Plaats het filter met torsie.
Het koppel is belangrijker dan de accucapaciteit, vooral voor stadsfietsen.

1
Het koppel is belangrijker dan de accucapaciteit, vooral voor stadsfietsen.
1
Vering hoort niet in het filter "Framevorm". Ik ben op zoek naar een lage step-through met volledige vering, dat werkt niet als beide in hetzelfde filter zitten.
1
Met een motor met achterwielaandrijving zou een borstelwiel goed zijn - zelfreinigend 1. 2. er zijn gemotoriseerde achterwielen er zijn spookmotoren die een soort dynamo aan het systeem hebben en ook de accu opladen tijdens het rijden. Wie heeft ervaring met fietsbedrijven met achterwielaandrijving op hellingen voorzichtig zijn bij het naderen en nemen van bochten welke merken van 2-4 sterren beoordeling in het geding komen . Prijs tot 2500 -€ of gebruikt . Bedankt voor een mogelijk antwoord . Al het beste voor een of langere rit
0
Ik zal heel blij zijn als de optie "Pinion" beschikbaar is in het filter onder "Merk elektromotor"...😇 Weet Digitec/Galaxus al meer?
1
Toen ik zag dat er QiO-fietsen werden aangeboden viel ik bijna van mijn stoel! Zijn jullie van plan om in de toekomst ook andere modellen aan te bieden, zoals de Eins P-E 2023 of de EINS P-5 2023? Want toen ik op NU KOPEN klikte, zag ik dat het om de QiO Eins P-E 2022 ging :'(
2
Hoi zäme! Ik zoek een e-bike voor mijn vrouw en mij. De prijs per e-bike mag niet meer zijn dan 2400. De e-bikes moeten een actieradius hebben van ongeveer 80 km. We willen ook graag rijden op bospaden of kiezels. De motor moet ook hellingen goed kunnen overwinnen. Ik ben 179 lang en mijn vrouw 149. Het zou interessant zijn je aanbevelingen te horen!
1
Welke framemaat heb ik nodig voor een e-bike met een lichaamslengte van 186cm. Hartelijk dank voor je advies.
2
Is er een plan om de xiaomi himo c20 aan te bieden? C.f https://ebikechoices.com/xiaomi-him...
2
Kun je ergens proefrijden op de ebikes?
5
Waarom zijn er niet meer elektrische fietsen met trapondersteuning tot 45 km/u?
5
Hallo samen Ik zoek een EBike om de kleine -met de kinderkar- naar de crèche te brengen en daarna door de stad naar kantoor te rijden. Omdat de kinderkamer bovenaan de heuvel ligt en ik ook de kinderkar meesleep, denk ik dat ik wat elektrische hulp nodig heb. Welk model zou je aanbevelen? LG en bedankt
1