Luiers

11 Discussies voor in Luiers

Begin discussie
    YULIIAZ546 3 maanden geleden in Luiers

Huggies Maat 1

Hallo! Bestaat Huggies in maat 1 voor pasgeboren baby's?

1

andrea.rossdeutsch 3 maanden geleden in Luiers

Filter luiers/broekjes

Het is vervelend dat zelfs het luier- of broekfilter niet werkt...

2

namira09 9 maanden geleden in Luiers

Boef en vrienden maat 5

Waar zijn de Rascal and friends luiers in maat 5 gebleven? Alleen de broekjes zijn er nog, maar er zijn acties in andere maten. Zijn de luiers in maat 5 binnenkort weer verkrijgbaar?

4

SushiraAmère48 10 maanden geleden in Luiers

Lange pyjama voor heren

Met Lange pyjama voor heren ben je verzekerd van een goede nachtrust in stijl. Wie houdt er nog meer van deze pyjama?

0

alfred.ruettimann 1 jaar geleden in Luiers

Bepantsering niet bruikbaar

Planzer bezorgt de pakketten niet of laat ze ergens achter. Het bedrijf reageert niet op vragen. En dan is er nog het naïeve praatje dat we willen verbeteren. We hebben waarschijnlijk genoeg tijd gehad, maar het blijft zoals het is, nutteloos. Zolang dit bedrijf levert, moet je goed nadenken of je dit gedrag wilt voortzetten.

3

Thoster3 2 jaren geleden in Luiers

Windstille Galaxus?

Waar zijn de luiers gebleven? In de afgelopen maand zijn de populairste luiers verdwenen. of als ze dat wel zijn, is de prijs met wel 50% verhoogd. Bedoeld zijn onder andere Pampers Wat is er gebeurd?

1

zuegii 5 jaren geleden in Luiers

Luierverpakking

Hallo samen Ik heb dit al in een recensie geschreven en ook de klantenservice aangeschreven. Ik vind het heel vervelend en absoluut onzinnig dat de luiers in de verpakkingsdoos gevuld zijn met die plastic luchtkussentjes en niet te schaars! Het heeft totaal geen zin om de luiers te beschermen, en ten tweede zit mijn vuilniszak achteraf voor 1/3 vol met dit plastic. Daarom bestel ik al 2-3 maanden niet meer hier, maar bij een andere online winkel waar dit niet het geval is. Heroverweeg alsjeblieft deze praktijk, het is absolute onzin.

+5

10

Crownless 6 jaren geleden in Luiers

Gewichtsgegevens

Waarom zijn de gewichten allemaal verkeerd? Nou, ik heb ze niet allemaal gecontroleerd, maar als ik filter op 15 kg, krijg ik alleen maat 6 omhoog. Het is grappig dat maat 5 gaat van 11-23kg (staat op de verpakking) maar jij schrijft 11-16kg. Waarom is dat? Het suggereert dat je snel moet wisselen, 7 kg verschil is nogal wat.

2

Anonymous 9 jaren geleden in Luiers

Luiers bij Galaxus

Ik wil graag luiers bij u bestellen, maar ze zijn "nooit" op voorraad. De ouders onder ons weten dat je de luiers binnen 1-2 dagen geleverd moet krijgen, want ze worden altijd op de laatste seconde besteld, zoals ik :D

+2

7

Anonymous 8 jaren geleden in Luiers

Witte luiers

Ik heb witte luiers maat 3 nodig voor een cadeautje. Helaas staat er op de Pampers altijd een foto. Zijn er nog witte luiers over? En zo ja, welke zijn dat dan?

1

ystoe85 8 jaren geleden in Luiers

Slipjes?

Zou graag de Pampers Pantys willen hebben... dan bestel ik de luiers van Galaxus ook.... Zullen ze hier binnenkort verkrijgbaar zijn?

3

Orde van de
discussies

11 van 11 discussies

Naar boven
Forum voor Luiers
StartBegin discussie