Uw gegevens. Uw keuze.

Als je alleen het noodzakelijke kiest, verzamelen we met cookies en vergelijkbare technologieën informatie over je apparaat en je gebruik van onze website. Deze hebben we nodig om je bijvoorbeeld een veilige login en basisfuncties zoals het winkelwagentje te kunnen bieden.

Als je overal mee instemt, kunnen we deze gegevens daarnaast gebruiken om je gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, onze website te verbeteren en gerichte advertenties te laten zien op onze eigen en andere websites of apps. Bepaalde gegevens kunnen hiervoor ook worden gedeeld met derden en advertentiepartners.

Softboxen + Reflectoren

3 Discussies voor in Softboxen + Reflectoren

Begin discussie
    LeichteDryneris87 1 maand geleden in Softboxen + Reflectoren

Stekker voor softbox-sets

Ik wil graag een paar softboxen kopen. Hoe herken ik welke pluggen compatibel zijn met Zwitserland (bijv. C-type)? Sommige lijken de Duitse F-type stekkers te hebben. Hoe kan ik die duidelijk uitsluiten bij het zoeken?

0

Prismashard 5 jaren geleden in Softboxen + Reflectoren

Beginner Softbox gezocht

Hallo allemaal Ik wilde een paar softboxen kopen om mijn kamer beter te verlichten en eventueel te gebruiken voor amateurfotografie. Voor mij zou het belangrijk zijn dat de softboxen uit de doos klaar zijn en ik geen statief en lamp hoef te kopen. Een beginnersvriendelijke prijs zou ook wenselijk zijn. Bedankt voor alle suggesties

11

Steve2 4 jaren geleden in Softboxen + Reflectoren

Beatuy Schotel

Hallo, kunt u een schoonheidsschotel voor Elinchrom met honingraat aanbevelen? Bedankt.

1

Orde van de
discussies
Forum voor Softboxen + Reflectoren
StartBegin discussie