Vuilnisbak

11 Discussies voor in Vuilnisbak

Begin discussie
    maudfrye 11 maanden geleden in Vuilnisbak

Grootte bak

Hallo, welke maat bak moet ik gebruiken voor de 35l Swiss tassen?

3

mickbelker 6 maanden geleden in Vuilnisbak

Filter voor afvalsysteem: breedte en diepte zijn nuttiger dan kleur

Als ik op zoek ben naar een afvoersysteem voor de wastafelonderkast, moet ik me aan de afmetingen kunnen houden: Hoogte, breedte, diepte. De kleur helpt niet echt als het afvoersysteem er niet in past of veel te klein is.

2

Pami1992 1 jaar geleden in Vuilnisbak

Sensor of aanraking

Neem je filters nog eens door, Galaxus. Ik denk dat je sensor en touch door elkaar hebt gehaald en dan is het filter nutteloos.

1

cmathys0 6 jaren geleden in Vuilnisbak

Welke bakken zijn compatibel met de 17-liter VS zakken?

Hallo, Welke vuilnisbakken zijn compatibel met de 17 liter VS-belaste zakken? Aangezien bijna alle kantons het gebruik van officiële zakken verplicht stellen, zou het interessant zijn om te weten welke zakken compatibel zijn met elke bak...

+9

22

Maryel 1 jaar geleden in Vuilnisbak

Geurafsluiter voor luiers voor volwassenen

Goedenavond iedereen, ik ben op zoek naar een vuilnisbak die luiers verzamelt die thuis door ouderen worden gebruikt. Ik kan alleen containers vinden met een kleine opening die geschikt zijn voor het weggooien van babyluiers. Het doel is om geurtjes op afstand te houden! 1000 keer dank aan iedereen die ideeën voor me heeft

1

marielouise2121 1 jaar geleden in Vuilnisbak

Nieuw product aanvragen: brabantia sort and go beugels

Hoi Galaxus Ik heb net een Sort & Go bak besteld bij Brabantia. En hij is geleverd zonder de beugel (zie beschrijving hieronder). Dat is jammer. Kun je deze toevoegen aan je assortiment? https://www.brabantia.com/int_en...

1

setschuan 3 jaren geleden in Vuilnisbak

Afvalbak van 17 liter

Waarom is er geen afvalbak voor de standaard 17-liter afvalzak in de keuken, laat staan een afvalsysteem voor installatie onder het aanrecht in de keuken, nu er steeds meer eenpersoonshuishoudens zijn? Het kost me ongeveer twee weken om mijn 17-liter vuilniszak bij de afvalinzamelaar in te leveren, en elke keer plak ik de vuilniszak vast aan het ronde plastic frame waar de 35-liter vuilniszakken in horen te zitten. Is er een oplossing voor mijn probleem?

+2

7

JLM23 2 jaren geleden in Vuilnisbak

Mullex Bakdeksels

Ik heb Mullex gevraagd om een gesloten bakdeksel, maar dat bestaat blijkbaar niet. Ze wilden dat ik een nieuwe bak kocht met een gesloten deksel dat 6 cm hoger is, wat ik onaanvaardbaar vind en niet onder mijn gootsteen past. Bestaat er een gesloten deksel dat ik kan kopen en dat past op de mullex bak? 33x37cm. Dank u.

1

LabFab 2 jaren geleden in Vuilnisbak

Filter voor materiaalsoort

Hallo samen, Waarom is er geen filter voor het materiaal? Zou leuk zijn! Bedankt!

1

Anonymous 4 jaren geleden in Vuilnisbak

Op zoek naar een luchtdichte afvalbak voor 17l fee zakken

Heeft iemand een goede aanbeveling voor mij? Bedankt

3

Anonymous 6 jaren geleden in Vuilnisbak

Een prullenmand voor papier.

Waar kan ik hier een papieren mandje vinden? Een mand waarin ik mijn oud papier kan verzamelen voordat ik het opbind en aan de straat zet? Heeft iemand een goed idee?

+1

7

Orde van de
discussies

11 van 11 discussies

Naar boven
Forum voor Vuilnisbak
StartBegin discussie