Kalenders

3 Discussies voor in Kalenders

Begin discussie
    lyraba 1 jaar geleden in Kalenders

Grote wandkalender/gezinsplanner gezocht

Ik ben op zoek naar een grote muurkalender/ memokalender/ familieplanner met genoeg ruimte om te schrijven. Niet alleen 5 kolommen met 1 klein lijntje bij de datum, daar heb ik helaas niets aan. Hij mag groter zijn (afmetingen bijv. 47cm x 34 cm), met velden (eventueel lijntjes in velden) om te schrijven Eventueel een kolom voor "To Do`s" op de pagina). Bestaat zoiets hier? Zo ja, waar heb ik het over het hoofd gezien? Bedankt voor je hulp

0

Spiedy99 3 jaren geleden in Kalenders

Onjuiste gegevens

Kan iemand alsjeblieft alle informatie corrigeren, want de sorteerfunctie werkt helemaal niet! Het gaat om verschillende kalenders. Agenda's als wandkalenders, jaarkalenders als maandoverzichten, verkeerde jaarnummers, schrijfblokken als wandkalenders, drietalige kalenders als eentalig, papierformaten in het wilde weg door elkaar en verkeerde... allemaal opgemerkt na 20 minuten zoeken! Waarom zijn er eigenlijk nog kalenders voor de jaren 2017-2021?? De indeling van de sorteercategorieën kan ook sterk vereenvoudigd worden met: Jaaroverzicht; Maandoverzicht; Dagelijks overzicht Al mijn beweringen zijn gebaseerd op de foto's, als die fout zijn zou dat catastrofaal zijn! Overigens ben ik eigenlijk op zoek naar een wandkalender in de maandelijkse overzichtsindeling van dit jaar met wat ruimte voor notities, kan iemand me helpen?

0

Domiseli 5 jaren geleden in Kalenders

Brepols/Breplan dagboek 18 maanden ref.2.714

Ik wil graag bovenstaand dagboek bestellen

2

Orde van de
discussies
Forum voor Kalenders
StartBegin discussie