Pan + steelpan

23 Discussies voor in Pan + steelpan

Begin discussie
    Batman_ 1 jaar geleden in Pan + steelpan

Pan voor sauzen

Hallo allemaal Ik heb de de koper Mineral B koekenpan gekocht. Ik heb gehoord dat deze niet geschikt is voor bijvoorbeeld tomaten (vanwege de zuurgraad) of zuivelproducten. Nu wilde ik de community vragen welke pannen goede allrounders zijn voor tomaten of andere sauzen zoals Bolognese of roomsauzen, waarbij je meestal het vlees erin bakt en dan de saus erdoor roert. Alvast bedankt!

4

Luiprando79 4 maanden geleden in Pan + steelpan

2 koekenpannen +1 grillpan

Goedenavond, is er een set met pannen zoals in het onderwerp? Er staan veel soorten op Amazon, maar ik wil graag hier kopen.

1

Costes07 9 maanden geleden in Pan + steelpan

Vaatwasserbestendig / vaatwasmachinebestendig

Als je dit als filter zou kunnen installeren, zou dat geweldig zijn. Als leek is het me niet helemaal duidelijk welke soorten pannen in de wasmachine mogen en welke niet.

1

barolo28 9 maanden geleden in Pan + steelpan

WMF-functie 4 Geavanceerd

Kun je de WMF Function 4 Advanced steelpannen toevoegen aan de shop? Die hebben een roestvrijstalen ring in het deksel in plaats van het siliconen deksel.

1

Anonymous 1 jaar geleden in Pan + steelpan

Categorie "Materiaal" moet dringend worden opgeruimd

Er zitten nu ook coatings in. Naast de tientallen variaties van Allu en staal. Bijvoorbeeld * Anti-aanbak * Anti-aanbaklaag * Teflon horen in de categorie "coating". En bijvoorbeeld * Gegoten aluminium * Gesmeed aluminium * Gesmede aluminiumlegering * Gesmeed aluminium * Gesmeed aluminium met zwarte antikleeflaag * Gegoten aluminium * Gegoten aluminium van hoge kwaliteit * Gegoten aluminium van hoge kwaliteit En wat is het nut van plastic handgrepen?

0

Anonymous 1 jaar geleden in Pan + steelpan

Römertopf in te veel categorieën

De meeste staan in "pan + steelpan", sommige in "braadpan", "bakplaten", "broodbakmachine" (zelfs als het er geen is), "bewaarblikken". Je kunt "brooddoos" nog steeds accepteren omdat het gelabeld is als "broodpot". Kun je er geen aparte categorie voor maken?

3

Quilld 1 jaar geleden in Pan + steelpan

Reiniging/onderhoud onder pannen

Hallo, welk product werkt goed voor het schoonmaken van de onderkant van een steelpan die na verloop van tijd/gebruik zwart is geworden? Alvast bedankt!

4

jepper00 3 jaren geleden in Pan + steelpan

Grote kookpot met goed geleidende bodem gezocht

Hallo, ik ben op zoek naar een hoge kookpot met een goed geleidende bodem. Tot nu toe heb ik twee van zulke potten van Cucina & Tavola, maar die zijn een ramp op glaskeramische kookplaten. Zelfs op de hoogste stand stopt de plaat altijd omdat de hitte onder de bodem al erg hoog is. Maar het is bijna onmogelijk om het water aan de kook te brengen. Is er een aanbeveling?

1

JWidmer 2 jaren geleden in Pan + steelpan

Gietijzeren koekenpan reeds behandeld

Gietijzeren pannen moeten meestal behandeld worden voordat ze een antiaanbakfunctie hebben. Door ze in te wrijven met olie en meerdere zeer dunne laagjes te bakken ontstaat een glanzende antiaanbaklaag die net zo goed werkt als Teflon. In het Engels heet dit "seasoning". Dit is een van de redenen waarom gietijzeren pannen niet met zeep mogen worden afgewassen. Ik zoek een gietijzeren koekenpan die al met olie is behandeld en voorgekruid! Mijn laatste poging om zelf een pan te behandelen is jammerlijk mislukt. Ik ben blij met eventuele tips, maar ik ben niet op zoek naar teflonpannen of pannen die op een andere manier zijn gecoat. Merci!

1

stuessi 2 jaren geleden in Pan + steelpan

Pan deksel: Duurder/Maat

Kunnen we aannemen dat de diameter van de bodem ook overeenkomt met de binnendiameter van de pan? Of nog beter: Waarom worden de deksels voor pannen niet altijd tegelijk getoond of (het beste van alles) verkocht?

0

Coolzerra 6 jaren geleden in Pan + steelpan

Inductiewok met ronde bodem

Weet iemand welke inductiewokpannen een afgeronde bodem hebben? Met een ronde vorm kun je in het onderste deel van de pan met heel weinig olie bakken voordat je de rest van de ingrediënten toevoegt. De meeste woks die ik heb gezien hebben echter een platte bodem, waardoor er meer olie wordt gebruikt en de warmte slechter wordt vastgehouden. Ik hoop dat ik mezelf duidelijk heb gemaakt en dat iemand me kan helpen.

6

andi.frommherz 4 jaren geleden in Pan + steelpan

de Buyer ijzeren pan, bijpassend deksel

We hebben veel plezier van de "de Buyer mineral b iron pan", maar de gebruikelijke deksels passen niet. WAAR kan ik geschikte deksels voor krijgen?

1

GA Engineering 3 jaren geleden in Pan + steelpan

Service voor gietijzeren pan

Hallo allemaal Op zoek naar een service voor gietijzeren pannen die ze schoonmaakt en daarna meteen in een zoet patina brandt. Heeft iemand een idee in de regio ZH/AG?

1

Anonymous 3 jaren geleden in Pan + steelpan

Dikwandige / gecoate koekenpan

Hallo Ik ben op zoek naar een koekenpan van 24 (gecoat en dikwandig). De hoogte is idealiter tussen de 5 en 6 cm. Inputs? Ik zal het uitsluitend gebruiken om spnic tortilla's te maken

1

Anonymous 4 jaren geleden in Pan + steelpan

Tako-yaki pan

Hoe zit het met een tako-yaki pan? Of misschien een pappan of een oogpan? Ik zou heel graag een betrouwbare tako-yaki pan van Galaxus willen kopen.

1

Diameter van de panbodem als zoekcriterium?

Hallo beste Galaxus team Kun je voor koekenpannen (vooral koekenpannen) naast de diameter ook de diameter van de bodem aangeven, liefst zelfs in de zoekcriteria? Bij veel koekenpannen is er een duidelijk verschil (4-6 cm is niet ongewoon). Als de bodem van de pan aanzienlijk kleiner is dan de bovenkant van de pan, gaat er veel warmte verloren en als hij groter is, kan de pan vervormen. Dank je wel, Hoppipolla

1

Evoker 5 jaren geleden in Pan + steelpan

Aanbeveling voor pannenkoekenpan

Ik ben op zoek naar een vierkante pan om kleine pannenkoeken te maken, kunt u mij iets aanbevelen?

1

Hoogte en/of volume

Ik denk dat een filter voor hoogte en volume hier op zijn plaats zou zijn.

0

trekfahrrad 5 jaren geleden in Pan + steelpan

Pan voor 1,5 KG pasta

hallo zäme, Ik zoek een pan of pastapot waarin ik zonder problemen tot 1,5 KG pasta kan koken. Zij het spaghetti, penne, noodles.... zou blij zijn met een aanbeveling. Bedankt!

1

Anonymous 5 jaren geleden in Pan + steelpan

Filteroptie: panvorm

de vorm kan worden gefilterd zou praktisch zijn, voor vier en rechthoekige pannen / braadpannen! Optie Artform zou ook iets hebben voor deze groentevormen enz. edit: Oh ja, literaanduiding voor kookpotten zou ook praktisch zijn!

0

andromeda86 6 jaren geleden in Pan + steelpan

Diameter

Wordt de diameter van de onderkant bedoeld of de diameter van de bovenkant? Als dat laatste het geval is, hoe weet ik dan welke op mijn fornuis past?

6

Anonymous 6 jaren geleden in Pan + steelpan

Volume

Ik zoek een kleinere pan met een handvat, iets van 0,5l. In de IKEA zijn er alleen grotere. Kan ik hier iets zoeken?

0

rockIT AG 7 jaren geleden in Pan + steelpan

Koekenpan met afneembaar handvat

Ik ben op zoek naar een goede inductiekoekenpan met een handvat dat kan worden verwijderd en dan in de oven kan. Bij voorkeur met een keramische coating. Het handvat moet goed houden als het bevestigd is en niet wiebelen. Welke pan zou in het geding komen, helaas kun je niet filteren op pannen waarbij je het handvat kunt verwijderen.

4

Orde van de
discussies

23 van 23 discussies

Naar boven
Forum voor Pan + steelpan
StartBegin discussie