Klantenservice
Kan iemand me vertellen hoe ik de klantenservice kan bereiken? Mijn bestelling zou 's nachts geleverd worden, maar het duurt nu al drie dagen en de leverdatum is onbekend.

2
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
Kan iemand me vertellen hoe ik de klantenservice kan bereiken? Mijn bestelling zou 's nachts geleverd worden, maar het duurt nu al drie dagen en de leverdatum is onbekend.
2
Ik ben op zoek naar een nieuwe voorraad moisturizer voor mijn gezicht en ik wil er zeker van zijn dat ik een goede deal krijg zonder afbreuk te doen aan de kwaliteit.
0
Ik ben op zoek naar een warmtebeeldcamera voor de iPhone die zowel iPhones met Lightning- als USB-C-aansluitingen ondersteunt en, indien mogelijk, geen eigen batterij heeft, maar stroom krijgt van de iPhone. Is er zoiets op de markt?
1
Hallo Community Ik heb een probleem met mijn Teufel rockster air. Allereerst moet ik zeggen dat ik geen batterij heb, maar op de website van Teufel staat dat hij aan zou moeten gaan zonder batterij, wat bij mij niet het geval is. Hij knippert alleen op de batterij-indicator door de rode LED. Ik hoop dat iemand me kan helpen.
1
Hallo allemaal Wie kan mij een stille waterkoker aanraden?
0
5 van 24.209 discussies