Walkietalkie

7 Discussies voor in Walkietalkie

Begin discussie
    Principality 3 jaren geleden in Walkietalkie

Walkie Talkie voor Autotrip Europa

Voor onze zomervakantie hebben we een reis naar Europa gepland met de auto's samen met een paar vrienden (ik weet het, brandstofprijzen en zo...). In de meeste recensies lees ik dat het bereik uit het gegevensblad nauwelijks wordt gehaald. In ons geval hebben we 3 apparaten nodig waarmee we binnen een straal van 10 km met elkaar kunnen communiceren. Ik weet het, 10 km zal nauwelijks mogelijk zijn, maar we zouden toch blij zijn als tenminste 5 km gehaald kon worden en zonder storingen. Weet iemand iets over dit onderwerp en heeft hij met hetzelfde probleem te maken gehad? Het kopen van roamingpakketten zou meer een laatste redmiddel zijn. Hartelijk dank

5

laudopus 5 jaren geleden in Walkietalkie

welke radio's kunnen via USB worden opgeladen?

hallo, zijn er radio's die via USB kunnen worden opgeladen? welke? bedankt voor de hulp!

6

stephcebab 5 jaren geleden in Walkietalkie

Compatibiliteit Motorola portofoons

Het lijkt me dat Motorola binnenkort geschiedenis zal schrijven met zijn portofoons (TLKR, TALKABOUT, Tx, Txx). Hoe zit het met de compatibiliteit tussen de modelreeksen? Ervan uitgaande dat ik een paar T6's heb, kan ik dan een T42 toevoegen?

4

Hummelberger 5 jaren geleden in Walkietalkie

Filteroptie volgens batterijtype

Het zou interessant zijn als je de aanbiedingen zou kunnen filteren op batterijtype (NiMh, LiPo, enz.). Is dit ook gewenst door andere lezers?

0

famille-oulevey 5 jaren geleden in Walkietalkie

radio pmr 446

Hallo, Ik ben op zoek naar een ZEER goed stel PMR 446 radio's. Motorola T82 of, T92 ??

0

Nile Schmitter 6 jaren geleden in Walkietalkie

Albrecht AE 6110

Hallo allemaal, een informatie Ik heb deze radio gekocht en wilde ook de antenne aanschaffen, is dit product in orde? Albrecht CB Magnetantenne CBM-108. Of moet je kijken naar specificaties voor de antenne?

1

s.w.z.portmann 7 jaren geleden in Walkietalkie

Radio met headset?

Beste lezers - welk apparaat raden jullie aan als ik 4 radio's met headsets wil kopen? Dank u voor uw mening

2

Orde van de
discussies

7 van 7 discussies

Naar boven
Forum voor Walkietalkie
StartBegin discussie