Wacom

4 Discussies voor in Wacom

Begin discussie
    Anonymous 5 jaren geleden in Wacom

Goede "starter" tablet?

Hallo Digitec Universum :) Ik droom al heel lang van een grafisch tablet, waarop je direct kunt tekenen. Ik wil graag een Wacom. Maar omdat de keuze zo groot is, is het voor mij moeilijk om de juiste beslissing te nemen. Ik zoek een goede tablet, maar eentje die meer in het goedkopere segment zit. Ik ben "slechts" een hobbytekenaar en hoef niets extra duurs te hebben... Heeft iemand ervaring en kan me helpen? Ik zou heel blij zijn met eventuele tips. Vriendelijke groeten

4

deiamelchi 7 jaren geleden in Wacom

Bamboe-inkt

Weet je al of en wanneer je de Wacom Bamboo Ink in je assortiment kunt opnemen? http://www.wacom.com/en-de...

3

babysitterinnen 6 jaren geleden in Wacom

Rechter muisknop

Goedendag community, ik werk met de Wacom Intuos Pro, ik heb van andere gebruikers gezien dat de rechtermuisknop kan worden ingedrukt door de pen lang op het tablet te "drukken", maar op de een of andere manier kan ik niet vinden hoe dat moet, weet iemand dat? Nu al bedankt!

0

Anonymous 7 jaren geleden in Wacom

Cadeau

Hallo Samen Ik zoek een verjaardagscadeau voor mijn vriend. Hij studeert vormgeving en moet veel tekenen en digitaliseren. Hij doet veel met de hand. Dat zou ik graag willen veranderen. Hij werkt met Apple, Indesign en Illustrator. Wat zou ik hem kunnen geven om dit te vereenvoudigen? Het hoeft geen wacom te zijn, een pen die alles opslaat, of een digitaal papier dat alles naar de pc overbrengt? Ik weet niet wat ik moet doen en hoop op jullie hulp. Of elk gadget dat hem kan helpen bij zijn studie. Bij voorbaat dank

3

Orde van de
discussies
Forum voor Wacom
StartBegin discussie