Gaming headset

109 Discussies voor in Gaming headset

Begin discussie
    Teslacorn 6 maanden geleden in Gaming headset

Playstation-headset met "transparantiemodus"

Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een draadloze over-ear headset voor mijn Playstation 5. Ik vind het vooral belangrijk dat ik mijn eigen stem duidelijk en helder kan horen (transparantie/ambient sound mode/sidetone/mic monitoring). De microfoon moet een acceptabele opnamekwaliteit hebben zodat ik goed te horen ben tijdens gesprekken of streaming. Ik gebruik momenteel een goedkope JBL Quantum 200 en als de microfoon net zo goed is als deze headset, zou ik tevreden zijn. Prijs tot 200. Heeft iemand aanbevelingen? Hartelijk dank voor jullie hulp!

1

RoterOledri45 7 maanden geleden in Gaming headset

Hoofdtelefoon / audiokwaliteit voor gamen

Op een paar uitzonderingen na worden "normale" hoofdtelefoons van de ene op de andere dag gaming hoofdtelefoons. Marketing, het is allemaal gewoon marketing. Goede hoofdtelefoons zijn overal goed voor, maar alleen als je de microfoon op een aparte lijn laat lopen. Naar mijn mening blijft, zelfs na tientallen jaren, alleen de Sony XM-serie in de buurt komen van de Sennheiser HD-25 en de Beyerdynamic DT 770 PRO, en met die laatste heeft Sony hier de leiding genomen met hun XM-serie. Misschien ben ik te oud, dus ik ben des te nieuwsgieriger om te zien welke nieuwe dingen ik hier kan leren. LG. Angelo

0

RS1982 9 maanden geleden in Gaming headset

Hoofdtelefoon/hifi hoofdtelefoon voornamelijk voor muziek

Kan iemand me een headset aanraden (ofwel een hifi-hoofdtelefoon met een microfoon) met uitstekend geluid voor muziek? Bestaan zulke modellen eigenlijk wel? Ik denk meer aan fabrikanten die goede hoofdtelefoons aanbieden. Bijvoorbeeld Beyerdynamic. ? (Ze worden verondersteld een goede microfoonkwaliteit te hebben?) JBL? Sony? Sennheiser? Teufel? Shure? 🤷🏻‍♂️ Het hoeft geen "bling bling" gamingheadset te zijn ;-) Veel headsets hebben nauwelijks specificaties wat betreft frequenties, drivers enz. Hij moet de volgende specificaties hebben: - Bedraad en draadloos (afneembare (spiraal)kabel) - GEEN puur draadloze headset! - on-ear of over-ear (niet in-ear) - Signallink of minimaal Bluetooth 5.4 (latentie) - HiFi-kwaliteit - Prijs >300

1

Sasibasi 1 jaar geleden in Gaming headset

Welke Nova Pro headset is beter?

SteelSeries Arctis Nova Pro Draadloos 249 SteelSeries Arctis Nova Pro X Draadloos 239 Beide headsets hebben ongeveer dezelfde positieve/negatieve beoordelingen. De beschrijving van Digitec is ook hetzelfde voor beide en de releasedatum is hetzelfde. Heeft iemand ervaring met beide? Kan iemand zeggen welke beter zou zijn? (Voor pc)

2

barolo28 11 maanden geleden in Gaming headset

Open / Gesloten

Waarom is het niet meer mogelijk om te filteren op open of gesloten headsets? Dat zou zo'n beetje het belangrijkste filter zijn.

1

NUKENOX44_YT 1 jaar geleden in Gaming headset

Gamingheadset

Kan iemand mij helpen? Ik wil graag een headset zonder microfoon die ik op mijn mobiel kan aansluiten via een 3,5 mm aansluiting en die minder dan 56 frank kost.

3

NUKENOX44_YT 1 jaar geleden in Gaming headset

Gamingheadset

Kan iemand me alsjeblieft helpen, want ik heb een gaming headset zonder microfoon nodig met een hoofdband die je kunt dragen en een aansluiting van 3,5 mm om aan te sluiten op mijn mobiel en hij moet onder de 56 frank zijn.

1

Enix 1 jaar geleden in Gaming headset

Astro A50 X

Is er al bekend wanneer de Astro A50 X bij Digitec te bestellen zal zijn? Beide versies zijn per direct verkrijgbaar op de Logitech website.

1

Krisss 1 jaar geleden in Gaming headset

Op zoek naar een draadloze headset met een sterk bereik in het hele huis

Hallo samen Ik ben op zoek naar een gaming headset met een zo groot mogelijk bereik en een goede microfoon. Mijn flat is 115m2 en er zijn veel hoeken en muren. Heeft iemand goede tips?

3

BeatrixD278 1 jaar geleden in Gaming headset

Gamingheadset Corsair zonder Bluetooth

Kunnen jullie me alsjeblieft helpen? Ik heb de Corsair HS80 RGB draadloze headset voor mijn zoon besteld en we hebben ons gerealiseerd dat hij niet kan worden aangesloten op smart tv omdat hij geen Bluetooth heeft? Welke gamingheadset kan worden aangesloten op smart tv? Hartelijk dank!

4

Anonymous 1 jaar geleden in Gaming headset

Filterinstellingen voor draadloze headset met USB-dongle? Audioaansluitingen: USB?

Wat is de juiste instelling om alle draadloze headsets uit te filteren die een USB-dongle gebruiken voor signaaloverdracht? Mijn computer heeft geen ingebouwde wi-fi of bluetooth

2

a_rogemont 2 jaren geleden in Gaming headset

Een headset voor mijn 12-jarige zoon (switch lite)

Hebben jullie advies over hoe ik een headset kan vinden voor mijn zoon die voornamelijk Fortnite speelt op zijn switch lite. Hij heeft een nogal klein hoofd.

1

Anonymous 6 jaren geleden in Gaming headset

Sennheiser 670 Draadloze Gaming Headset

Voeg toe aan het assortiment.

4

Jens.M 2 jaren geleden in Gaming headset

Hoofdtelefoon / koptelefoon voor Dolby Atmos met 3,5 mm aansluiting

Hé, ik zoek een headset die Dolby Atmos ondersteunt en bedraad is (3,5 mm) zodat ik hem kan aansluiten op mijn Go XLR. Ik zit echter een beetje vast. Op de Dolby Atmos pagina staan extra headsets vermeld die het ondersteunen, maar ondersteunen niet alle headsets met Virtual / True Surround Sound Dolby Atmos of zijn er echt maar een handjevol headsets? Momenteel gebruik ik studio headsets die ook geen surround hebben. Ik heb de RIG 500 PRO HC besteld en vergeleken en hij klinkt een stuk beter, maar de kabel is te kort en voelt voor mij niet zo hoogwaardig aan. Heeft iemand hier ervaring mee of kan hij een bepaalde headset aanbevelen?

2

PadWorks 2 jaren geleden in Gaming headset

Suggestie voor verbetering Filteroptie

Ik heb een hekel aan rondslingerende kabels op de werkplek. Het zou echt geweldig zijn als je een filtercategorie zou kunnen toevoegen, zodat je kunt zien of de headset wordt geleverd met een oplaadstation.

2

Anonymous 2 jaren geleden in Gaming headset

Draadloze gamingheadset uit de premiumklasse, min. hoogte oorschelp 6,5 cm

Hallo samen Ik ben op zoek naar een draadloze gaming headset in het topsegment met een minimale oorschelphoogte van 6,5 cm. Kun je me er een aanbevelen?

1

F3RN1 2 jaren geleden in Gaming headset

Bedrade gaming headset - aansluiten op Playstation 5 via USB-adapter

Voor mijn bestaande Sennheiser gaming headset (https://www.digitec.ch/de/s1/product/epos-gsp-600-gaming-headset-7484174?supplier=406802 ) zoek ik een goed werkende adapter (3,5 mm jack ingang / USB A of C uitgang) waarmee ik de headset rechtstreeks op de Playstation 5 kan aansluiten. Natuurlijk moet dit alles volledig functioneel zijn zonder verlies van geluidskwaliteit of spraakkwaliteit. Ik heb de adapters al gevonden op Digitec. Maar de commentaren/beoordelingen zijn niet altijd positief of bevredigend. Er zijn ook geen recensies over het gebruik met een Playstation 5. Zulke "adapters" worden ook aangeboden, maar dat zijn hoofdtelefoonversterkers. Hier betwijfel ik of ze plug and play draaien bij aansluiting op de Playstation 5, want er wordt vaak gesteld dat er een stuurprogramma wordt geïnstalleerd. De reden voor mijn vraag is dat Playstation de mogelijkheid van bedrade headsets puur via de Dualsense oplost. Maar als je spelletjes speelt zonder de Dualsense, is dit al problematisch. In mijn geval, als ik SIM Racing speel. Hier wordt de basis (of het stuurwiel) beschouwd als de regelaar en de gebruiker. De headset wordt geleverd met twee kabels. 1x alleen met een 3,5 mm aansluiting (console) 1x met 2 3,5 mm aansluitingen. 1 voor microfoon & 1 voor koptelefoon Kent iemand hier oplossingen of heeft er ervaring mee, die ook betrouwbaar werken? Ik zou zeer dankbaar zijn. Merci

0

AllWhy 3 jaren geleden in Gaming headset

Arctis Nova Pro

Hallo Digitec & Gemeenschap Omdat de Steelseries Arctic Pro Wireless niet meer verkrijgbaar is omdat er net een nieuwe is uitgekomen, zou het leuk zijn als je die aan je shop zou kunnen toevoegen: https://steelseries.com/gaming-hea... Vriendelijke groeten

5

Ottokarl01 3 jaren geleden in Gaming headset

Draadloze headset

Hé Samen Ik zoek een draadloze headset voor de PC. Mijn gaming collega's hebben de Steelseries Arctis Pro Wireless voorgesteld. Deze headset is echter niet meer te koop. Ik ben nu op zoek naar een headset met vergelijkbare eigenschappen als de Arctis Pro. De headset moet compatibel zijn met de PC, een redelijk goede microfoonkwaliteit hebben en, indien mogelijk, een zeer goede batterijduur of een verwisselbare batterij.

2

Anonymous 3 jaren geleden in Gaming headset

HyperX Cloud Alpha - Draadloos

Zal digitec deze headset aanbieden? De 300 uur batterijduur klinkt goed.

1

sirrobi84 4 jaren geleden in Gaming headset

Headset voor gaming

Hallo allemaal Ik zoek een headset waarbij ik het geluid van het spel en de chat apart kan instellen. Ik gebruik momenteel een Poly RIG 800 HD, die schijnt een instelmogelijkheid op de headset te hebben, maar beide volumes worden altijd samen geregeld. Het platform is PC. Bedankt

4

Headset zo comfortabel mogelijk

Hoi jongens Ik heb hulp nodig bij het kopen van een nieuwe headset Het moet zo comfortabel mogelijk zijn en niet duurder dan 150 Fr. Alvast bedankt en nog een fijne dag

1

erni77 3 jaren geleden in Gaming headset

Advies headset

Hallo mensen Ik wil graag een nieuwe headset kopen PS4 PS5 PC geschikt bij voorkeur draadloos en over-ear Heel belangrijk voor mij snel gedempt Mute-knop op de microfoon of opklapbaar zoals op de Turtle bBeach Stealth 600 gen 2 Mijn stem moet hoorbaar zijn als ik op de luidspreker praat zoals op de Turtle Beach Wat helaas niet het geval is met de Corsair Virtuoso Se, die ik nu twee dagen heb. Welke kun je aanbevelen

1

Rathos 3 jaren geleden in Gaming headset

Koptelefoon als "gaming headset

Hoi zäme, Ik zoek een nieuwe hoofdtelefoon voor gamen op de PC, maar ik heb er geen nodig met een microfoon, want ik heb al een externe. Ik dacht aan het volgende in combinatie met de EPOS GSX 1200 Pro. Wat denk jij? Misschien andere suggesties voor de DAC of hoofdtelefoon? De microfoon is een NT-USB en hoeft daarom niet beschouwd te worden. Koptelefoon: https://www.digitec.ch/de/s1/product/beyerdynamic-dt-880-pro-kopfhoerer-374598 DAC: https://www.digitec.ch/de/s1/product/epos-gsx-1200-pro-usb-dac-kopfhoererverstaerker-5902069 Bedankt voor elk commentaar en advies :) Niklas

6

Kantoorheadset met ANC en goede microfoon

Heyhey Gemeenschap, Heeft iemand een goede aanbeveling voor een degelijke over-ear headset voor op kantoor? Criteria: - ANC op koptelefoon - Moet - ANC op microfoon - Optioneel - Over-ear - Must - Opvouwbare microfoon - Must (of zeer goede ingebouwde microfoon die omgevingsgeluid kan filteren.....) - Goede geluidskwaliteit - Must - goede microfoonkwaliteit - optioneel - Bedraad of draadloos - maakt niet uit (bij draadloos moet opladen tijdens gebruik mogelijk zijn) - Geen aparte mic..... - Prijs secundair Tot nu toe ben ik alleen de Jabra Evolve2 85 tegengekomen, hoewel de microfoon me enige zorgen baart.... Bedankt voor de tips :) LG

5

eliaskoch 3 jaren geleden in Gaming headset

Draadloze headset voor gamen en muziek

Hallo Samen Ik ben al een paar weken op zoek naar een draadloze headset omdat de kabel me op de zenuwen werkt. Ik weet echter niet zeker welke headset zowel geschikt is voor gamen als voor het luisteren naar muziek. Het zou een voordeel zijn als de koptelefoon goede lage en hoge tonen heeft. Ik heb eerder de voorkeur gegeven aan de Logitech G Pro X Lightspeed Wireless, maar heb gehoord dat die niet geschikt is voor muziek. Weet iemand een goede headset die aan deze eisen voldoet en misschien niet de duurste is? Bedankt voor de hulp Groeten

4

pharao68 3 jaren geleden in Gaming headset

PS4 Controller

Hallo Ik heb mijn bedrade computerheadset aangesloten op de PS4-controller, maar het lijkt niet te werken. Heb ik hiervoor een adapter nodig? Zo ja: welke? Bedankt voor de hulp!

3

Luca Aeschlimann 3 jaren geleden in Gaming headset

Draadloze In Ear met PS4

Hallo allemaal Ik wil graag een draadloze in-ear hoofdtelefoon kopen voor Playstation. Mijn Samsung Galaxy Buds werken hier niet voor. Ik had bijvoorbeeld gedacht aan de Powerbeats Pro Wireless. Heeft iemand hier ervaring mee of gebruikt iemand draadloze in-ear hoofdtelefoons? Veel dank voor de antwoorden

0

VoNiram 4 jaren geleden in Gaming headset

Welke helm moet je kiezen?

Dus mijn Asus Fusion 500 headset heeft het na ruim 2 jaar gebruik opgegeven. Ik ben dus al een week op zoek naar een headset en er zijn er gewoon te veel. Ik ben op zoek naar een echt goede headset. - 7.1 geluid - goede microfoon - comfortabel, zelfs na meerdere uren Een budget van max 300 CHF, tenzij ik er verliefd op word Ik zag dat er Audeze is maar ik ken het merk niet, de Logitech G pro X een merk dat ik heb (toetsenbord, muis) dat ik erg krachtig vind, Astro A50 lijkt me erg groot met dit station. Ik wil niet per se terug naar een Asus, ook al was mijn fusion 500 erg goed, de kleine slechte punten zouden een 7.1 zijn die steeds met een knop geactiveerd moet worden en een microfoon die alleen stemmen niet hoort. Wat zou je aanraden voor een headset?

3

lazarjakovljevic 4 jaren geleden in Gaming headset

HyperX Cloud 2 Draadloos

Moin, wilde vragen of de HyperX Cloud 2 Wireless binnenkort aan het assortiment wordt toegevoegd?

3

30 van 109 discussies

Orde van de
discussies
Naar boven
Forum voor Gaming headset
StartBegin discussie