Dekbed voor zwetende mensen
Ik zoek een dekbed dat zeer warmteregulerend is en ideaal voor zwetende mensen. Kan iemand iets aanbevelen? Bedankt!

4
Ik zoek een dekbed dat zeer warmteregulerend is en ideaal voor zwetende mensen. Kan iemand iets aanbevelen? Bedankt!
4
Hallo allemaal, ik zoek een dekbed voor een slaapbank dat ruimtebesparend kan worden opgeborgen. Het kan een heel dun zomerdekbed zijn. Helaas kun je niet filteren op "dikte" - heeft iemand een suggestie? Dank u en groeten
1
Beste Galaxus Team Voor mensen met huisstofmijtallergie zou het erg handig zijn om te kunnen filteren op producten die worden aanbevolen voor mensen met een allergie!
3
In de categorie dekbedden zou het zeker verkopender zijn om systematisch het gewicht van de dekbedden en de volledige naam van de fabrikanten te vermelden. Deze belangrijke informatie ontbreekt en het is meestal niet duidelijk om welk product het gaat. Bijvoorbeeld voor het artikel 16307129 "Swiss Dream by billerbeck Cassettehouder CLC 90" in 160 x 210 cm zijn de gegevens van de fabrikant : - SWISS DREAM CASSETTE COSY CLC 90 = 850 g - SWISS DREAM CASSETTE MEDIUM CLC 90 = 650 g - SWISS DREAM CARO LIGHT CLC 90 = 450 g - SWISS DREAM CARO SUPERLIGHT CLC 90 = 250 g
1
Hallo, ik kan maar niet beslissen, want er zijn te veel merken en modellen op de markt! Ik zoek een comfortabel dekbed voor mensen die veel zweten en het mag niet te warm zijn! Ik heb ook moeite om in slaap te vallen, dus ik zou mijn hele bedset moeten veranderen! Het kussen moet ook ongeveer even groot zijn als 60x100. Prijs tot 400 francs. Het kan ook een donzen dekbed zijn. Zoals ik al zei, het is niet mijn wereld.
1
Is er een mogelijkheid dat je op enig moment in de nabije toekomst verzwaarde dekens (zwaartekrachtdekens/therapiedekens) aan je assortiment toevoegt? Ze helpen bij slaapstoornissen, ADHD enz. en worden al heel lang in therapie gebruikt. Maar de laatste tijd zijn ze populairder geworden voor normale consumenten :) Bijv.: https://therapiedecken.de/pages...
10
Kan iemand een donzen dekbed aanraden (liefst een 4-seizoenen dekbed) dat lekker knus is en niet zo knispert (zoals de feelings van Billerbeck)?
3
wil je misschien het "Smartduvet" in je assortiment opnemen? https://www.smartduvet.com/
3
Hoi Welke dekbedmaat is het beste voor zo'n bed?
1