KVM schakelaars

28 Discussies voor in KVM schakelaars

Begin discussie
    flamerftw 1 week geleden in KVM schakelaars

Geschikte KVM-switch voor mijn thuiskantoor / gaming pc-opstelling (3 monitors)

Hallo Ik ben het beu om elke dag voor/na het werk mijn HDMI/DP-kabels te verwisselen om te schakelen tussen pc/laptop. Ik ben al een tijdje op zoek naar een geschikte oplossing voor mijn probleem. Laptop: Dell Office Laptop met USB-C PC: Gaming PC Moederbord: ASUS ProArt X670E-Creator Wifi Grafische kaart: 3xDP 2x HDMI Apparaten voor de switch 3x monitor 2560 x 1440 (waarvan minstens 1 144Hz+) Muis toetsenbord headset Webcam Ik hoop dat iemand me kan helpen om een geschikte KVM-switch te vinden :)

3

andreashoef 1 maand geleden in KVM schakelaars

Op zoek naar KVM-switch met DP 1.4 of USB-C video-uitgang en minstens 3 x USB-C (data/video) ingang

Hallo allemaal Omdat de zoekfunctie me hier niet heeft geholpen, stel ik mijn vraag hier. Ik ben op zoek naar een KVM-switch die de volgende functies moet hebben. Video-uitgang: USB-C (eventueel ook DP 1.4 of HDMI 2.0) Ingangen: minstens 3x USB-C (data/video) 2 x USB-A (toetsenbord/muis) 1 x DP 1.4/HDMI 2.0 is alleen optioneel

1

pagano-ag 7 maanden geleden in KVM schakelaars

Welke KVM IP extender/switch raad je aan voor mijn situatie?

Hallo Ik heb de volgende situatie: Kamer 1: Server-19'' rack waar een kleine server in komt te staan. Hierin zit de Ubiquiti UDM en een 24 switch Kamer 2: Mijn pc en een Ubiquiti 8-bus switch Omdat de server momenteel op mijn bureau staat, kan ik vanuit Athene met KVM tussen de machines schakelen. Maar omdat ik binnenkort de nieuwe server in het rack in kamer 1 in gebruik wil nemen, dacht ik aan een KVM IP extender/switch. Zodat ik vanaf de KVM-switch in Athene via de IP-extender toegang heb tot mijn server op de switch uit de 8-reeks en zo op de switch uit de 24-reeks waarop de tweede IP-extender dan wordt aangesloten. De vereisten voor het apparaat zijn dat het in mijn geval ook via twee switches werkt. Ik zou de switches zo configureren dat de IP extenders in hun eigen VLAN zitten. Verder moeten de extenders Displayport en/of HDMI hebben, bij voorkeur in 4K-resolutie, USB-poorten voor muis + toetsenbord en eventueel een opslagapparaat aansluiten. Welk apparaat zou je aanraden? Ik dacht eigenlijk aan het volgende apparaat, maar het is momenteel niet verkrijgbaar: Digitus 4K HDMI® KVM Extender Set (stond ooit vermeld onder artikel 13654870) Het trekken van netwerkkabels of USB-kabels en monitorkabels is in principe onmogelijk, of misschien alleen mogelijk als laatste redmiddel.

2

matthiasla1 1 jaar geleden in KVM schakelaars

KVM switch HDMI of DP voor 4k scherm met EDID

Ik ben op zoek naar een KVM switch, HDMI of DP die een enkel 4k scherm met minstens 60Hz ondersteunt. De switch moet EDID (Extended Display Identification Data) ondersteunen. Dit betekent dat het beeldscherm moet geloven dat er nog steeds een computer is aangesloten, zelfs als je overschakelt naar de andere computer. Dit betekent dat het OS het scherm niet "loskoppelt" en dat alle vensters naar een tweede scherm worden verplaatst. Heeft iemand een aanbeveling? Merci!

2

RemyDG 1 jaar geleden in KVM schakelaars

Thunderbolt KVM

Ik ben op zoek naar dit type product: Is het verkrijgbaar op galaxus? Of kan het aan het assortiment worden toegevoegd? https://www.macg.co/materiel...

1

hp.kappeler 2 jaren geleden in KVM schakelaars

KVM-switch voor werkstation en dockingstation Microsoft Surface

Hallo allemaal Naast mijn Microsoft Surface notebook met dockingstation wil ik graag een werkstation aansluiten op de 2 bestaande monitoren. Is er een KVM aanbeveling? Hartelijk dank en groeten HpK

0

RodrigoN 2 jaren geleden in KVM schakelaars

Razer Death Adder V2 Pro met oplaaddock en USB draadloze ontvanger

Het oplaaddock is de RAZER MOUSE DOCK CHROMA? Dank u.

0

Blackflame 2 jaren geleden in KVM schakelaars

Handmatig schakelen is ok... maar kan het ook automatisch?

Hallo zeme Ik ben op zoek naar een 2In1Out USB schakelaar. Dat zou geen probleem zijn, maar je moet ze altijd handmatig schakelen. Is er een automatische schakelaar die gewoon de eerste gevoede verbinding doorlaat?

0

marcel.gerber 2 jaren geleden in KVM schakelaars

KVM Schakelaar voor PC en Laptop

Ik heb mijn PC met 2 VGA-uitgangen aangesloten op 2 monitoren via VGA-ingangen. Er zit ook een Displayport op elk van de schermen. Mijn laptop (Lenovo Ideapad) heeft een HDMI-uitgang en een USB-C uitgang (geen Thunderbolt denk ik, anders zou er zo'n bliksemteken op staan of...?). Kan ik nu mijn laptop en mijn pc via een KVM-switch op mijn twee monitoren aansluiten, zodat ik ook thuis comfortabeler met de laptop kan werken? Bedankt voor jullie tips

0

CyberMikel1988 2 jaren geleden in KVM schakelaars

3-poorts USB-C dubbele monitor KVM schakelaar

Hallo allemaal, Ik koop in de komende maanden een nieuwe computer en wil de monitoren ook op USB-C aansluiten. Mijn andere clientapparaten (HP notebook + MacBook voor het werk) hebben al USB-C of deels Thunderbolt aansluitingen. Tot nu toe schakel ik tussen de drie apparaten via een KVM switch van Aten CS1944DP via DisplayPort (ook dubbele monitoren). Helaas heb ik hier bij Digitec nog geen KVM-switch gevonden die werkt met USB-C of Thunderbolt + dubbele monitoren ondersteunt en meer dan 2 clients kan beheren. Ben ik gewoon te dom om te zoeken, of is er nog geen geschikt product? Ik zou daarom graag willen weten hoe je je USB-C client-apparaten aansluit op meerdere monitoren. (afgezien van de voor de hand liggende oplossing om de kabels gewoon handmatig weer aan te sluiten).

0

jeremds 2 jaren geleden in KVM schakelaars

KVM in Usb3 of RJ45

Ik kom jullie advies vragen omdat ik graag videospelletjes wil spelen en wil streamen in een kamer die 15 meter van mijn PC verwijderd is. Ik wil graag een RJ45 KVM met HDMI en indien mogelijk 4x USB 2 en minstens 1 X USB 3, helaas kan ik die niet vinden. Ik weet niet zeker of het een goed idee is om een USB 3 KVM te gebruiken, maar ik vraag me af of USB 3 nog steeds effectief is op een afstand van 15 meter? Heb je advies of ervaring met dit type installatie?

1

ghostrocker 3 jaren geleden in KVM schakelaars

KVM-switch met 120 of 240 Hz verversingsfrequentie gewenst

Goedendag lieve gemeenschap. Blijkbaar zijn beeldresoluties minder een probleem dan vernieuwingsfrequenties. Ik heb nergens een KVM-switch gevonden die werkt met meer dan 60Hz, bijvoorbeeld 240Hz. Ja, ik kon twee bronnen aansluiten op mijn Samsung scherm (49''). Maar naast al het geklungel met de monitor zou ik ook het toetsenbord en de muis met een aparte schakelaar moeten schakelen. Omdat ik vaak moet overstappen, is dit niet de optie die ik zoek. Kent iemand een schakelaar à la Aten CS1922 die 120Hz (optioneel 240Hz) kan bij 5120 x 1444? De Aten CS1922 voldoet verder aan alle eisen.

0

yilkow 3 jaren geleden in KVM schakelaars

PC & laptop aansluiten met scherm en muis/toetsenbord

Hallo samen Heb je hulp nodig voor mijn kantoor aan huis, Ik heb een persoonlijke desktop PC, een monitor, een muis/toetsenbord met USB dongle en een laptop van mijn werkgever. Momenteel heb ik een Hdmi kabel aan de monitor naar de laptop en een DisplayPort kabel naar de desktop PC. Ik moet de USB dongle van de muis/toetsenbord verwisselen als ik de laptop of de desktop PC wil gebruiken. Ik zou dit anders willen oplossen. Wat moet ik kopen zodat ik de USB dongle niet steeds opnieuw hoef aan te sluiten? Met andere woorden, ik steek de USB dongle in een apparaat waar zowel de desktop PC als de laptop toegang toe hebben.

2

Anatol75 3 jaren geleden in KVM schakelaars

Sluit 2 computers aan op 2 schermen

Hallo allemaal, vandaag heb ik een nieuwe werkcomputer gekregen en nu wil ik wat orde scheppen voor het HomeOffice. Oorspronkelijke situatie: - Thuiscomputer (https://www.asus.com/ch-de...) met Displayport, HDMI-poort, VGA-poort, DVI-D, USB 3.2 Gen1, USB 3.2 Gen2 (Type A&C). - Zakelijke computer: Lenovo T15 met USB-C Monitoren: - Samsung UJ590 (https://www.samsung.com/ch...) met Display Port 1.2, HDMI 2.0 en HDMI 1.4. - Samsung SyncMaster B2240 (DVI-D en VGA aansluiting) - De twee computers draaien niet gelijktijdig Doelstellingen: - Ik wil beide computers op beide monitoren kunnen aansluiten - Ik wil slechts één muis en één toetsenbord gebruiken - Ik wil slechts één LAN kabel centraal kunnen aansluiten (moeilijke omstandigheden voor WLAN en het trekken van extra LAN kabels) - Ik wil geen kabels opnieuw moeten aansluiten Vraag: Welke technische oplossing is het meest geschikt voor het probleem? Bedankt voor je inbreng!

12

DavidL199 4 jaren geleden in KVM schakelaars

2 laptops, 4 monitoren

Hallo allemaal, Ik wil 2 laptops gebruiken (een Lenovo en een Microsfot Surface), en 4 monitoren (Lenovo thinkvisions 23d HDMI). Ik ben op zoek naar de beste switch/bekabelingsoplossing om het werken aan deze opstelling te kunnen vergemakkelijken, naadloos schakelend tussen mijn twee laptops. Kan iemand helpen? Zeer gewaardeerd

0

Grumbelfine 4 jaren geleden in KVM schakelaars

Welke schakelaar heb ik nodig?

Hallo Ik wil 2 monitoren in extensiemodus op een pc en op een laptop laten werken. Ik heb nu een HDMI switch/splitter 3 in 2 uit... maar daarmee werkt de uitbreidingsmodus van de monitoren niet en dat helpt me niet. Ik zou dankbaar zijn voor een tip ! Bedankt!

4

Anonymous 4 jaren geleden in KVM schakelaars

Kun je daisy chaining doen achter een diplay port KVM switch?

Of hangt dat af van de KVM-switch zelf? Het idee is dat ik 3 monitors heb aangesloten op 1 DP KVM switch uitgang en dan zijn alle 3 monitors zichtbaar op de terminals. De eindapparaten zijn natuurlijk ook via DP verbonden met de KVM switch.

0

phsch 4 jaren geleden in KVM schakelaars

Welke schakelaar

Hallo allemaal Ik zoek een KVM switch waarop ik 8 schermen en 3 PC's kan aansluiten. Twee keer 3 schermen per PC en een keer 2 schermen. Ik heb alleen de muis en het toetsenbord nodig. Welke schakelaar zou hiervoor geschikt zijn?

1

Zoek KVM Switch (2x Ingang & 2x Uitgang)

Hallo samen Ik weet dat dit al vele malen eerder is gevraagd en het spijt me dat ik je opnieuw om hulp moet vragen. Ik zoek een KVM swtich voor de volgende configuratie: 2x uitvoer (1920x1680 monitoren via HDMI) 2x Ingang: 1e ingang: PC (ook via 2 HDMI) 2e ingang: Laptop (hier alleen via 1 HDMI aansluiting) Ik heb een paar algemene vragen over KVM-switches: Werkt de bediening via Bluetooth toetsenbord en muis set goed als de USB ontvanger op de schakelaar is aangesloten? Als ik mijn laptop via HDMI op de switch aansluit, kan ik dan het beeld op beide monitoren gebruiken? of werkt maar 1 monitor omdat er maar 1 HDMI-kabel op de switch is aangesloten?

0

KVM Schakelaar voor Macbook Pro / Gaming PC

Goede dag samen Ik gebruik momenteel dezelfde muis en hetzelfde toetsenbord voor mijn gaming PC (2 monitoren, de grootste aangesloten via displayport) en voor mijn Macbook Pro voor werk (laptopscherm + het grotere scherm via HDMI). Nu wil ik de muis en het toetsenbord aansluiten op een KVM-switch en dan de PC daar permanent op laten aansluiten en de laptop daarop aansluiten als dat nodig is. Wat is de beste variant? Als het niet veel duurder is, kunnen de monitorkabels (of headset via USB) er ook doorheen, maar dat hoeft niet. Bedankt voor de hulp.

1

LuckyX 4 jaren geleden in KVM schakelaars

KVM-schakelaar voor Ultrawide (3440x1440p) Gaming/Office

Hallo iedereen, ik heb momenteel een gaming PC met een Ultrawide monitor (3440x1440p) via Dispayport. Ik werk vaak in mijn thuiskantoor en zou graag ook mijn zakelijke laptop kunnen aansluiten. Ik wil niet telkens het toetsenbord en de muis hoeven verplaatsen en ik wil zo snel en gemakkelijk mogelijk kunnen wisselen tussen de zakelijke laptop en de PC. Welke oplossingen zijn er? Ik heb gezien dat het deels problematisch is met een Ultrawide monitor. Veel dank bij voorbaat!

6

soldatino 4 jaren geleden in KVM schakelaars

KVM-schakelaar (2x uitgang, 1x ingang)

Hallo elkaar Is er een geschikte oplossing voor mij? Oorspronkelijke situatie: Uitvoer PC (ASUS ROG G20AJ) 1x HDMI 1x DisplayPort Uitvoer laptop (ThinkPad T480) 1x USB C 1x Dockingport incl. Thunderbolt 3 1x HDMI Ingangsmonitor (ASUS ROG Swift PG278Q). 1x DisplayPort Ik wil nu beide uitvoerapparaten aansluiten op de monitor. Ik zou de gewenste bron willen selecteren door op een knop of zo te drukken. Bedankt voor de hulp. Vriendelijke groeten Marco

1

Anonymous 5 jaren geleden in KVM schakelaars

Gelijktijdige weergave van twee apparaten op slechts één monitor?

Hallo Gemeenschap Ik zoek een wat bijzondere oplossing. De eis is om de uitvoer van twee PC's tegelijkertijd op één monitor te kunnen weergeven. Zodat uitgang PC-A links wordt weergegeven en uitgang PC-B rechts. Idealiter wordt de betreffende PC geselecteerd door de muisaanwijzer naar de linker- of rechterhelft van het scherm te bewegen, zonder op toetscombinaties of schakelaars te hoeven drukken. Kent iemand een product dat aan deze eisen voldoet?

2

thomas.paszkowiak 6 jaren geleden in KVM schakelaars

KVM schakelaar voor twee computers en twee monitoren

Hallo samen, Ik ben op zoek naar een "betaalbare" KVM switch om twee computers (HDMI/DP) met twee monitoren te bedienen. Wat kun je aanbevelen?

4

Golddigger 5 jaren geleden in KVM schakelaars

Sluit meerdere schermen aan op een laptop en computer zonder het toetsenbord en de muis te hoeven verplaatsen.

Hallo allemaal Ik werk in een kantoor waar iedereen zijn laptop via zijn eigen beeldschermpoort op schermen en randapparatuur heeft aangesloten (Dell wd15 denk ik). Nu hebben we een nieuwe zelfstandige computer. Momenteel moet ik telkens als ik de monitor, het toetsenbord en de muis wil gebruiken wisselen. Is er een schakelaar waarmee ik het beeldscherm tussen laptop en computer kan schakelen, terwijl ik het toetsenbord en de muis aangesloten laat? Wat als er nog een laptop, inclusief toetsenbord/muis/schermen bij moet? Vragen op vragen... Belangrijk: Het docking station moet nog steeds verbonden zijn met de laptop, want de laptop werkt via Lan met het Internet. Helaas kan de computer niet via Lan draaien. Bedankt en LG

1

Hofi91 5 jaren geleden in KVM schakelaars

KVM Swtich voor Streaming Pc

Goedenavond. Ik bouw momenteel een streaming behuizing die 2 onafhankelijke systemen bevat. Nu ben ik overweldigd door de keuze van de juiste schakelaar. Ik bedien beide systemen afzonderlijk, d.w.z. 1 systeem op een eigen monitor. Ik wil graag alleen muis/toetsenbord schakelen, een kleine onderbreking is ook geen probleem. Het zou ideaal zijn als ik beide audio-uitgangen tot 1 kon reduceren.

0

art_nsalomon 6 jaren geleden in KVM schakelaars

Aten CS1944DP (opvolger van CS1944)

Zal Digtec de nieuwe Aten CS1944DP met USB3 ondersteuning aan hun assortiment toevoegen? https://www.aten.com/global... Bedankt!

0

langerhase 7 jaren geleden in KVM schakelaars

KVM schakelaar voor USB muis en toetsenbord, een displaypoort plus een HDMI ingang, displaypoort uitgang

Bestaat er zoiets? Dankbaar voor hints

0

Orde van de
discussies

28 van 28 discussies

Naar boven
Forum voor KVM schakelaars
StartBegin discussie