Te grote verpakking, vervormd penseel
0
0
1
Hallo, ik ben op zoek naar een vloerwisser zoals die van Swiffer waar je alle lappen in kunt "klemmen", maar hij moet demonteerbaar zijn om ruimte te besparen of in te korten met een telescoopstang, moet schuin in een schoonmaakkast passen ca. 50cm max. Ik hoef geen emmer, als hij een sproeifunctie heeft, ok :)
0
Hallo, ik wil graag de Vileda Ultramax. Ik zou hem echter graag willen hebben met een telescopische handgreep, alleen weet ik niet of de verpakkingen met de emmers telescopisch zijn. Kunt u mij helpen? Bedankt voor uw hulp.
2
Een filter voor het volume van de schoonmaakemmer zou praktisch zijn. Of tenminste "klein/groot" enz.
3
Ben ik de enige die de magnetische vloermop mooi vindt, maar zich ergert aan het werkoppervlak dat maar 10 cm breed aanvoelt? Kent iemand iets vergelijkbaars maar dan met een minimale breedte van 35-40 cm? Alvast bedankt!
0
Hoi zäme, heb je ook borstelhulpstukken voor accuschroevendraaiers in je assortiment. Google "boorborstelhulpstuk" voor voorbeelden (niet het Bosch mini-onderdeel met borstels). Groeten
2
Wij zijn momenteel op zoek naar een geschikt reinigingssysteem voor onze werkplaats met geverfde betonvloer. Roetdeeltjes en remstof zijn bijzonder hardnekkig. Heeft iemand een suggestie voor een goedkoop dweilsysteem?
0
Heeft iemand van jullie tips om snel en gemakkelijk schone en droge wijnglazen te krijgen? 1. welk afwasmiddel is geschikt voor wijnglazen zonder dat ze direct "aantasten"/corroderen? 2. welke droogdoeken worden aanbevolen voor handmatig wassen? Bij voorbaat dank.
0
1