Stoelen

4 Discussies voor in Stoelen

Begin discussie
    Metti93 8 jaren geleden in Stoelen

Hoe waarschijnlijk is het dat Galaxus Herman Miller zal verkopen?

Ik ben al een tijdje geïnteresseerd in een nieuwe bureaustoel, want de oude Ikea-stoel voldoet niet meer. Na het lezen van diverse recensies en rapporten kwam ik twee fabrikanten tegen. Een daarvan is HAG met de Capsico (ik vond hem niet mooi nadat ik erin had gezeten) en Herman Miller met de Aeron en de Embody. Ik heb beide stoelen uitgeprobeerd en ben helemaal overtuigd van de Aeron. Nu komt er in 2017 een remake van de klassieker naar de 1995 en ik ben er zeer in geïnteresseerd. http://www.hermanmiller.de/products... Zal deze superstoel ook bij jullie verkrijgbaar zijn?

3

Anonymous 1 jaar geleden in Stoelen

Ontbrekend filter

Zonder het filter "Aantal items per verkoopeenheid" is het heel moeilijk om hier je weg te vinden.

1

Anonymous 1 jaar geleden in Stoelen

Te veel dubbele stoelen

Het zou leuk zijn als iemand van Galaxus kleurvarianten en aantallen zou kunnen samenstellen.

0

Anonymous 5 jaren geleden in Stoelen

Normale stoelen voor de eetkamer? uitverkocht?

Het is ongelooflijk! Deze stoelen zijn er, en niet alleen op Galaxus! De prijzen voor het minimalistische materiaalgebruik en ontwerp zijn gewoon geweldig dat zoiets überhaupt gebouwd of gekocht wordt! Ben ik al oud? of waarom kan ik dit niet bevatten? Waar zijn de normale stoelen voor een eetkamer? Klassiek, hout, gestoffeerd, hoge rug, normale stoelpoten? Ik kan niet geloven wat er wordt aangeboden, het is een tijd tussen lachkrampen en huilen! Ziet iemand anders het ook zo?

5

Orde van de
discussies
Forum voor Stoelen
StartBegin discussie