Xiaomi

90 Discussies voor in Xiaomi

Begin discussie
    Anonymous 6 maanden geleden in Xiaomi

Komt de Xiaomi Pad 7 naar ons toe?

Weet Digitec Galaxus al of de Xiaomi Pad 7 tablets naar ons in Zwitserland komen? Zo ja, wanneer kunnen we ze verwachten?

0

Shaolan! 11 maanden geleden in Xiaomi

Xiaomi Mix Flip

Gaat Digitec de flip phone verkopen en zo ja, wanneer?

1

Anonymous 2 jaren geleden in Xiaomi

Xiaomi 13

Is er een reden waarom de 13-serie niet in het assortiment zit?

1

nazzario 3 jaren geleden in Xiaomi

Xiaomi Mi Pad / 5 Mi Pad 5 Pro

Hallo Digitec Team Kunnen we de mi Pad 5 / mi Pad 5 Pro / mi Pad 5 Pro 5G in het assortiment verwachten? Hartelijk dank voor je feedback.

3

stuessi 3 jaren geleden in Xiaomi

Niet serieus en/of transparant

Iets meer dan twee jaar geleden kocht ik een RedMi 6. Sinds een paar weken kan ik, telkens als ik op het scherm tik, soms eindeloos wachten tot er iets gebeurt. (Ik heb het geheugenbeheer handvat....). Kennelijk wil Xiaomi dat ik een nieuw toestel koop! Nu wilde ik het vergrendelscherm bevolken met mijn eigen foto. Ten eerste is de functie praktisch niet te vinden, ten tweede is de manier om dit te doen steeds iets anders en ten derde stelt het apparaat me vragen en zijn de antwoorden in het Chinees geschreven, zodat ik niet weet wat er gebeurt of wat ik bevestig. Het is natuurlijk juist dat de Chinezen (als algemene term) onze communicatie aftasten. De Yanks doen dat ook, maar zij staan cultureel dichter bij ons en kunnen de gegevens tenminste half interpreteren. In tegenstelling tot de Chinezen!

+3

10

5 van 90 discussies

Orde van de
discussies
Forum voor Xiaomi
StartBegin discussie