Fietsbuis

7 Discussies voor in Fietsbuis

Begin discussie
    nights 2 jaren geleden in Fietsbuis

Schwalbe Aerothane super tube maar....

Let op !!! Aerothane zwak punt, ventiel draait snel over. Al tijdens de montage merk je dat het plastic schroefdraad te soepel of te dun is voor het ventiel en het met weinig kracht te strak aandraait en er lucht ontsnapt.

+1

6

lapamo 6 maanden geleden in Fietsbuis

Voer een verstandige sortering op bandbreedte in

Hallo allemaal, nog belangrijker dan de ventielhoogte is eigenlijk de maximaal toegestane bandbreedte! Ik wil graag kunnen sorteren op binnenbanden die passen op 28 mm banden (racefiets) en binnenbanden die passen op 40 mm banden (gravel).

1

lukeskywalker8 3 jaren geleden in Fietsbuis

Diameter

Het vinden van de juiste slang zonder diameterfilter kan veel tijd kosten. De foto's zijn niet informatief genoeg, en de producttitel zegt niet veel meer.

1

judith.hardegger 4 jaren geleden in Fietsbuis

Racefietsbuis voor carbonvelgen (hoog) en bredere banden

Ik zoek een fietsband voor 28" carbon velgen, bandbreedte ca. 28 - 32 mm. De lengte van de klep moet 60 zijn.

0

Anonymous 5 jaren geleden in Fietsbuis

Maatspecificatie volgens ISO (E.T.R.T.O.).

De maten van fietsbinnenbanden worden bij Galaxus ingedeeld in decimale inches. Dit is nogal vervelend en leidt snel tot verwarring. Bijvoorbeeld, 26 x 1 3/4 inch is niet hetzelfde als een 26 x 1,75 inch. Ook is het niet gestandaardiseerd hoe de breedte van de buis wordt gemeten (afhankelijk van de velgen). Daarom zou ik graag zien dat de maat E.T.R.T.O. gestandaardiseerd wordt volgens ISO. Dit zou het zoeken naar een geschikte binnenband sterk vereenvoudigen. Overigens kunnen de producten voor fietsbanden gefilterd worden op ETRTO, maar voor fietswielen en binnenbanden alleen op inch.

0

MarkyStreity 6 jaren geleden in Fietsbuis

Velo-buis met hoekventiel

Hallo! Ik zoek een kinderfietsbuis (12") met een hoekventiel. Bij bepaalde kinderfietsen of wielen is er eenvoudigweg niet genoeg ruimte tot aan de as voor een normale pomp. Het zou geweldig zijn als dit in het assortiment kon worden opgenomen.

1

Anonymous 7 jaren geleden in Fietsbuis

Slang voor kinderwagen

Hallo, kun je ook een buis voor kidnerauto's aan het assortiment toevoegen. Ik zoek een 10"x2" buis (10" x 2,0" (54-152) Schrader 90°). Hartelijk dank!

3

Orde van de
discussies

7 van 7 discussies

Naar boven
Forum voor Fietsbuis
StartBegin discussie