Midea Porta Split airconditioner
Zal Digitec Galaxus de onlangs gelanceerde Porta Split airconditioner van Midea in het assortiment opnemen?

142
Zal Digitec Galaxus de onlangs gelanceerde Porta Split airconditioner van Midea in het assortiment opnemen?
142
Zijn er ergens goede systemen met twee slangen? Ze genereren geen onderdruk in de flat en zuigen geen warme lucht van buiten aan.
5
69
Het is weer zomer, dus tijd om de draagbare airconditioner weer te gebruiken en elke keer vraag ik me af waarom er nog steeds geen airconditioners met twee slangen zijn. Het is 2022, energie-efficiëntie is overal een groter probleem dan ooit, maar toch worden er (met uitzondering van een heel dure draagbare split) alleen extreem inefficiënte units met één slang verkocht. Waarom is dat?
14
Weet iemand in de gemeente of het toegestaan is om een mobiele airconditioner in een huurflat te gebruiken als de aircocompressor op de vensterbank staat? Ervan uitgaande dat ik geen buren stoor, is dit in principe toegestaan, of is dit een probleem omdat het van buitenaf zichtbaar is?
5
Ik zoek een goedkope airconditioner zonder afvoerslang voor een kamer van ca. 20m2. Zelfde systeem als tumbler zonder uitlaatluchtslang, dus met waterreservoir?
12
3
Galaxus om de bosh mobiele airconditioner te krijgen?
2
1
Ik kan geen draagbare airconditioner met dubbele slang vinden. De enkele pijpen zijn vreselijk inefficiënt, dus ik wil er geen. Weet je of ze in de toekomst beschikbaar zullen zijn?
8
Zijn er luchtkoelers en airconditioners die verbonden kunnen worden met Google Home? En welke fabrikanten zijn aan te raden als je een apparaat van hoge kwaliteit wilt dat er niet alleen uitziet en aanvoelt als Chinees plastic?
1
Hé jongens, Ik heb deze twee fabrikanten op mijn lijstje staan en kan maar niet beslissen. Weet iemand toevallig iets over hen? Zijn de twee fabrikanten vergelijkbaar? Of zijn er duidelijke verschillen, bijv. op het gebied van kwaliteit levensduur Beschikbaarheid van reserveonderdelen op lange termijn Ik ben dankbaar voor alle input Bedankt!
1
We wonen in een huurflat van ongeveer 100m2 (plafondhoogte 2,3m). Hoe kunnen we dit effectief koelen? We hebben al een monoblok airconditioning voor ongeveer 50m2, maar dit is niet genoeg voor overal, moeten we een tweede aanschaffen? of wat is de beste manier om dit te doen? Split of vaste installatie helaas niet mogelijk
5
2
Mijn e-mail werkt niet!
1
Hallo allemaal Ik ben op zoek naar een kleine airconditioner voor een kamer van 20 vierkante meter. De kamer heeft alleen een kiepraam, dus de slang zou waarschijnlijk vrij dun moeten zijn. Bestaat er zoiets? Het zou fijn zijn als de KA zelf ook niet te groot is. Merci en groeten
1
Ik heb een airconditioner nodig met ten minste 12000 BTU/u. De meeste airconditioners hebben een slang met een diameter van 12-15 cm. Mijn bestaande raambuis heeft echter een diameter van 10 cm. Zijn er adapters? Of welk apparaat zou u aanbevelen? Hartelijk dank
3
Ik wilde een ecofort 16+ toestel kopen met 16.000 BTU, maar toen ik bij de kassa kwam realiseerde ik me dat het toestel dat jullie verkopen maar 12.000 BTU heeft. Is dit misleiding?
4
Zijn er ergens goede tweeregelige systemen? Ik heb een model met één slang voor de uitlaatlucht. Dit is zeer inefficiënt omdat warme lucht van buitenaf terug de kamer in stroomt. Dit kan niet vermeden worden. Systemen met twee buizen waren beter, waarbij één buis afvalwarmte naar buiten leidt en één buis lift van buiten direct gebruikt om te koelen. Dan kunnen de ramen ook verstandig worden afgedicht.
6
Ik heb thuis een Rotel mobiele airconditioner met 9.000 BTU/H. De airconditioner moet ruimtes tot 50m2 kunnen koelen. Mijn flat is slechts 27m2 groot. Mijn doel was de hele flat af te koelen. Mijn kamer wordt heel snel afgekoeld tot 17 °C, maar de rest van de flat blijft hetzelfde. Zou een sterkere airconditioner de hele flat kunnen koelen (met bijv. 12'000 BTU/H)? Of kunnen mobiele airconditioners het eenvoudigweg niet beter? Heb wat deskundig advies nodig.
20
Kun je de SI-eenheid voor het koelvermogen (W of kW) niet aangeven? Niemand kent BTU echt...
8
Ik ben op zoek naar een mobiele monobloc airconditioner met 2 slangen. Helaas zijn ze moeilijk te vinden, hoewel bewezen is dat ze beter zijn dan die met maar één slang. Kent iemand zo'n apparaat?
3
3
Biedt Galaxus/Digitec mobiele airconditioners met luchtreinigers?
0
9
We wonen in een oud huis dat beschermd wordt door de Gemeinde en zouden graag willen weten of jullie aanbevelingen hebben van draagbare AC (hoeft geen glazen raam en buis buiten het raam te verwijderen)? Jullie aanbevelingen worden zeer op prijs gesteld.
3
Ik heb dit soort airconditioning gezien, ik vind het interessant, maar ik kan er geen vinden in Zwitserland, Digitec Galaxus zou het moeten aanbieden. - Archiexpo.fr/prod/gree/product-156497-2152259
1
Ik zoek een kleine airconditioner met een laag stroomverbruik. Helaas is er geen filter voor. Heeft iemand een tip?
4
Vanwege de "verschrikkelijke" hitte van de afgelopen dagen en die nog moet komen ... Ik wil graag een airconditioner kopen. Hij moet mobiel zijn, zodat ik de woonkamer en later de slaapkamer kan koelen. De woonkamer is 45 m² open met keuken en de slaapkamer 15 m². Ik heb een klamboe in de slaapkamer die de lucht tegenhoudt en als de luxaflex omlaag gaat? Bouwt het niet op? Ik heb ook binnenkatten. Ik zou dankbaar zijn voor ervaringen, aanbevelingen, tips enz.
15
Hallo samen Waar kan ik mijn De'Longhi airconditioner goedkoop vullen. Ik zou de doos eruit kunnen halen, maar vullen waar en met wie? Hij is al meer dan 10 jaar oud, maar koelt nog steeds maar ongeveer 50% van het vermogen.
0
30 van 49 discussies