Beschikbaarheid USW-Pro-HD-24 & USW-Pro-HD-24-POE
Wanneer zijn de nieuw uitgebrachte switches van Ubiquiti te bestellen bij Digitec? Beide zijn een paar dagen geleden uitgebracht en zijn bij ons op voorraad in de UI Store. Hartelijk dank
0
Wanneer zijn de nieuw uitgebrachte switches van Ubiquiti te bestellen bij Digitec? Beide zijn een paar dagen geleden uitgebracht en zijn bij ons op voorraad in de UI Store. Hartelijk dank
0
Is de nieuwe UNAS Pro NAS van Ubiquiti binnenkort verkrijgbaar?
1
Weet je wanneer digitec de 16-poorts Layer3 switch van Ubiquiti in de sale gaat aanbieden?
3
Hallo Digitec Galaxus Team, Wanneer kunnen we de nieuwe Cloud Gateway Ultra bij jullie bestellen?
9
Na vele jaren van ontevredenheid over verschillende merken (Netgear; Zyxel; Fritz!), ben ik eindelijk overgestapt op Ubiquiti. Ik was erg bang dat mijn bestaande systeem volledig oncontroleerbaar zou worden. Nu - na een week overstappen, kan ik alleen maar van harte aanbevelen om zo'n systeemverandering te overwegen. Ik wilde echter niet meteen al mijn bestaande apparaten vervangen - ik begon met de goedkope gloednieuwe Unifi Express. Deze sloot ik als router aan achter de Sunrise Connect Box 3 en verving de "oude" Netgear. Ik was verbaasd over hoe soepel deze installatie verliep. De andere bestaande AP's zijn netjes geïntegreerd. Alle IoT's blijven perfect werken. De kers op de taart is het systeembeheer dat Unifi biedt en een integraal onderdeel is van de UX. Helaas biedt Digitec de UX (nog) niet aan - ik heb hem rechtstreeks bij de EU-winkel van Ubiquiti gekocht. Ik zal nu de komende dagen geleidelijk mijn hele systeem upgraden met andere Ubiquiti apparaten. Extra UX'en kunnen worden geïntegreerd als AP's of via mesh - zodat ik alle andere AP's kan vervangen. Ik schrijf dit omdat ik enorm veel tijd heb besteed aan het maken van deze beslissing. Ik was erg onzeker of alles net zo soepel zou lopen als mijn "oude" omgeving. Misschien kan dit artikel helpen.
9
5 van 32 discussies