HDMI 2.3
Bij de selectie onder AV-receiver kun je een apparaat met HDMI 2.3 kiezen. Het gaat om een Denon. Helaas bestaat deze standaard niet! Dit bericht moet bij Digitec binnenkomen.

1
Bij de selectie onder AV-receiver kun je een apparaat met HDMI 2.3 kiezen. Het gaat om een Denon. Helaas bestaat deze standaard niet! Dit bericht moet bij Digitec binnenkomen.
1
Hallo allemaal, een paar jaar geleden zag ik bij iemand thuis een permanent gemonteerde (dure) beamer waarvan je de beeldgrootte kon aanpassen. Tal van opties en afmetingen. Bij de meeste beamers staat dat de grootte instelbaar is, maar dat betekent bijna altijd dat je de afstand van het apparaat tot het scherm moet aanpassen. Ik wil mijn vast gemonteerde apparaat echter kunnen aanpassen aan het gebruik (bioscoopscherm bijvoorbeeld groter dan voor gaming). Bestaat er een specifieke aanduiding voor deze mogelijkheid? Of hebben alleen high-end producten deze mogelijkheid?
0
Er is hieronder een thread van 11 maanden oud over dit probleem, maar het is nog niet opgelost. Wanneer je een schuiffilter voor "opslagcapaciteit" probeert te gebruiken, blijft de tekst van de knop "Sluiten" en niet "Filter toepassen" of "X producten weergeven". Het filter wordt dus niet toegepast. Zelfs na een tijdje wachten tot de resultaten zijn geladen, werkt het nog steeds niet. Ik heb ook geprobeerd de parameters handmatig in te voeren zonder de schuifregelaars te gebruiken - geen geluk. Ik wilde hier een screen capture toevoegen, maar er lijkt geen manier te zijn. Het probleem bestaat ook voor andere filters van het type "Slider", met name Price. De selectievakjesfilters lijken prima te werken. Ik hoop dat je dit snel oplost. Bedankt.
4
Hallo allemaal, komt deze nieuwe combinatie binnenkort als roltrainer in de winkel of moet je hem rechtstreeks bij Zwift bestellen? Ik vind het basisconcept erg goed, ook omdat ik mijn racefiets niet constant hoef om te bouwen tussen de weg en de woonkamer. Als er hier nog meer geïnteresseerden zijn, bedankt voor jullie feedback en misschien kunnen we het hier in de winkel aangeboden krijgen ;) Groeten, P.
115
Kun je de Lotus grill ook met gewone kolen of zelfs briketten gebruiken?
7
5 van 24.327 discussies