Automatisering

38 Discussies voor in Automatisering

Begin discussie
    marvinvr 7 jaren geleden in Automatisering

Stekker die werkt met Apple Homekit.

Goedendag, Ik zoek een stekker waarmee ik de stroom van een stopcontact aan en uit kan zetten en dit met Homekit kan bedienen. Ik heb ook een SmartSwitch nodig om dit te regelen. Heeft iemand een suggestie? Ik kan niets vinden. mfg Marvin

+5

10

Durahl 6 jaren geleden in Automatisering

ZigBee stopcontact?

Is er een Zwitsers (type J stekker) alternatief voor de OSRAM Smart+ Plug (type C stekker) die ook compatibel is met het ZigBee protocol en dus ook via Philips Hue schakelaars en apps kan worden aangestuurd?

+8

22

pioulee 1 jaar geleden in Automatisering

Klassieke systeembediening met philips Hue bridge

Hallo, Ik ben op zoek naar een manier om Philips Hue-connectiviteit toe te voegen aan mijn schakelaars (drukknoppen van Legrand) en lampen die niet zijn aangesloten. Zijn er Zigbee-insteekmodules die conventionele drukknoppen "intelligent" kunnen maken (zonder ze uit te schakelen) en er Philips Hue-connectiviteit aan kunnen toevoegen (via app en afstandsbediening)? Volgens mijn elektricien is dit niet mogelijk :-( Bedankt voor jullie advies

1

tobias.jordi 2 jaren geleden in Automatisering

WIFI inbouwschakelaar

Wat doe je eigenlijk als de WIFI-inbouwschakelaars het wifi-signaal verliezen? Moet je ze elke keer blootleggen om ze te resetten?

5

stalder1984 5 jaren geleden in Automatisering

Homematische schakelaarbediening

Hallo. Ik heb een Homematic 4-voudige schakelactor en een paar wandschakelaars om de actuator te bedienen.....Dit lijkt me geen probleem. Mijn vraag: Wat moet ik kopen of doen om deze componenten via de smartphone te kunnen controleren of bedienen? En of kunnen homematische componenten op de een of andere manier op homematische ip worden aangesloten? Veel dank bij voorbaat!

2

Anonymous 7 jaren geleden in Automatisering

Contactdoos voor Homekit

Zijn hier ook Homekit-compatibele stopcontacten beschikbaar?

+3

11

heinz paulsson 2 jaren geleden in Automatisering

De WLAN-router op afstand in- en uitschakelen

Ik wil de WiFi-router uit- en inschakelen met een schakelaar bij de voordeur. De meeste systemen die ik hier zie zijn WiFi-gebaseerd, waar je niet veel aan hebt om de WiFi-router in te schakelen. Hoe zou je deze taak oplossen?

2

Morochadelsur 3 jaren geleden in Automatisering

Automatiseer plat

Hallo allemaal. Ik wil graag mijn flat automatiseren en alles kunnen bedienen via wifi en mijn mobiele telefoon. Wat moet ik kopen om de huidige traditionele elektrische installatie aan te passen?

1

Anonymous 4 jaren geleden in Automatisering

Kroonluchter in het HUE netwerk - maar zonder HUE lampen

Hallo allemaal, Wij hebben een kroonluchter en vinden de bijpassende HUE lampen erop niet echt mooi. Nu kwam het mij voor dat een schakelaar / relais / ... (dingsbumbs - ik weet niet hoe het goed heet) "voor" de kroonluchter gezet kan worden. (whatchamacallit - ik weet niet hoe het heet) kan voor de kroonluchter gezet worden. De kroonluchter moet uiteindelijk dimbaar zijn en zich in het HUE netwerk bevinden als een normale lamp. Ik weet hier momenteel niet genoeg van - kan iemand mij een aanwijzing geven? Ik vond het deel hier (maar ik heb geen idee of het klopt): https://www.digitec.ch/de/s1/product/shelly-dimmer-2-automatisierung-13178715 Bij voorbaat dank aan de tekkies!

5

Sinthoras 3 jaren geleden in Automatisering

Slim stopcontact dat een stopcontact met 3 stopcontacten niet afdekt

Hallo samen Is er een "slim" stopcontact op de markt dat via WLAN of Zigbee bestuurd kan worden en geen stopcontact met 3 stopcontacten afdekt? Ik heb de resterende 2 stopcontacten nodig en wil geen stekkerdoos in de keuken hebben. De stekkers van MyStrom zijn enorm en alternatieven zijn blijkbaar zeldzaam....

3

markuslaeng 7 jaren geleden in Automatisering

SensorPush

Hallo, Bekijk de temperatuursensoren en de WiFi-gateway van SensorPush. Ik heb twee sensoren in gebruik en ben zeer tevreden. Het zou cool zijn als ik de gateway van je kon kopen....

+3

10

Remo Taisch 5 jaren geleden in Automatisering

Jaloeziebesturing via Zigbee (Philips Hue)

Hallo allemaal Is er een "actuator" die ik onder de bestaande drukknop (https://www.galaxus.ch/de/s4/product/feller-ediziodue-colore-steckdose-6216930) kan monteren en via philips hue kan bedienen? Dus omhoog/omlaag en stoppen? Veel dank bij voorbaat!

2

caprez95 7 jaren geleden in Automatisering

Light-Manager Air van JB Media

Geacht Digitec Team Zou het mogelijk zijn om de Light-Manager Air van JB Media in het assortiment op te nemen? Helaas is het nergens in Zwitserland verkrijgbaar!

4

vlmath314 4 jaren geleden in Automatisering

sonoff mini

Klopt het dat er geen sonoff producten op digitec staan? zou geweldig zijn om ze hier ook te hebben...

1

engulfing 7 jaren geleden in Automatisering

SAMSUNG SmartThings Hub

Waarom wordt de SAMSUNG SmartThings Hub niet in het assortiment aangeboden?

+3

10

Anonymous 6 jaren geleden in Automatisering

Smart Home met Asus rt-ac88u i-Mesh

Hallo Samen Ik ben een absolute nieuwkomer in de smart home sector. Ik heb thuis een mesh WLAN opgezet met Asus en wil graag een Smart Home opzetten. Communicatie via het WLAN lijkt me zinvol. Welke provider raad je aan voor een Smart Home (open of gedeeltelijk open systeem)? We hebben nog steeds een Philipps Hue opstelling. De meeste apparaten die in huis worden gebruikt zijn van Samsung en Apple. Bedankt voor je hulp.

9

Legend27 6 jaren geleden in Automatisering

NFC-tags

Verkoopt u NFC-tags of kunt u die in uw assortiment opnemen? Hartelijk dank!

2

pascalboesch 7 jaren geleden in Automatisering

Elgato eve Aqua

Hallo Digitec Ik heb zojuist gelezen dat Elgato de eve Aqua op de markt brengt. Wanneer is het bij jullie verkrijgbaar? https://www.appgefahren.de/elgato-eve... Bedankt voor je bericht. Groeten

3

steffismü 6 jaren geleden in Automatisering

Lichtschakelaar ombouwen voor Philips Hue

Hallo, Ik wil mijn huis graag uitrusten met Philips Hue. Hoe kan ik de bestaande lichtschakelaars op een kosteneffectieve manier retrofitten?

2

Niriuqq 6 jaren geleden in Automatisering

Geef je de voorkeur aan de Google Home Mini of de Amazon Echo Dot 3rd Gen?

Ik wil een Google Home Mini of het Amazon Echo Dot 3.gen apparaat kopen, maar ik heb geen idee welk apparaat zinvoller is in Zwitserland. Bij het Amazon-apparaat zou de jack-aansluiting heel praktisch zijn. Bedankt voor jullie antwoorden :D

0

M1L0P 6 jaren geleden in Automatisering

Wat zijn de goedkoopste slimme stopcontacten?

Ik zou tips voor goedkope slimme stopcontacten die compatibel zijn met google assistant op prijs stellen

1

viko 7 jaren geleden in Automatisering

Homey door Athom

Hallo @digitec, heeft u plannen om Homey by Athom aan uw assortiment toe te voegen? Bedankt.

5

DarthShadow 6 jaren geleden in Automatisering

Advies voor huisautomatisering (beginner)

Hallo allemaal Ik heb het volgende idee of wil het graag uitvoeren: HUE 2 integreren in het thuisnetwerk en aansturen, bijv. als er beweging wordt gedetecteerd als ik de voordeur binnenkom gaat het licht aan. Arlo 2 camera's integreren en besturen Uitgang watermelder en bewegingsmelder voor de deur in de gang (flatgebouw incl. Arlo2). Dit alles moet geïntegreerd, bestuurd en aangepast kunnen worden in een domoticakit en ook uitbreidbaar zijn. Wat kun je me aanbevelen? Bedankt

3

Anonymous 6 jaren geleden in Automatisering

HomeKit stopcontact en schakelaar met dimmerfunctie?

Hallo, ik ben op zoek naar een fitting en schakelaar (ingebouwd of als adapter) waarmee ik een lamp kan dimmen via HomeKit waarin ik geen HomeKit-lampen of compatibele lampendraden kan plaatsen. Heb je iets in de aanbieding?

0

yannic.schnelli 7 jaren geleden in Automatisering

Compatibiliteit in beschrijving

Het zou niet slecht zijn om aan te geven of een artikel compatibel is met Apple HomeKit of compatibel met de Google-dienst of de Echo.

2

Caeruleum 7 jaren geleden in Automatisering

Homekit radiogestuurd stopcontact

Goede dag/avond! Ik ben op zoek naar een radiogestuurde fitting voor een lamp, zodat ik die via Siri kan bedienen met behulp van Homekit. Ik heb een radiogestuurd stopcontact nodig omdat de lamp niet vervangen kan worden door een Philips Hue. Kan iemand iets aanbevelen? Hartelijk dank.

3

Radiogestuurd stopcontact LED compatibel

Hallo samen Ik zoek een radiogestuurde contactdoos met dimfunctie die geschikt is voor LED-lampen. Heeft iemand goede ervaringen? LG

0

benjaminmue 7 jaren geleden in Automatisering

Compatibiliteitsfilter

Hebben jullie (Digitec) de mogelijkheid om het filter van de apparaten zo aan te passen dat er staat met welke "deelproducten" ze compatibel zijn. Ik bedoel Apple Homekit, Alexa, Google Home enz.

3

Friendly Mushroom 7 jaren geleden in Automatisering

Compatibel stopcontact voor Amazon Alexa

Ik zoek een compatibel draadloos stopcontact voor amazon Echo dot Heb je suggesties?

0

Eenvoudige radiostekker zonder vuurwerk

Hallo Ik zoek een heel eenvoudig paar stekkers, zodat als ik één lamp aanzet, ook een tweede gaat branden. Zonder afstandsbediening, wifi, cloud, een eigen app of de mogelijkheid om automatisch pizza's te bestellen. Gewoon heel eenvoudig aan/uit. Bestaat dit nog steeds? Liefs Tim

1

30 van 38 discussies

Orde van de
discussies
Naar boven
Forum voor Automatisering
StartBegin discussie