Waterkoker

34 Discussies voor in Waterkoker

Begin discussie
    corvette_tuning 2 jaren geleden in Waterkoker

Waterkoker met CH stekker

Hallo allemaal, Heeft Digitec/Galaxus eigenlijk ook een ketel met een CH-stekker? Nee, ik bedoel niet met een EU-stekker en adapter.

+1

15

bigna.ganz 1 maand geleden in Waterkoker

CH stekker

Deze EU-stekkers zijn een beetje een slecht idee. Er zijn zelfs modellen waar het niet expliciet op het etiket staat. Dat is verwarrend. Het zou eigenlijk vanzelfsprekend moeten zijn dat apparaten in Zwitserland verkocht worden met Zwitserse stekkers!

1

Anonymous 8 jaren geleden in Waterkoker

BPA-vrije waterkoker

Hallo, Ik zoek een elektrische waterkoker, met regelbare temperatuur (indien mogelijk) en zonder BPA in de kunststoffen die in contact komen met het water (inclusief het deksel!), dus waarschijnlijk glas of roestvrij staal. Zou je zo'n product hebben? Bedankt en nog een fijne dag.

+7

14

cf9114 7 maanden geleden in Waterkoker

Waterkoker met CH stekker

Bestaat de "CH plug" filter niet op Galaxus? Moet ik elk apparaat (dat ik leuk vind) afzonderlijk controleren op de stekkerversie?

+2

8

Anonymous 5 maanden geleden in Waterkoker

Deze producten zonder CH-contactdozen zijn echt afschuwelijk.

Moet Zwitserland zijn elektriciteitssysteem veranderen? Maken we deel uit van Europa? Impotent Zwitsers beleid. Zwitserse stekkers moeten verplicht worden gesteld voor industriëlen, anders is er geen toegang tot de markt. Dus omdat ons land aansprakelijk is, weigeren wij consumenten producten zonder Zwitserse stekkers.... En. dank je Galaxus om vetgedrukt en zichtbaar aan te geven of het een Zwitserse of Europese stekker is....

2

Mr. Tech 6 maanden geleden in Waterkoker

Ik zoek een waterkoker

Ik ben op zoek naar een waterkoker van glas of metaal, maar waarvan je kunt zien hoeveel water erin zit zonder hem te openen. Hij moet een CH-stekker hebben (niet met een adapter vanwege de ruimte) en temperatuurregeling. Bedankt

3

Mr. Tech 6 maanden geleden in Waterkoker

Ik zoek een waterkoker met CH-stekker

Max. 30fr met CH stekker (GEEN adapter om ruimtegebrek)

1

cla_stoeckli 8 jaren geleden in Waterkoker

Stille waterkoker

Ik ben op zoek naar de "stilste" ketel die er is. Wat kun je aanbevelen? Bij voorbaat dank voor je hulp!

+3

8

sylvie berney 1 jaar geleden in Waterkoker

Prijsverandering

Ik heb een Profi Jcook waterkoker gekocht voor chf 39,90 en wil er graag nog een kopen. De prijs is gestegen naar 71. Is dit eerlijk? Vriendelijke groeten Sylvie Berney

0

Pami1992 1 jaar geleden in Waterkoker

CH stekker

Hoe filter ik voor waterkokers met Zwitserse stekkers?

2

Anonymous 1 jaar geleden in Waterkoker

Fluitketel inductie

Welke fluitketel raad je aan voor de inductiekookplaat die je pootjes niet verbrandt en er ook nog decoratief uitziet. Er moet minstens 1,5 liter in kunnen, liefst meer :-)

1

rotstein 5 jaren geleden in Waterkoker

Waterkoker zonder plastic!

Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een elektrische waterkoker zonder plastic, in het bijzonder mag er geen plastic aan de binnenkant zitten. Helaas hebben de meeste plastic aan de binnenkant van het deksel! Waarom is dat? Weet iemand echt een goede waterkoker zonder plastic?

+9

19

furrerkevin 2 jaren geleden in Waterkoker

Waterkoker met 2-voudige stekker

Hallo allemaal Ik zoek een ketel met een stekker met 2 contacten (zonder randaarde, dubbel geïsoleerd). Heb je een tip voor me?

1

dbrgn 2 jaren geleden in Waterkoker

Prestatie filter

Hallo Galaxus, helaas kan ik in mijn oude flat geen 2200W waterkoker gebruiken. <=1500W zou ideaal zijn. Voor de meeste ketels op Galaxus staat het vermogen al vermeld in de technische gegevens. Het zou mooi zijn als je ook op deze informatie zou kunnen filteren.

4

Netixx 2 jaren geleden in Waterkoker

Minimale vulhoeveelheid

@Digitec: Helaas staat nergens in uw specificaties en productbeschrijvingen informatie over de minimale vulhoeveelheid van de ketels. Waterkokers zijn alleen nuttig als je alleen de exacte hoeveelheid water bereidt die je werkelijk verbruikt. En voor een- of tweepersoonshuishoudens heb je vaak maar heet water nodig voor 1 kopje. Maar omdat veel waterkokers een minimale inhoud van 0,5 liter hebben, zijn veel ervan uit den boze voor kleine huishoudens (je wilt niet twee keer zoveel water verwarmen en dan de helft weggooien, wat het efficiencyvoordeel van waterkokers teniet zou doen of zelfs teniet zou doen). Dienovereenkomstig is de specificatie van de minimale vulhoeveelheid een absoluut verplicht aankoopcriterium. Kunt u daarom deze informatie toevoegen aan de productbeschrijvingen - of nog beter, aan de productspecificaties en filteropties? Hartelijk dank.

1

thomaskägi0 2 jaren geleden in Waterkoker

Minimale vulhoeveelheid

Hallo allemaal Ik zoek een ketel met een minimale inhoud van max 250ml en instelbare temperatuur van max 40°. Helaas staat de minimale capaciteit niet in de specificaties en is er geen filter. Heb je suggesties? Wij hebben momenteel de Philips HD9380 en zijn er erg blij mee, maar helaas loopt hij aan het eind van zijn levensduur. En ik kan dit model niet vinden.

0

pia.rieder 2 jaren geleden in Waterkoker

Philips pastamachine

Ik heb van hen de gewenste Avence pastamachine ontvangen. Voor zover ik weet wordt er altijd een pastareceptenboekje bij geleverd. Helaas ontbreekt dit bij de mijne. Het is belangrijk omdat de hoeveelheden voor de verschillende soorten erg belangrijk zijn. Stuur me alsjeblieft het receptenboekje van de Philips Avence. Bedankt

1

leon.konrad 5 jaren geleden in Waterkoker

Waterkoker met batterij

Bestaat er een waterkoker met een oplaadbare batterij, die ideaal zou zijn voor op reis? Bedankt voor je info! Léon

2

kimjohnma 3 jaren geleden in Waterkoker

Geluiddemper voor boormachine

Ik zoek een ultra strakke demper voor mijn boormachine. Nog aanbevelingen? Boormachine Merk: Bosch Professional GSB 16 RE. :)

0

ETOPS-370 5 jaren geleden in Waterkoker

WMF Lumero Multi Waterkoker 1,6l

Hallo, Wanneer is deze ketel verkrijgbaar bij Galaxus? https://www.wmf.com/de... Hartelijk dank! Veel groeten, FB

1

gpuqlx 4 jaren geleden in Waterkoker

Stille modellen?

Ik zoek een stil model. Helaas lijkt dit geen criterium voor filtering. Zijn die er? Nog aanbevelingen?

3

apexselected 4 jaren geleden in Waterkoker

Snelle kookfunctie

Is er geen criterium voor de snelkookfunctie? Ik wil niet telkens 5-10 minuten moeten wachten tot het water warm is. En ik weet dat er een is.

1

Anonymous 5 jaren geleden in Waterkoker

Zoekfilter voor materiaal

Waarom is het zoekfilter voor het materiaal van de ketels verwijderd?

1

alettaka 4 jaren geleden in Waterkoker

Kabellengte van de opzetplaat van de ketel

Ik zoek een snoerloze waterkoker, waarvan de voet een kabel heeft van meer dan 75 cm, tot nu toe zie ik overal 75 cm (als het al gespecificeerd wordt), en dat is voor ons te weinig. Kent iemand er een?

1

rolandaugust 6 jaren geleden in Waterkoker

CH-stekker in plaats van adapter

Hallo, in de keuken met 3 CH stopcontacten past het helaas niet met adapter. Het zou geweldig zijn als het criterium ook in het filter beschikbaar zou zijn. En dat "is eventueel voorzien van adapter" eigenlijk wil zeggen "is een EU-stekker" zou ook wat transparanter en eerlijker omschreven kunnen worden.

3

radekz 5 jaren geleden in Waterkoker

Zwanenhals ketel

Het zou supergaaf zijn als Galaxus Barista waterkokers verkocht met een zwanenhals en temperatuurregeling. Momenteel kun je ze alleen met veel moeite uit het buitenland bestellen. Zulke modellen zijn behoorlijk populair: Hario Buono Pro Brewista Smart Pour Bonavita Interurban

1

July Sullivan 6 jaren geleden in Waterkoker

Vreemde dingen gezocht!

Wie kent ze niet. De kleine gadgets waar iedereen om kan lachen, maar die niemand eigenlijk nodig heeft? Bijvoorbeeld een bananenschiller. Maar wat moet ik met dit spul! Ik geef het aan mijn familie, verwanten en vrienden, gewoon voor de lol, en om de teleurgestelde meer gewild te zien als ze nog niet weten dat het niet hun echte cadeau is.... *evil wink* Dus laat me alsjeblieft alle rare en soms grappige nutteloze dingen zien die je hier op Galaxus kent, ik ben blij met elke gadget die je me voorstelt....

3

Fuechsl73 7 jaren geleden in Waterkoker

Waterkoker met timer

Hallo Galaxus, Ik zoek een waterkoker met een timer (zodat ik om 7 uur 's ochtends automatisch warm water heb). Hoe kan ik je 450 artikelen filteren op dit criterium? Of kun je me alle artikelen vertellen die deze functie hebben? Dank u en groeten

5

petitechuchu 6 jaren geleden in Waterkoker

Ketel van borosilicaatglas

Hallo, ik ben op zoek naar een ketel van borosilicaatglas. Heb jij ook zoiets?

0

30 van 34 discussies

Orde van de
discussies
Naar boven
Forum voor Waterkoker
StartBegin discussie