USB-sleutel voor TV
Hallo, Welke usb sleutel gebruik je alleen met een TV die programma's opneemt via de kabel Sunrise voorheen UPC. Bij voorbaat dank.

4
Hallo, Welke usb sleutel gebruik je alleen met een TV die programma's opneemt via de kabel Sunrise voorheen UPC. Bij voorbaat dank.
4
Is er bij Digitec een (redelijk snelle en betaalbare) USB-stick met een labelgedeelte? Ik heb er nog geen gevonden...het zou erg handig zijn als je meer dan één van dit type zou hebben, zodat je kunt bijhouden welke gegevens op welke stick staan...!
1
Hier zou je onderscheid moeten maken tussen hardwarematige versleuteling, zoals Kingston IronKey biedt en direct via de stuurprogramma's wordt opgelost, en eventuele bijbehorende software die je dan moet installeren, zoals bij de San Disk Extreme Pro. Vanuit mijn oogpunt zou er in het tweede geval niets onder beveiliging moeten vallen, anders zouden alle sticks AES-encryptable zijn. Of begrijp ik nu iets verkeerd?
0
Als digitale bijlage bij een gedrukt werk zoek ik een zo plat en duurzaam mogelijke gegevensdrager. Zeker, cd's, maar die zijn tegenwoordig al uit. Ik had ook USB-sticks gezien in creditcardformaat - bestaat zoiets hier? Helaas heb ik zoiets niet gevonden. Iemand tips? Ps. Opslagcapaciteit en leessnelheid hoeven niet bijzonder hoog te zijn.
2
Ik heb de Hama Rotate 256 GB gekocht om films op te nemen en ze op de tv te bekijken. Hij wordt echter niet herkend door de computer. Hij verschijnt ook niet in apparaatbeheer en wordt op geen enkele andere USB-poort, laptop of tv, herkend... Dit is toch geen driverprobleem, maar defecte hardware?
1
Sommige van deze dingen zijn te omvangrijk, een grote stick die aan je laptop hangt versus de Samsung Fit drive bijvoorbeeld.
1
Hallo Ik heb mijn elektrische step ongeveer een maand geleden ontvangen en alles werkte prima, inclusief de eerste keer opladen, maar nadat ik de elektrische step ongeveer drie keer had gebruikt wilde ik hem weer opladen en dat lukte niet de kabel brandt groen terwijl hij rood zou moeten branden omdat de accu bijna leeg is. Ik deed alles volgens de instructies. Het opladen duurde een paar uur. De step heet Bluis Stalker XT2000.
0
Hallo Digitec, Ik wil een USB-stick van meer dan 32GB en sneller dan 75mb/s. Als ik dit in het filter wil invoeren, moet ik ongeveer 40 vakjes aanvinken. Het zou gemakkelijk zijn om achteraan een ">" of "<" toe te voegen, waarop je kunt klikken. Dan hoefde ik maar twee keer te klikken. Bedankt!
50
Kan Digitec alsjeblieft op de producten zetten zoals Artikel 9863628 (Corsair Flash Voyager GT-serie) Artikel 11068705 (Corsair Flash Voyager-serie) pas de garantieperiode aan tot 5 jaar. Deze series (alle sticks van deze twee series) hebben al 5 jaar garantie van de fabrikant en hebben daarom geen extra service "garantie-uitbreiding tot 5 jaar" nodig. Het is ook grappig dat de getoonde verpakking (laatste foto) voor artikel 11068705 meer dan duidelijk de 5 jaar garantie vermeldt. Het staat ook op de verpakking van de GT serie, maar er is geen foto geplaatst. Hartelijk dank.
4
Ik zoek een USB-stick met een geïntegreerde LED, zodat ik kan zien of de stick actief is of niet. Kan iemand iets aanbevelen?
3
Wie kan mij tips geven?
1
Ik zoek een zo klein mogelijke USB-stick. Klein betekent voor mij dat het zo min mogelijk uit de gleuf moet steken. Ik wil hem gebruiken in mijn autoradio en met de bezel dicht heeft hij niet veel ruimte. Hartelijk dank voor een tip.
1
hallo Ik wilde de zyxel wifi-AC USB NMD6505 kopen omdat hij afgeprijsd was. Het is niet verkrijgbaar bij Digitec. Ik weet er niet veel van kan iemand er een aanbevelen die de eisen als de Zyxel of is beter. Ik kan er ook een laten opsturen, maar ik wil geen 9,- betalen alleen voor het opsturen. Bedankt jacki
0
Leg me alsjeblieft uit wat er achter deze twee termen schuilgaat. Mijn stand van kennis: Waterdicht is niet per definitie waterdicht. Een stuk stof is meestal niet waterdicht, maar wel waterafstotend. Het zal dus niet breken als het nat wordt, maar je kunt er niets mee beschermen tegen nat worden. Voor mij betekent waterdicht dat tenminste de buitenkant de watergevoelige ingewanden beschermt tegen water. Transcend gebruikt de term: waterbestendig. Ook zulke onzin. Waarom niet gewoon ronduit spreken: Waterdicht tot x meter en x minuten (geen technische of dataschade) en dan zijn er de heel slimme fabrikanten die zeggen: Waterdicht ja, maar natuurlijk niet zoutwaterbestendig (want zout water is zo zeldzaam op aarde).
9
Ik heb een USB 3.1 stick nodig met een uniek GUID nummer. Belangrijk is de leessnelheid en moet compacte afmetingen hebben, de capaciteit vanaf 64 GB. Wie kan mij iets aanbevelen?
2
Ik heb een USB-stick op mijn oude MacBookAir om de kleine SSD uit te breiden: https://www.digitec.ch/de/s1/product/sandisk-ultra-fit-512gb-usb-a-usb-stick-13068888? Nu zoek ik zo'n stick voor de nieuwe MacBooks, die alleen USB-C aansluitingen hebben. Natuurlijk moet dit stokje ook klein en onopvallend zijn en niet ver uit het apparaat steken, zodat het beschadigd of afgebroken kan worden. Wat kun je aanbevelen?
1
Ik zoek een USB-stick die 4GB heeft en niet meer of minder en die ergens moet oplichten als hij in gebruik is. Hoe weet ik dat een USB-stick kan oplichten of hoe zoek ik ze?
1
hey kan iemand iets aanbevelen dat geschikt is voor een sleutelhanger? moet schok- en waterdicht zijn, usb3 (schrijfsnelheid 70+mb/s), capaciteit is secundair, en geschikt voor een sleutelhanger. hardware-encryptie als bonus..... groeten, m
0
Hallo Heeft iemand een truc om het filter zo in te stellen dat alleen USB-sticks met LED's worden weergegeven? Ik heb er een nodig voor een PLC. Omdat je aan het apparaat niet kunt zien of het momenteel gegevens schrijft, is een visueel hulpmiddel het gemakkelijkst. In principe heb ik er een nodig met ongeveer 16GB, zo klein mogelijk en met een LED. Bij voorbaat dank
1
Ik zoek een geheugenuitbreiding die compact en stabiel genoeg is om in een MacBook Pro te plaatsen.
4
Ik ga weg ;) Ik hoop dat je hier een diamant van 6,05 ct in hebt anders is het een beetje extreem ;) https://www.digitec.ch/de/s1/product/emtec-t200-16gb-usb-30-microusbotg-usb-speicher-6200111
0
Ik zoek een USB-stick die automatisch beeld- en videobestanden scant en kopieert als hij in het apparaat wordt gestoken. Het apparaat moet dubbele bestanden kunnen herkennen en slechts één kopie opslaan. Heeft Digitec zo'n product? Er is deze "ThePhotoStick" die dit kan, maar ik zou liever iets van een Zwitserse leverancier kopen als dat mogelijk is.
5
Helaas toont de filteroptie "Schrijfbeveiliging (mechanisch)" vooral USB-sticks waarbij je de USB-stick via een beheersoftware (!) kunt beveiligen tegen schrijven. De enige USB-stick in het assortiment van Digitec die volgens mij echt aan deze filteroptie voldoet is de TrekStor CS (https://www.digitec.ch/de/s1/product/trekstor-cs-usb-20-stick-mit-mech-schreibschutz-32gb-usb-20-usb-speicher-770778) en die heeft helaas alleen USB 2.0. Er zijn echter USB-sticks met de combinatie schrijfbeveiligingsschakelaar en USB 3.0: Kanguru, bijvoorbeeld, biedt drie modellen met een mechanische schrijfbeveiligingsschakelaar: https://www.kanguru.com/storage-ac... Kan Digitec niet op zijn minst het FlashBlu 3.0 model of het SS3™ model in zijn assortiment opnemen?
5
De Kingston DataTraveler SE9 USB2.0 16GB, bijvoorbeeld, kost 16,20 francs bij jouw winkel, en minder dan tien francs overal elders (bijv. PCP.ch 8,40, Brack 5,90). Ik koop meestal 8GB sticks voor OS herstel of back-up boot sticks in een drie-pack voor minder dan de goedkoopste USB stick bij jouw winkel (14,20).
16
Zijn alle USB-sticks met AES-codering ook toepasbaar en te ontgrendelen of te vergrendelen op het Android besturingssysteem? Bedankt voor alle informatie
0
Ik wil graag video's opslaan op de USB-stick. Ik wil deze video's graag afspelen op draagbare videospelers. Waar moet ik op letten? Bedankt voor de tips!
4
De keuzemogelijkheden onder "Schrijfsnelheid" gaan tot max. > 20MB/s. Omdat veel USB-sticks nu onder deze optie vallen, denk ik dat de keuzemogelijkheden moeten worden uitgebreid (bijvoorbeeld voor leessnelheid). De "Sandisk Extreme PRO SSD" met een schrijfsnelheid van 380MB/s is duidelijk 20MB weg...
3
Welk usb-geheugen kan worden afgespeeld op tv's met usb-ingang? Is er iets in de sandisk dual style maar dan voor tv's?
0
Ik zou graag willen weten wat het verschil is tussen een Sandisk extreme en Ultra. Hartelijk dank.
3
Waarom is er geen capaciteitsfilter (8,16,32,128... GB) in de filters voor USB-sticks? dit zijn de belangrijkste gegevens om een keuze te maken niet ???? Vriendelijke groeten aan allen
2