Labelapparaat voor boekhandtekeningen
1
1
Het is grappig hoe fijn je kunt werken met de etiketteerapparaten van Brither. Zijn afdrukken tot 259200 dpi mogelijk? Dat zou ons bijna op de structuurbreedte van microchips brengen! Gebruik dus de juiste specificaties, bijvoorbeeld voor de PT-P700 de juiste 180 dpi en niet 32400 dpi (=180x180!), voor de PT-P950NW 720 dpi in plaats van 259200 dpi.
1
Hallo Digitec Kun je deze JC Label Maker misschien in je assortiment opnemen? Ik vind het een geweldige zaak, jij niet? https://www.materiol.com/products... LG Bandy
1
Ik ben op zoek naar een Bluetooth labeller met 29 x 62 etiketten heeft u dit product?
2
Hallo, Het zou erg handig zijn om te kunnen sorteren op voeding. Zou je dit kunnen activeren? Het zou de zoektocht naar een geschikt apparaat veel gemakkelijker maken ;) Heeft iemand een aanbeveling voor een apparaat met voeding?
0
Ik zoek een etiketteerder om prijzen weer te geven en ik weet er niets van! Ik heb er een nodig die breed genoeg stroken kan maken van ongeveer 22~26 mm en die ook gemakkelijk te gebruiken is.
1
1