TIM?
Waarom worden producten van verschillende fabrikanten (Samsung/OPPO/Nest) hier verkocht onder het merk TIM? Betekent dit het telecombedrijf uit Italië? Ik ben in de war en heb input nodig.

3
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
Waarom worden producten van verschillende fabrikanten (Samsung/OPPO/Nest) hier verkocht onder het merk TIM? Betekent dit het telecombedrijf uit Italië? Ik ben in de war en heb input nodig.
3
Ik heb een paar maanden geleden een 14 ZenBook UM3402 gekocht en ben ontevreden. Helaas heb ik een nieuwe nodig met de nadruk op een lange levensduur. Ik ben nu in de war over welke ik moet kopen: - ASUS ZenBook 14 OLED, UX3405 - ASUS Zenbook S 14 OLED, UX5406 - ASUS ZenBook 14, UX3406 Allemaal ongeveer even duur. Ik wil de A 14 niet vanwege "ARM". Bedankt voor tips!
0
Hallo, Ik zoek een smartphone voor minder dan 350 CHF met minstens 256 GB opslagruimte, voor foto's, Spotify, GPS/Google Maps en het lezen van complexe afbeeldingen voor mijn werk. Iemand suggesties?
4
Laat me je een vraag stellen: bestaan er nog nauwsluitende boxershorts met een elastische tailleband die gevoerd is met stof? Ik heb het uitdrukkelijk niet over die baggy dingen die schaatsers vroeger droegen, maar comfortabele modellen. Ik zou je erg dankbaar zijn voor een geschikte link!
2
Hallo Digitec - dit is de tweede keer dat Planzer een (waardevol) Digitec/Galaxus pakket voor mijn deur (in Kleinbasel) deponeert en vervolgens de deponering per e-mail bevestigt "gedeponeerd volgens uw instructies". 1. ik heb geen gegevens verstrekt 2. we waren thuis (vooral vanwege de aanstaande levering) en er werd niet eens aangebeld Dit is de tweede keer (beide keren een laptop). Ik zou u willen vragen om in het belang van uw klanten eens serieus met uw logistieke partner te overleggen, of om weer gebruik te maken van de post, die veel professioneler en betrouwbaarder is. Vriendelijke groeten, SF
1442
Hallo allemaal Ik wil graag het WiFi-signaal buiten mijn huis versterken en ben op zoek naar een repeater die compatibel is met de Swisscom internetbox en tegelijkertijd weerbestendig is. Kan iemand mij helpen?
0
5 van 24.273 discussies