Accessoires VR + AR

4 Discussies voor in Accessoires VR + AR

Begin discussie
    ExcaliburCH 5 maanden geleden in Accessoires VR + AR

HTC Vive verlengkabel voor basisstation 2.0?

Weet iemand van jullie of er een verlengkabel bestaat voor het basisstation 2.0 naar de HTC Vive? Met Google kan ik zulke kabels vinden voor 1.0 maar niet voor 2.0, maar ik ben niet echt goed in Google zoeken. Omdat ik de computer heb verplaatst, bereikt de kabel van het basisstation de pc niet meer. Ik wil het basisstation echter niet echt verplaatsen. Daarom wil ik de bestaande kabel, die aan de kaart is geschroefd, verlengen met ongeveer 1 tot 2 meter. Hartelijk dank voor uw hulp

1

Anonymous 11 maanden geleden in Accessoires VR + AR

BoboVR S3 Pro

Beste Digitec team Gaan jullie de "BoboVR S3 Pro" (hoofdband Meta Quest 3 met ventilatie en extra batterij) toevoegen aan jullie assortiment?

2

RyuCopper 3 jaren geleden in Accessoires VR + AR

HaritoraX

HaritoraX is een van de meest betaalbare full body tracking apparaten op dit moment en ik denk dat het een rly goed idee zou zijn om het in de uitverkoop te hebben. Ik zou het kopen en veel andere VR-gebruikers ook.

2

elvisbo 3 jaren geleden in Accessoires VR + AR

Cat Walk C loopband of tactsuit x16

Hallo Digitec Kun je de items organiseren zoals in de titel vermeld? Ik denk dat sommigen van ons met een VR-headset enthousiast zouden zijn. Voor jullie zou het zeker een investering zijn in de toekomst van VR. Groeten

1

Orde van de
discussies
Forum voor Accessoires VR + AR
StartBegin discussie