Naaimachine

5 Discussies voor in Naaimachine

Begin discussie
    moeri.marc 1 jaar geleden in Naaimachine

Goedkope kleine naaimachine

Hallo allemaal Ik denk erover om een kleine, goedkope naaimachine te kopen. Ik wil niets professioneels, gewoon een kleintje om opnieuw te naaien of kleine naaiklusjes te doen. Maar het moet wel een goede zijn. Waar moet ik op letten en wat voor machine kun je aanbevelen? Hartelijk dank

4

Sandyweb 1 jaar geleden in Naaimachine

Overlock machine mening

Hallo, Ik heb onlangs een Pfaff naaimachine gekocht, maar ik zie dat de aanschaf van een overlockmachine echt een pluspunt zou zijn voor mijn projecten. Het internet is goed maar er is te veel informatie 😂 dus ik weet niet voor welk merk ik moet gaan. Ik heb net het advies gekregen om het merk Singer te vermijden. Welk merk zou het meest betrouwbaar zijn en eenvoudig genoeg in de instellingen en uitleg zonder al te veel lawaai te maken? Alvast bedankt

1

VeronikaK138 2 jaren geleden in Naaimachine

Nieuwe naaimachine...keuzekwelling

Hallo lieve naailiefhebbers, ik heb een oude bernina machine en wil graag weer beginnen met naaien. Niet helemaal gekke en ingewikkelde projecten. Maar in ieder geval bijvoorbeeld bestaande kleding veranderen, verfraaien, creatief bezig zijn. Om eerlijk te zijn ergert mijn machine me. Hij is te groot, zwaar en log. Het garen breekt steeds. En het inrijgen maakt me gek, want dat duurt eeuwen, zelfs met mijn bril. Ik zou er graag kleine projecten mee doen. Applicaties op jeans of mijn overgangsjas. Gordijnen, beddengoed enz. Wat voor model raden jullie aan? Alvast bedankt Veronika

1

simon.scialom 4 jaren geleden in Naaimachine

Accessoires voor Singer naaimachines

Ik heb moeite met het vinden van accessoires voor mijn nieuwe Singer Heavy duty 4432 naaimachine. Ik ben op zoek naar allerlei persvoeten (of koevoeten) en eventuele optionele gebruiksvoorwerpen of accessoires die niet in het standaardpakket zitten.

1

LizardLord 5 jaren geleden in Naaimachine

Zoekmachine voor het naaien van broeken/jeans

Beste Galaxus naaimachine liefhebbers Ik zoek een naaimachine waarmee ik broeken (ook lichte spijkerbroeken) kan naaien. Meer hoeft de machine niet te kunnen. Ik weet natuurlijk niets van naaimachines, dus ik zou dankbaar zijn voor eventuele aanbevelingen! Merci en naaldbreuk en draadbreuk! of wat zeggen ze onder kleermakers?

1

Orde van de
discussies
Forum voor Naaimachine
StartBegin discussie