RAM Modelspecifiek

7 Discussies voor in RAM Modelspecifiek

Begin discussie
    NäherAnaskin12 3 maanden geleden in RAM Modelspecifiek

Geheugen voor HP Series 17-ca0911ng

Ik heb 2x8 GB RAM nodig voor een HP Series 17-ca0911ng - past de Samsung M471A1K43EB1-CWE?

1

Alberix 11 maanden geleden in RAM Modelspecifiek

Geheugen voor MSI Infinite A 8RG-244

Hallo allemaal Ik ben op zoek naar geschikt RAM voor het model "MSI Infinite A 8RG-244" dat ik hier via Digitec heb gekocht. Het is uitgerust met 2x8 GB RAM (heeft 4 slots). Omdat de maximale capaciteit 64 GB is, wil ik graag upgraden naar deze hoeveelheid. Helaas heeft het modelspecifiek zoeken hier in de winkel geen resultaten opgeleverd. Ik zou ook graag willen weten of je het oude RAM-geheugen liever in de pc laat zitten of het helemaal vervangt? Welke constellatie zou optimaal zijn voor het systeem? 1 x 64 GB of 4 x 16 GB? Maakt het geen verschil? Alvast bedankt voor jullie nuttige commentaar!

8

christian.i 1 jaar geleden in RAM Modelspecifiek

Geheugen voor MSI Trident 3 8RC-254

Ik begrijp niets van geheugen en heb hulp nodig. Ik wil mijn MSI Trident 3 8RC-254 PC upgraden (bij voorkeur naar 32 GB als dat mogelijk is). Ik heb hier echter een geschikt RAM-geheugen voor nodig, maar ik kan niets vinden op het internet en ben helemaal overdonderd. Kan iemand mij een goede RAM aanbevelen die 100% compatibel is met mijn PC?

2

maxlutz41 1 jaar geleden in RAM Modelspecifiek

Opslagcapaciteit vergroten

Ik ben op zoek naar 32GB geheugen voor mijn HP ProDesk 400 G2 MT (gekocht op 8.9.2015) en kan niets geschikts vinden. PHS-geheugen 32GB gaat voor HP Pro Desk 400 G3 SFF. Zou dit compatibel zijn? Of wat zou mogelijk zijn?

1

info 7 jaren geleden in RAM Modelspecifiek

ram voor imac 27

Hoi, ik heb een imac 27 uit 2012 met 2 ram geheugen van 4 meg, ik wil graag meer ram toevoegen, zou je iets kunnen voorstellen?

4

cristian.pena 6 jaren geleden in RAM Modelspecifiek

Wat moet ik nemen

Hallo Ik heb een Lenovo 330 Yoga 11" met 4 GB RAM. Ik wil het uitbreiden tot 8 GB RAM. Wat moet ik innemen? Hartelijk dank Groeten Cristian Pena

4

alexander.meyer 8 jaren geleden in RAM Modelspecifiek

acer aspire V3-772g

Welk geheugen kan hier gemonteerd worden, ik heb momenteel 32GB en ik vermoed dat er een defect is, dus die wil ik graag vervangen.

0

Orde van de
discussies

7 van 7 discussies

Naar boven
Forum voor RAM Modelspecifiek
StartBegin discussie