Sluit 2 computers aan op 2 schermen
14
14
4
Hallo allemaal Omdat de zoekfunctie me hier niet heeft geholpen, stel ik mijn vraag hier. Ik ben op zoek naar een KVM-switch die de volgende functies moet hebben. Video-uitgang: USB-C (eventueel ook DP 1.4 of HDMI 2.0) Ingangen: minstens 3x USB-C (data/video) 2 x USB-A (toetsenbord/muis) 1 x DP 1.4/HDMI 2.0 is alleen optioneel
1
2
Ik ben op zoek naar een KVM switch, HDMI of DP die een enkel 4k scherm met minstens 60Hz ondersteunt. De switch moet EDID (Extended Display Identification Data) ondersteunen. Dit betekent dat het beeldscherm moet geloven dat er nog steeds een computer is aangesloten, zelfs als je overschakelt naar de andere computer. Dit betekent dat het OS het scherm niet "loskoppelt" en dat alle vensters naar een tweede scherm worden verplaatst. Heeft iemand een aanbeveling? Merci!
2
Ik ben op zoek naar dit type product: Is het verkrijgbaar op galaxus? Of kan het aan het assortiment worden toegevoegd? https://www.macg.co/materiel...
1
Hallo allemaal Naast mijn Microsoft Surface notebook met dockingstation wil ik graag een werkstation aansluiten op de 2 bestaande monitoren. Is er een KVM aanbeveling? Hartelijk dank en groeten HpK
0
Het oplaaddock is de RAZER MOUSE DOCK CHROMA? Dank u.
0
Hallo zeme Ik ben op zoek naar een 2In1Out USB schakelaar. Dat zou geen probleem zijn, maar je moet ze altijd handmatig schakelen. Is er een automatische schakelaar die gewoon de eerste gevoede verbinding doorlaat?
0
Ik heb mijn PC met 2 VGA-uitgangen aangesloten op 2 monitoren via VGA-ingangen. Er zit ook een Displayport op elk van de schermen. Mijn laptop (Lenovo Ideapad) heeft een HDMI-uitgang en een USB-C uitgang (geen Thunderbolt denk ik, anders zou er zo'n bliksemteken op staan of...?). Kan ik nu mijn laptop en mijn pc via een KVM-switch op mijn twee monitoren aansluiten, zodat ik ook thuis comfortabeler met de laptop kan werken? Bedankt voor jullie tips
0
0
Ik kom jullie advies vragen omdat ik graag videospelletjes wil spelen en wil streamen in een kamer die 15 meter van mijn PC verwijderd is. Ik wil graag een RJ45 KVM met HDMI en indien mogelijk 4x USB 2 en minstens 1 X USB 3, helaas kan ik die niet vinden. Ik weet niet zeker of het een goed idee is om een USB 3 KVM te gebruiken, maar ik vraag me af of USB 3 nog steeds effectief is op een afstand van 15 meter? Heb je advies of ervaring met dit type installatie?
1
0
2
Hallo allemaal, Ik wil 2 laptops gebruiken (een Lenovo en een Microsfot Surface), en 4 monitoren (Lenovo thinkvisions 23d HDMI). Ik ben op zoek naar de beste switch/bekabelingsoplossing om het werken aan deze opstelling te kunnen vergemakkelijken, naadloos schakelend tussen mijn twee laptops. Kan iemand helpen? Zeer gewaardeerd
0
Hallo Ik wil 2 monitoren in extensiemodus op een pc en op een laptop laten werken. Ik heb nu een HDMI switch/splitter 3 in 2 uit... maar daarmee werkt de uitbreidingsmodus van de monitoren niet en dat helpt me niet. Ik zou dankbaar zijn voor een tip ! Bedankt!
4
Of hangt dat af van de KVM-switch zelf? Het idee is dat ik 3 monitors heb aangesloten op 1 DP KVM switch uitgang en dan zijn alle 3 monitors zichtbaar op de terminals. De eindapparaten zijn natuurlijk ook via DP verbonden met de KVM switch.
0
Hallo allemaal Ik zoek een KVM switch waarop ik 8 schermen en 3 PC's kan aansluiten. Twee keer 3 schermen per PC en een keer 2 schermen. Ik heb alleen de muis en het toetsenbord nodig. Welke schakelaar zou hiervoor geschikt zijn?
1
0
1
Hallo iedereen, ik heb momenteel een gaming PC met een Ultrawide monitor (3440x1440p) via Dispayport. Ik werk vaak in mijn thuiskantoor en zou graag ook mijn zakelijke laptop kunnen aansluiten. Ik wil niet telkens het toetsenbord en de muis hoeven verplaatsen en ik wil zo snel en gemakkelijk mogelijk kunnen wisselen tussen de zakelijke laptop en de PC. Welke oplossingen zijn er? Ik heb gezien dat het deels problematisch is met een Ultrawide monitor. Veel dank bij voorbaat!
6
Hallo elkaar Is er een geschikte oplossing voor mij? Oorspronkelijke situatie: Uitvoer PC (ASUS ROG G20AJ) 1x HDMI 1x DisplayPort Uitvoer laptop (ThinkPad T480) 1x USB C 1x Dockingport incl. Thunderbolt 3 1x HDMI Ingangsmonitor (ASUS ROG Swift PG278Q). 1x DisplayPort Ik wil nu beide uitvoerapparaten aansluiten op de monitor. Ik zou de gewenste bron willen selecteren door op een knop of zo te drukken. Bedankt voor de hulp. Vriendelijke groeten Marco
1
Hallo Gemeenschap Ik zoek een wat bijzondere oplossing. De eis is om de uitvoer van twee PC's tegelijkertijd op één monitor te kunnen weergeven. Zodat uitgang PC-A links wordt weergegeven en uitgang PC-B rechts. Idealiter wordt de betreffende PC geselecteerd door de muisaanwijzer naar de linker- of rechterhelft van het scherm te bewegen, zonder op toetscombinaties of schakelaars te hoeven drukken. Kent iemand een product dat aan deze eisen voldoet?
2
Hallo samen, Ik ben op zoek naar een "betaalbare" KVM switch om twee computers (HDMI/DP) met twee monitoren te bedienen. Wat kun je aanbevelen?
4
1
Goedenavond. Ik bouw momenteel een streaming behuizing die 2 onafhankelijke systemen bevat. Nu ben ik overweldigd door de keuze van de juiste schakelaar. Ik bedien beide systemen afzonderlijk, d.w.z. 1 systeem op een eigen monitor. Ik wil graag alleen muis/toetsenbord schakelen, een kleine onderbreking is ook geen probleem. Het zou ideaal zijn als ik beide audio-uitgangen tot 1 kon reduceren.
0
Zal Digtec de nieuwe Aten CS1944DP met USB3 ondersteuning aan hun assortiment toevoegen? https://www.aten.com/global... Bedankt!
0
Bestaat er zoiets? Dankbaar voor hints
0