Standmixer met inschakelbeveiliging
1
1
Een filter op het materiaal van de container zou handig zijn voor wie glas zoekt in plaats van plastic.
0
Mijn Nutribullet en mijn staafmixer bereiken allebei de grens als het gaat om het mengen van dadels met noten. Ze houden er allebei op een gegeven moment mee op - waarschijnlijk door oververhitting. Ik heb geen keukenmachine, geen vleesmolen, alleen de Nutribullet en de staafmixer. Wat voor apparaat kunt u aanbevelen, zodat ik mijn dadelnoten energie efficiënt en brandveilig kan maken?
5
De Harrexco is de enige krachtige blender met een optioneel verkrijgbare roestvrijstalen blenderpot. Helaas is er in Zwitserland geen dealer die deze blender ook verkoopt. Zou Galaxus deze blender in zijn assortiment willen opnemen?
2
Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een allround talentvolle standmixer. Hij moet notenpuree kunnen maken, kruiden goed kunnen malen en op zijn minst ook wilde kruiden vezelvrij weten te houden. Mijn favoriet is de kenwood blm800, elrctrectrolux sb9300, of trisa vital fit, wmf power green. Welke is de betere in deze prijsklasse? Bedankt voor de antwoorden
1
Ben je van plan om in de nabije toekomst Vitamix aan je assortiment toe te voegen? Ze worden geacht de standmixers bij uitstek te zijn, volgens wat je op internet leest.
3
Hallo allemaal, welk product is beter of welke raden jullie aan? Turmix CX 760 Soepmaker of Nutribullet RX? Wat zijn de voor- en nadelen volgens jouw ervaring? Ik kan maar niet beslissen...
0