Hoe krijg je 10% korting
Hoe krijg je 10% korting

54
Hoe krijg je 10% korting
54
Hallo, Ik heb onlangs een fietsderailleur gekocht op de website Galaxus.fr. Het product was op voorraad toen ik het online kocht. Nu staat er op de bestelling een leverdatum tussen 9 en 12/9 en ook de woorden "Besteld bij leverancier", wat ik me afvraag. Kan dit betekenen dat het product niet per se op voorraad is bij de leverancier? Bedankt voor het delen van je ervaring.
3
Al mijn hoofdwerk wordt gedaan op mijn AMD Windows desktop werkstation. Mijn gebruik: 1- semi-professionele fotosessies met Capture One Pro/Lightroom 2- Grafisch ontwerp en 3D (voornamelijk op mijn desktop). 3- Reisfoto's, back-up en lichte bewerking. 4- Gebruikelijk surfen op het web, kantoorwerk. Ik vraag me af welke configuratie ideaal zou zijn voor mijn behoeften. Ik wil niet te veel uitgeven, er komen blijkbaar nieuwe Mac Book Pro's aan in de komende maanden? Ik wil ook een externe SSD gebruiken. Optie A- Apple MacBook Air - 2025 13,60", M4, 16 GB, 256 GB, CH CHF838 of OptieB- Apple MacBook Air - 2025 13,60", M4, 24 GB, 1000 GB, CHF 1400 of Optie C- Apple MacBook Pro 14 - 2024 14,20", M4, 32 GB, 1000 GB, CHF2100. of een andere configuratie? Bedankt EDIT: Eigenlijk had ik liever een Windows-laptop gehad, maar mijn ervaringen met Windows-laptops zijn slecht (Dell, Asus), dus ik neem niet nog een risico! Bovendien is de levensduur van de batterij en de betrouwbaarheid beter op Macs (zo heb ik gehoord).
3
Je stelt een vraag aan de klantenservice en na relatief korte tijd krijg je een heel beleefd antwoord van een klantadviseur. Als je per e-mail wilt reageren op het antwoord, misschien om meer details te weten te komen, krijg je een gegenereerd antwoord waarin je wordt gevraagd om de Digitec assistent te gebruiken en begint de hele procedure opnieuw.Sorry, maar wat is dit voor stom systeem als je niet direct per e-mail kunt reageren op de klantadviseur.Ik heb zoiets nog nooit ergens anders meegemaakt.
30
Hallo, Ik heb het idee dat sinds enige tijd de levering de volgende dag (voor bestellingen die voor 19.00 uur zijn geplaatst) niet meer gegarandeerd is. Als ik bijvoorbeeld een telefoonhoesje zou nemen dat op voorraad was, zou de levertijd overmorgen zijn! In jullie leveringsvoorwaarden staat altijd het volgende: "Vandaag tot 21.00 uur besteld, morgen geleverd. Voor alle producten die op voorraad zijn in ons centrale magazijn geldt dat alle bestellingen die op maandag en voor 21.00 uur op vrijdag worden ontvangen, dezelfde dag nog worden verzonden en over het algemeen de ochtend van de volgende werkdag op het afleveradres aankomen (inclusief zaterdag, als de optie is geactiveerd). De beschikbaarheid van elk product is realtime zichtbaar." Is dit veranderd? Bedankt
19
5 van 24.417 discussies