassen. Kent iemand een merk waar dit niet gebeurt?
1
Ik heb mijn bestelling al betaald bij Twint, maar nog geen bevestiging ontvangen?
0
Hallo samen Werkt de kwestie van de zaterdagbezorging voor jou? Ik heb op vrijdag al twee keer iets besteld, waarbij Digitec aangeeft dat de bestelling zaterdag om 19.00 uur geleverd wordt. Beide keren werkte het niet. Afgelopen vrijdag bestelde ik rond 16 uur opnieuw, maar Digitec verzond het pakket niet, het was alleen aangetekend, zoals het postkantoor bevestigde. Uiteindelijk maakt het me niet uit of het op zaterdag of maandag/dinsdag aankomt. Wat me bijvoorbeeld ergert aan de huidige, is dat Digitec hem niet op vrijdag stuurde (in tegenstelling tot hun melding) en hem toch aangaf als een zaterdaglevering, zodat hij op maandag de deur uit ging en voor de volgende zaterdag gepland stond. Wat mij niet goed uitkomt, want dan ben ik niet thuis. Ik heb nu twee keer contact gehad met het postkantoor om het te laten veranderen in een dag van de week. Had ik gewoon weer pech of heeft Digitec geen goede grip op de vrijdagavond? De kwestie met SaZu is leuk, maar als het niet soepel verloopt, moet je het laten rusten, zo urgent is het in 99% van de gevallen nauwelijks. Maar ach, misschien had ik gewoon pech, dat kan gebeuren. Ik ben benieuwd naar andere ervaringen. Groeten Marco
53
Waar kan ik de Iban vinden?
2
De optie PickMup wordt niet meer weergegeven in de verzendopties. Is deze verwijderd? Daarnaast is het voor mij niet meer mogelijk om de bezorging te laten doorsturen naar de My Post 24 machines voor bezorgingen door Swiss Post. Heeft Galaxus deze optie ook geannuleerd?
23
5 van 24.410 discussies