1 batterij of batterijen om 3 LR44-batterijen te vervangen
Ik heb een nachtlampje dat 3 LR44-batterijen nodig heeft. Is er een batterij die ze alle 3 kan vervangen of, nog beter, een oplaadbare batterij?
2
Ik heb een nachtlampje dat 3 LR44-batterijen nodig heeft. Is er een batterij die ze alle 3 kan vervangen of, nog beter, een oplaadbare batterij?
2
1
Hallo, het is klaar.
3
Met de Verico LoopEnergy AA 4 stuks, AA, 1700 mAh Brandt het display en verder niets?
0
Zijn Duracel en Varta batterijen nu ook lekvrij of is het nog steeds alleen Energizer "No Leaks"?
4
Ik ben waarschijnlijk te dom om het te gebruiken of het is al behandeld: Waarom wordt er in de filters geen onderscheid gemaakt tussen oplaadbare batterij en accu? Ik wil vaak alleen naar oplaadbare batterijen zoeken of alleen naar batterijen! (Ja, 1,5V oplaadbare batterijen komen er langzaam aan...)
2
Heel frustrerend: ik ben op zoek naar een enkel 9V blok en vind bij bijna elke aanbieding dat er een minimale bestelhoeveelheid is van 10 of meer. Kun je geen filter maken voor de minimale bestelhoeveelheid?
8
5
Het zou geweldig zijn als je in de specificatie ook de capaciteit van een batterij kon zien (bijv. 1000 mAh) en die ook kon selecteren in het filter.
0
Hallo! Welke AA-batterij raad je me aan te kopen (prijs/prestatieverhouding, merk, levensduur....)? Veel dank voor nuttige antwoorden!
17
kan tientallen CR 2032 vinden - maar niets oplaadbaars .... (zogenaamde ML 2032) https://www.laaba.ch/2016...
2
Ik weet niets van batterijtypen, dus ik zoek suggesties. Ik heb een xbox one controller en wil er graag oplaadbare batterijen voor kopen.
2
De selectie van AAAA is zeer bescheiden.
7