Oplader/batterij voor bladblazer
Ik wil graag de Einhell GE-CL 18/1 Li E-Solo bladblazer kopen. Welke startset met lader en accu (4.0Ah) is geschikt/geschikt en zo mogelijk voor welke prijs?

1
Ik wil graag de Einhell GE-CL 18/1 Li E-Solo bladblazer kopen. Welke startset met lader en accu (4.0Ah) is geschikt/geschikt en zo mogelijk voor welke prijs?
1
Hallo, kunt u mij het onderdeelnummer geven voor de "oorkussens" van de Plantronics Voyager 4210 office? Hartelijk dank
0
Laboratorium gekweekte diamanten zijn in opkomst als een overtuigend alternatief voor gedolven diamanten. Deze stenen bieden dezelfde schittering en duurzaamheid, maar worden gemaakt in een gecontroleerde omgeving, wat resulteert in minder ecologische problemen en transparantere toeleveringsketens. In veel opzichten geven ze ons begrip van luxe en vakmanschap een nieuwe vorm. Terwijl we onze Bettermode-gemeenschap opbouwen rond gedeelde waarden, zou ik graag het snijvlak van ethiek, innovatie en consumentenbewustzijn onderzoeken. https://dvikjewels.com/collection...
0
Goedenavond. Ik heb de H14 PRO in december 2024 gekocht. Sinds een paar dagen draait de motor met tussenpozen. De stofzuiger daarentegen blijft prima werken. Ik heb de slang schoongemaakt met de meegeleverde bezem, ik heb het stoffilter schoongemaakt, ik heb hem gereset, ik heb hem losgekoppeld van de app, maar het defect blijft. Bovendien, als ik de machine op de oplaadbasis zet, begint het opladen, maar na een paar seconden schakelt het display uit en wordt de accu niet opgeladen. Is er iets wat ik kan doen of moet ik contact opnemen met de service? Hartelijk dank
2
Waarom is er bijna geen externe harde schijf met USB C kabel? De laptops van tegenwoordig hebben USB C. Ik ben op zoek naar een goedkope harde schijf van minstens 1 TB
3
5 van 24.462 discussies