Uw gegevens. Uw keuze.

We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.

Monitorsteun

89 Discussies voor in Monitorsteun

Begin discussie
    Anonymous 1 week geleden in Monitorsteun

Beugel met eenvoudige beweging

Hoi zemme Ik heb een 34 inch scherm als hoofdscherm (werk, gamen) en een 27 inch Eizo (ongeveer 6 kg) voor beeldbewerking. Nu ben ik van plan om de Eizo achter het 34 inch scherm te "parkeren" en indien nodig naar de zijkant of naar boven te verplaatsen (zijwaarts in plaats van naar boven). Dit omdat de Eizo alleen bedoeld is voor beeldbewerking en niet als tweede monitor in de opstelling. Nu ben ik op zoek naar een steun met een gasveer - moet deze gemakkelijk te verplaatsen zijn? Helaas kan ik er geen filters voor vinden en ben nu de volgende producten tegengekomen: https://www.digitec.ch/de/s1/product/arctic-x1-3d-tisch-40-monitor-halterung-16774488 https://www.digitec.ch/de/s1/product/aoc-am400b-tisch-34-monitor-halterung-39114458 Heb je ervaring met de beweging van de arm? Of heb je een geschikte bevestiging? Oh ja, voor verdere, betere suggesties met betrekking tot de opstelling - laat het me weten ;) Alvast bedankt voor de hulp! Groeten

1

Nevin1705 1 maand geleden in Monitorsteun

Monitorarm voor opstelling met drie monitoren

Ik heb momenteel een 49 inch monitor. Nu wil ik mijn setup een beetje upgraden. Ik heb nu 2 vragen. Moet ik een tweede 49 inch monitor kopen en beide "stapelen" of moet ik 2x27 inch monitoren kopen en deze boven mijn 49 inch hangen? Nu heb ik een advies nodig voor welke opstelling ik het beste kan kiezen (als iemand hier al ervaring mee heeft) en geschikte monitorbeugels. Ik heb een staand bureau, dus alleen een bureaubeugel is een optie. Bedankt voor de tips en suggesties

2

Tromber 3 maanden geleden in Monitorsteun

HP 45" beeldschermadapter

Maar is er geen vesa-adapter voor 45" HP gebogen monitoren op de markt?

1

WillowLeaf 6 jaren geleden in Monitorsteun

Dubbele monitorhouder voor USM Haller tafel

Hallo allemaal - Ik ben op zoek naar een monitorsteun die op een USM Haller tafel bevestigd kan worden. Nog ideeën?

5

rgr80 5 maanden geleden in Monitorsteun

Monitorhouder voor smal bureau

Ik heb een staand bureau waarvan het tafelblad maar 80 cm diep is. Dit betekent dat het scherm bijna te dichtbij staat naar mijn smaak. Daarom ben ik op zoek naar een monitorarm waarmee het mogelijk is om het scherm verder naar achteren te plaatsen dan het bureaublad - ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Ik zou het liefst een afstand van 90 cm hebben in plaats van 80 cm en idealiter zouden er twee schermen moeten zijn. Heeft iemand een aanbeveling voor een schermarm? Hartelijk dank

2

23441 5 maanden geleden in Monitorsteun

Enkele of dubbele monitorbeugel met 40 cm gasdrukhoogteverstelling

Om mijn 27" & 34" beeldscherm horizontaal te kunnen monteren, 27" onderaan & 34" bovenaan, maar het geheel ook moeiteloos om te keren zonder veel opnieuw te hoeven monteren, dus 34" onderaan & 27" bovenaan, ben ik op zoek naar een steun waarbij de arm of de gasveer 40 cm in hoogte kan worden versteld. Bestaat zoiets? Ben ik de enige met deze usecase? :S

0

neutron_ch 7 maanden geleden in Monitorsteun

Monitorhouder voor Ikea Ivar bureau

Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een monitorsteun voor een 32-inch monitor die compatibel is met een Ikea Ivar bureau. Het beeldscherm staat momenteel aan de achterkant van de muur op het vaste gedeelte dat niet ingeklapt kan worden. Ik wil het beeldscherm 90° naar links draaien, zodat het aan de linkerkant van het bureau komt te staan. Het doel is om de monitor voor me te hebben als ik aan de rechterkant van het bureau zit. De beugel moet aan de muur of aan de plank aan de linkerkant van het bureau bevestigd kunnen worden. Heeft iemand een geschikte aanbeveling of een soortgelijke opstelling?

1

JayJay14 7 maanden geleden in Monitorsteun

42" OLED monitorbeugel

Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een geschikte steun voor mijn 42" LG OLED monitor (ongeveer 10 kg). Het is belangrijk dat de steun bevestigd kan worden aan een elektrisch in hoogte verstelbare statafel (tafeldikte ongeveer 2-3 cm). Als alternatief zou ik ook geïnteresseerd zijn in een elektrisch verstelbare steun, maar ik vermoed dat deze in de hogere prijsklasse vallen. Heeft iemand aanbevelingen of ervaring met soortgelijke opstellingen? Hartelijk dank voor tips! :)

0

Anonymous 8 maanden geleden in Monitorsteun

Monitorstandaard/arm met voet tot 5cm breed!

Hallo, ik ben op zoek naar een monitorarm met een voet die niet breder is dan 5 cm. Ik heb een "Team7 Pisa" bureau gekocht met een hoffelijk paneel en de ruimte tussen de twee panelen staat niet toe dat ik een monitorarm met een bredere voet installeer. In het ergste geval krijg ik monitoren met 'normale' voeten, maar ik wil zeker weten dat ik alle opties heb onderzocht. Iemand een idee? Bedankt!

1

It‘sRamon 1 jaar geleden in Monitorsteun

Monitorsteun(en) voor 27" monitoren

Hallo allemaal Ik heb twee 27" monitoren en ben op zoek naar geschikte steunen voor deze monitoren. Mijn bureau staat op korte afstand van de muur, dus er is geen ruimte achter. Een vriend raadde me de Arctic X1-3D aan, die een gasveer heeft. Ik heb zowel goede als slechte dingen gehoord/gelezen over het verstellen van de monitor. Mijn vraag: Is er een betere optie dan de Arctic X1-3D die aan te bevelen is? Moet ik twee afzonderlijke steunen kopen voor mijn twee monitoren (ASUS ROG Swift PG27AQDM en LG 27GN800P-B) of moet ik er één kopen? Het ontwerp speelt ook een rol. Hartelijk dank!

0

peterlanz4 1 jaar geleden in Monitorsteun

Optimale monitorbeugel voor beperkte ruimte: jullie aanbevelingen en ervaringen?

Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een manier om mijn vier 24" Eizo monitoren op één of twee tafelsteunen te monteren. De monitoren moeten in een lijn kunnen worden geplaatst, waarbij de twee buitenste monitoren mogelijk naar het midden van de tafel worden gekanteld. Het probleem is dat ik niet veel afstand tot de muur heb. Daarom mogen de armen aan de achterkant van de tafel niet te ver uitsteken. Ik heb al twee dubbele monitorhouders van Icy Box geprobeerd, maar ik moet ze terugsturen omdat de armen te ver naar achteren steken als ik twee monitoren naast elkaar plaats. Een mogelijk alternatief is om twee houders voor drie monitoren te kopen. Deze hebben meestal een extra scharnier zodat ik de middelste beugel, die meestal aan de paal is bevestigd, gewoon kan weglaten. Welke ervaringen en suggesties kun je me geven? Hartelijk dank!

0

Anonymous 1 jaar geleden in Monitorsteun

Monitorhouder voor touchscreen

Ik probeer momenteel een oplossing te vinden om een touchscreen aan een tafel te bevestigen. Het moet zo goed mogelijk in hoogte verstelbaar en kantelbaar zijn. De voor de hand liggende oplossing is om een monitorarm te gebruiken. Maar nu vraag ik me af of de bevestiging stabiel genoeg is om de druk van aanraking te weerstaan of dat het scherm gewoon weg zal bewegen. Ik zou het erg op prijs stellen als iemand dit zou kunnen uitproberen en ik sta open voor andere ideeën. Alvast heel erg bedankt!

1

HWyss 1 jaar geleden in Monitorsteun

Beugel met arm voor kattenmand

Hallo allemaal Omdat mijn kat me altijd stoort als ik achter mijn pc zit, wil ik graag een plek voor haar creëren waar ze dicht bij me kan gaan liggen en een beetje verhoogd (zodat ze een oogje in het zeil kan houden). Mijn idee was een metalen arm die aan het bureaublad kan worden bevestigd. Bestaat er een monitorsteun die handmatig in hoogte verstelbaar is en een arm heeft die ik iets opzij kan draaien? De houder voor de monitor moet natuurlijk horizontaal versteld kunnen worden, zodat er recht een kattenmand aan bevestigd kan worden. De arm moet niet meteen naar beneden kantelen als de kat erop springt, dus hij moet bestand zijn tegen plotselinge schokken en minstens 10 kg kunnen dragen. Ik weet dat het idee waarschijnlijk vreselijk is voor niet-diereigenaren. Maar het moet toch op de een of andere manier te realiseren zijn... Hartelijk dank voor jullie ideeën, als jullie die hebben!

0

BARDi 1 jaar geleden in Monitorsteun

Monitorhouder voor USM Haller tafel

Hallo samen Kan iemand een monitorsteun aanbevelen voor een USM Haller tafel? Hartelijk dank!

0

Anonymous 1 jaar geleden in Monitorsteun

34'' beeldscherm & laptophouder

Hallo allemaal Het is me zelden overkomen dat ik iets niet kan vinden, maar in mijn zoektocht naar een goedkope 2-armige versie in wit voor een 34'' monitor (8,2kg) en een laptophouder, geef ik het echt op. Er zou dit zijn: https://www.digitec.ch/de/s1/product/multibrackets-monitorhalter-duo-32-alum-weiss-rotierbar-90-monitor-halterung-19884903 Maar dat is echt te duur voor mij. De laptophouder alleen kost al 100: https://www.digitec.ch/de/s1/product/multibrackets-laptophalter-notebook-staender-12479843 Er zou iets zijn van PureMounts (alleen laptophouder) maar digitec heeft het niet in hun assortiment: https://www.puremounts.de/en... Heeft iemand enig idee wie je bij digitec zou kunnen vragen om het product aan hun assortiment toe te voegen?

1

kLim4x 1 jaar geleden in Monitorsteun

Monitortafelbevestiging / moet erg hoog zijn

Beste community, ik ben op zoek naar een monitorsteun voor op tafel (de muur is van gips en houdt geen gewicht). Het is belangrijk dat de steun heel hoog is, want een 37 inch monitor moet OVER de G9 49 inch gaan! Helaas is hier geen filter voor en op de steunen zelf staat geen hoogte aangegeven, althans die heb ik nog niet gevonden. Bedankt voor tips

1

Ravetunezmedia 1 jaar geleden in Monitorsteun

Monitor dubbele bevestiging en de muur

De meeste dubbele monitorbevestigingen steken ver over de rand van de tafel naar achteren als je de maximale verstelmogelijkheden wilt. Wat als mijn tafel aan een muur grenst en ik het me niet kan veroorloven om de monitoren ver naar voren te trekken? Kan ik dan het idee van dubbele bevestigingen overboord gooien en moeten overstappen op twee enkele bevestigingen of zie ik een probleem waar er geen is?

0

ChrisWhite93 2 jaren geleden in Monitorsteun

Op zoek naar een dubbele monitorstandaard met een lange klem

Ik ben op zoek naar een standaard die op mijn bureau past, maar omdat de rand van het bureau onder de tafel schuin is, glijdt mijn huidige standaard weg en is hij helemaal niet betrouwbaar voor mijn monitoren. Heeft iemand een aanbeveling voor een standaard die ver genoeg onder het bureau reikt?

4

soulvio 2 jaren geleden in Monitorsteun

Twee tafels, twee monitors, een monitorhouder

Hallo Gemeenschap Ik ben op zoek naar een tafelbevestiging die het volgende doel dient. Ik heb twee bureaus tegenover elkaar staan met een afstand van 10cm. De werknemers kijken naar elkaar met de monitoren ertussen. Als slechts één tafel bezet is, moet deze medewerker beide monitoren kunnen gebruiken, als beide medewerkers aanwezig zijn, moet één monitor 180° gedraaid kunnen worden, zodat beiden elk één monitor kunnen gebruiken. Er mag maar één beugel aan de tafel zitten. Helaas wordt uit de foto's niet echt duidelijk of een van de beugels met twee "armen" 180° gedraaid kan worden. Iemand een idee? Alvast bedankt!

0

Ahugasan 2 jaren geleden in Monitorsteun

Op zoek naar 4-voudige monitorsteun (indien mogelijk tafel, klem) tot 32 inch (360° rotatie, helling goed instelbaar) voor 3+1 piramidesysteem.

Hallo allemaal. Ik zoek een hoogwaardige monitorsteun (zo mogelijk voor tafel, met klem) voor maximaal 4 monitoren, tot 32 inch voor elke monitor, mogelijkheid tot opstelling in piramidevorm (3+1), en goede belastbaarheid (zodat de meeste monitoren tot 32 inch ook veilig gemonteerd kunnen worden). Ik wil graag een 32 inch (plat) gebruiken als centrale monitor, en 2x 27(-32) inch links en rechts, schuin, waarschijnlijk in portretstand (maar de "normale" liggende optie zou ook geweldig zijn als bonus). Dan is er nog een gebogen 32 inch (Samsung Odyssey G7) gepland boven de centrale monitor. Heeft iemand ervaring met piramideopstellingen of een tip voor een goede monitorbevestiging? Het zou belangrijk zijn dat het bovenste beeldscherm voldoende naar beneden gekanteld kan worden.

1

f.chappatte 3 jaren geleden in Monitorsteun

Trillingen (fix)

Goede dag Ik zoek een muurbeugel met een gezamenlijk draagvermogen van 8kg. die vergrendeld kan worden. De reden hiervoor zijn trillingen op de boot Kunt u mij helpen?

0

Anonymous 7 jaren geleden in Monitorsteun

Monitorhouder

Goedendag... Ik heb het volgende probleem. Ik zoek een monitorstandaard voor 2 schermen. De onderste zou een 34 inch zijn (gebogen, ca. 11,1kg) en de bovenste een 27 inch (ca. 6kg). De monitoren moeten boven elkaar staan vanwege ruimtegebrek. Beide hebben Vesa 100x100. Het geheel moet zonder klem, maar met een standaard. Ik hoop dat je me kunt helpen. Hartelijk dank

2

IIPoliII 3 jaren geleden in Monitorsteun

Drie 32" gebogen desktop displaystandaards

Ik ben al enkele maanden op zoek naar een alternatief voor één standaard per scherm en wil graag dezelfde standaard voor mijn 3 32" schermen. Op dit moment kan ik geen andere oplossing vinden dan een volledig externe standaard die aan de vloer wordt bevestigd. Ik zou hem op mijn bureau willen kunnen zetten en mijn 3 schermen perfect uitgelijnd willen hebben.

1

Firestar1291 3 jaren geleden in Monitorsteun

Monitorhouder voor tafel

Ik heb 2 monitoren, die allebei ongeveer 5 kg wegen. Ik wil ze met een beeldschermhouder aan de tafel bevestigen. Hij moet in hoogte verstelbaar en kantelbaar zijn, en de monitoren moeten direct naast elkaar geplaatst worden. De hoofdmonitor heeft 28 inch, de secundaire 27, maar een zeer grote schermrand, zodat hij nog groter is dan mijn hoofdmonitor (https://www.digitec.ch/de/s1/product/asus-vp28uqgl-3840-x-2160-pixels-28-monitor-11905415). Weet iemand een bevestiging die voor mijn doel zou werken? En heb ik een 23 inch beugel nodig of is een 27 inch voldoende? En zou het geheel verkrijgbaar zijn met ingebouwde USB-poorten? Maar alleen als er een goed product bij zit. De prijs mag niet hoger zijn dan CHF 200. Bij voorbaat dank als je ideeën hebt.

12

Anonymous 3 jaren geleden in Monitorsteun

Multibrackets M VESA Desktopmount Drievoudige Bureauklem 24"-32" (Nieuw product)

Ik was weer eens op zoek naar monitorbeugels voor drie monitoren en kwam bij Multibrackets het volgende tegen: https://products.multibrackets.com/en... Lijkt een stuk stabieler dan de huidige alternatieven (sprekend uit ervaring met het vorige product): https://www.digitec.ch/de/s1/product/multibrackets-mb-tischstaender-basic-tripple-tisch-27-monitor-halterung-12242857?supplier=406802 https://www.digitec.ch/de/s1/product/multibrackets-triple-l-tisch-32-monitor-halterung-5811165?supplier=406802 Ik weet niet in hoeverre de rest van de gemeenschap hier geïnteresseerd zou zijn, maar ik denk dat het de moeite waard is om het product aan je assortiment toe te voegen, omdat je er toch al de "uitbreiding" voor hebt: https://www.digitec.ch/de/s1/product/multibrackets-erweiterung-tischstaender-triple-l-tisch-32-monitor-halterung-5810186

0

Productsuggesties op de startpagina met gereduceerde prijs

Weet iemand of er een overzicht is van de productsuggesties op de startpagina met gereduceerde prijzen? Vaak staat er een product met een prijs en "Je hebt dit product toegevoegd aan je volglijst voor CHF xyz.-" eronder. Maar ze verdwijnen weer en dan verschijnt er weer een nieuwe, dus als ik de vorige weer wil zien, kan ik die nergens vinden :)

1

Gideon- 3 jaren geleden in Monitorsteun

Monitorhouder voor gestapelde Settup

Ik ben momenteel op zoek naar een monitorarm waarmee ik mijn monitoren boven elkaar op mijn tafel kan monteren. De monitoren zijn de Xiaomi 34 inch Ultrawide (voor onder) en de Gigabyte M23Q (voor boven). Alle tips of adviezen worden op prijs gesteld, want ik heb moeite om iemand te vinden die een 32 inch boven een 34 inch monitor wil monteren :D. Xiaomi Ultrawide: https://www.digitec.ch/de/s1/product/xiaomi-bhr4269gl-34-3440-x-1440-pixels-monitor-14477192 Gigabyte M32Q: https://www.digitec.ch/de/s1/product/gigabyte-m32q-3150-2560-x-1440-pixels-monitor-16452985

4

sfluck 3 jaren geleden in Monitorsteun

Platte monitorhouder om uit te breiden

Ik zoek een monitorsteun voor een 27" Dell scherm die enerzijds zo plat mogelijk is, maar anderzijds toelaat dat het scherm ver naar voren wordt getrokken. Ik heb een tafel vlak tegen een muur aan de achterkant en wil het scherm zo dicht mogelijk bij de muur hebben om te werken, maar voor racesimulaties heb ik een stoel met een stuur en wil ik het scherm zo dicht mogelijk naar me toe trekken. Is er iets?

1

psychoo1991 3 jaren geleden in Monitorsteun

3-voudige monitorhouder

hey jongens ik zoek een monitorsteun voor drie schermen maar ik wil er 2 aan de onderkant en een aan de bovenkant misschien kan iemand me helpen bedankt

1

Zoek hoge monitorbevestiging

Hallo allemaal, ik zoek een hoge monitorsteun voor een 24 inch beeldscherm. Het doel zou zijn om het scherm te stapelen boven mijn 34 inch ultrawide monitor. Ik heb dus of een 2e singke monitorsteun nodig of een monitorsteun voor de 2 monitoren.

4

30 van 89 discussies

Orde van de
discussies
Naar boven
Forum voor Monitorsteun
StartBegin discussie