Audio-adapters

20 Discussies voor in Audio-adapters

Begin discussie
    flavush_glx 1 jaar geleden in Audio-adapters

CTIA-adapter gezocht voor 3,5 mm hoofdtelefoon/headset

Ik heb verschillende hoofdtelefoons (met geïntegreerde microfoon) aangesloten op mijn XBOX Series X controller, maar helaas werken ze niet goed. Ik kan alles horen, maar de spraakinvoer (via de microfoon) werkt niet. Na wat onderzoek kwam ik erachter dat de XBOX alleen hoofdtelefoons met een CTIA 3,5 mm aansluiting ondersteunt en dat mijn hoofdtelefoons (Sennheiser en iPhone hoofdtelefoons) waarschijnlijk OMTP gebruiken. Het enige verschil is de pintoewijzing. Is er een eenvoudige adapter die ik hiervoor kan gebruiken (3,5 mm OMTP naar 3,5 mm CTIA) of moet ik echt een nieuwe koptelefoon of headset kopen? Alvast bedankt!

3

Gennaro 1 jaar geleden in Audio-adapters

Audio-extractor?

Hallo Ik heb een Nvidia Shield (HDMI-uitgang) en een Nintendo Switch (HDMI-uitgang), die audio moeten uitvoeren via een Sonos Playbar (Toslink) en beeld via de tv (Sony KDL-55HX855, HDMI, geen Toslink). Wat is de beste manier om dit te doen? Ik heb een Delock Audio Extractor gebruikt met alleen de Nvidia Shield, Sonos Playbar en de TV. Dit heeft tot nu toe erg goed gewerkt. https://www.digitec.ch/de/s1/product/delock-hdmi-audio-51-extractor-extractor-audio-adapter-6897908?supplier=406802 Hartelijk dank voor de ondersteuning

2

BenutzerName123 2 jaren geleden in Audio-adapters

Audio splitter gezocht

Hallo Ik zoek een headset-splitter voor directe aansluiting op mijn geluidskaart. Mijn headset met heeft een 3,5 mm TRRS jack plug (één plug 4 kanalen) en deze moet worden aangesloten op de twee geluidskaartpoorten 6,3 mm Microfoon in en Hoofdtelefoon uit. -> 4x3,5mm jack naar twee 2x6,3mm jacks Is dit verkrijgbaar op Digitec, of weet iemand waar het te krijgen is?

2

ThiloTech 4 jaren geleden in Audio-adapters

3,5m naar 6,3mm adapter compatibel met Beyerdynamic DT 880 Pro

Hoi. Weet iemand welke 3,5 mm naar 6,3 mm op Digitec compatibel is met de DT 880 Pro, zodat ik de stekker er ook op kan schroeven? Hartelijk dank.

1

Anonymous 8 jaren geleden in Audio-adapters

Automatische Toslink schakelaar

Hallo digitec - je hebt verschillende Toslink schakelaars (handmatig of IR) in je assortiment - helaas geen enkele die automatisch naar de actieve poort schakelt. Na enig onderzoek vond ik alleen deze: http://www.lindy.ch/Automatisc.... Zou het mogelijk zijn om dit in je assortiment op te nemen? Of heb je meer opties of alternatieven voor automatische optische Toslink schakelaars?

2

Anonymous 4 jaren geleden in Audio-adapters

2 motorheadsets op één headset

Hallo allemaal Ik wil graag 2 motorapparaten aansluiten op een hoofdtelefoon/microfoonset in de helm. - Ingebouwde hoofdtelefoonset met microfoon heeft 3,5 mm aansluiting als uitgang - 1x Head Up Display (zendt geluid uit en heeft microfoon nodig) met de 3,5 mm aansluiting als ingang - 1x Intercom met hoofdtelefoonuitgang (2,5 mm, maar ik heb ook een kabel op 3,5 mm). Ook hier kan ik de microfoon weer apart trekken, het zou natuurlijk nonchalant zijn om voor beide apparaten dezelfde microfoon te gebruiken. Is er een adapter die dit kan oplossen? Dus 3x 3,5 mm 1x aansluiting voor ontvangst van intercomgeluid, 1x aansluiting voor het zenden en ontvangen van geluid van de headset en 1x aansluiting voor het aansluiten van het head-up apparaat met ook audio-ontvangst en microfoonzending? Veel dank voor tips en trucs.

0

Anonymous 4 jaren geleden in Audio-adapters

3,5 mm adapter

Hallo allemaal. Ik heb een TV-toestel met een 3-pins 3,5 mm aansluiting als hoofdtelefoonuitgang. Mijn smartphone-koptelefoons hebben echter allemaal een 4-pins stekker. Helaas werken deze alleen als de stekker niet helemaal in het stopcontact zit. Bestaat er een adapter of een verlengkabel met een 3-polige stekker en een 4-polige aansluiting?

4

Anonymous 5 jaren geleden in Audio-adapters

Dubbele stekker 3,5

Hallo samen Ik heb een wat oudere stereo-installatie met een 3,5 mm AUX-ingang. Ik heb deze ingang nodig om enerzijds een Bluetooth adapter aan te sluiten, maar anderzijds ook voor de ingang van de TV. Om niet steeds de kabel te hoeven verwisselen, zoek ik een dubbele stekker die idealiter geen afbreuk doet aan de kwaliteit. Ik heb enkele dubbele stekkers gezien, maar de beschrijving suggereert dat ze het uitgaande AUX signaal verdubbelen en niet de twee inkomende signalen combineren. Bestaat zo'n product überhaupt? Hartelijk dank.

1

Doelking 5 jaren geleden in Audio-adapters

Jack kabel hulp

Ik heb nodig: Audio Y-adapter [2x Jack 6,35 mm - 1x Jack 3,5 mm Stereo. Adapter. Is er een hier? Heb er geen gevonden :( Ook alles in 6.35mm zou passen.

2

Ameystre 5 jaren geleden in Audio-adapters

Usb grafische kaart

Ik heb een adapter nodig om 2 externe schermen te combineren tot één, want mijn laptop (lenovo yoga c640) herkent er maar één. Heeft iemand een tip? Bedankt

0

geovision99 5 jaren geleden in Audio-adapters

USB / SD-kaart naar Audio analoog (Chinch)

Hallo allemaal Weet iemand een adapter zodat ik mijn MP3-bestanden op een USB-stick of SD-kaart kan aansluiten op mijn stereoversterker (via chinch)? Merci viu mau u liebi Grüess Pesche

1

ursmeyerpurasca 5 jaren geleden in Audio-adapters

Audio 3,5 mm naar USB-2

Ik zoek een kabel om mijn iPhone aan te sluiten via de USB-ingang van de autoradio.

1

adaq 5 jaren geleden in Audio-adapters

Omzetter Imac / Sonos Beam

Wat is de juiste converter of adapter waarmee ik mijn Sonos Beam kan gebruiken als luidspreker voor mijn Imac K5 2019? Airplay is geen optie vanwege de vertraging.

0

nico.minder 7 jaren geleden in Audio-adapters

Adapter gezocht

Hallo allemaal. Een vriend gaf me een stereosysteem dat eigenlijk bedoeld is voor de PC, d.w.z. het heeft 3 audio-ingangen voor surround sound. Ik wil hem echter aansluiten op mijn TV, die alleen een hoofdtelefoonuitgang heeft. Is hier een geschikte adapter voor?

1

Anonymous 7 jaren geleden in Audio-adapters

Help Sonos Playbase zonder digitale audio-ingang op TV --- is er een oplossing?

Helaas heb ik mijn TV niet veel bekeken toen ik hem bestelde, want zo oud is hij niet. Nadat ik alles had uitgepakt, ontdekte ik dat onze TV geen digitale audio-ingang heeft. Ik heb echter de Sonos Playbase al uitgepakt .... is er een adapter? Zo ja, welke zal dan werken? Bedankt voor je hulp en Groeten

1

cmorger83 7 jaren geleden in Audio-adapters

PC Dolby aansluiten op Heos Systeem (als weergave)

Hallo allemaal: Mijn probleem: ik heb verschillende kamers uitgerust met Heos en op kantoor echter een goede Dolby op de PC, die ik niet wil vervangen door Heos. Als ik nu bijvoorbeeld Spotify op de PC afspeel, werkt dat vanaf de PC/kantoor via Heos in alle kamers, maar niet in kantoor EN alle/andere kamers tegelijk (althans niet in Spotify connect). Ik heb een Heos Link die eigenlijk de TV Dolby integreert (met succes). Alleen zou ik nu eigenlijk liever met de HeosLink (werkt) verbinding kunnen maken met de PC Dolby. Maar nu sta ik voor de keuze om ALLEEN het PC geluid of ALLEEN het Heos geluid te hebben. Mijn idee: zijn er adapters (of werkt het, adapters zijn hier verkrijgbaar) als ik 2x Chinch L reduceer tot één stekker L en hetzelfde doe met rechts en de twee "eindkabels" als IN neem. Op deze manier zou ik Heos en PC geluid in stereo hebben (over/naast/met elkaar) aangesloten op hetzelfde kanaal op de Dolby. Werkt dit alleen in mijn hoofd of zou dit een oplossing zijn? (Of heeft iemand een andere/simpelere om PC Sound en Heos/Spotify te combineren? Hartelijk dank voor jullie inbreng!

0

oyster 7 jaren geleden in Audio-adapters

Audio 3,5 mm naar USB-A

Ik heb een headset met een USB-A aansluiting. Ik wil het nu graag onderweg gebruiken. Is hier een adapter (jack plug) voor? Veel dank aan de gemeenschap.

0

Krono 7 jaren geleden in Audio-adapters

HDMI naar Audio Kabel

Is er een converter / adapter voor Hdmi naar audio pluggen hier bij Digitec? Zoiets heb ik nog niet gevonden.

0

Anonymous 8 jaren geleden in Audio-adapters

Controle audiosignaal

Ik heb een oudere audio eindversterker van zeer hoge kwaliteit (niet regelbaar) met bijbehorende luidsprekers. Maar het signaal van de PC (Jack 3.5mm) is veel te sterk of de eindversterker veel te "gevoelig". Ik moet het volume op de PC bijna op nul zetten, zodat de eindversterker normaal gebruikt kan worden. Ik zoek een eenvoudige audio-adapter waarmee ik het signaal van de PC kan regelen of eenvoudigweg halveren. Belangrijk: Het maakt niet uit of ik de notebook of een desktop PC aansluit. Het signaal van beide PC's is te hoog.

4

matthiasmenzi 8 jaren geleden in Audio-adapters

Zoek adapter

Ik zoek een adapter waarmee ik 2 apparaten op 1 muzieksysteem kan aansluiten. Kan iemand mij helpen?

2

Orde van de
discussies

20 van 20 discussies

Naar boven
Forum voor Audio-adapters
StartBegin discussie