Fietshelmen - retourzendingen niet welkom.
8
8
Hallo, ik ben op zoek naar een fietshelm voor kinderen (hoofdomtrek ongeveer 50 cm) waarvoor accessoires voor de winter bestaan die de oren bedekken. Weet iemand een model? Het liefst geen 'muts' eronder, maar alleen bescherming voor de oren. Alvast bedankt!
0
1
Weet iemand het verschil tussen Fox Speedframe Normal/Blocked/Klif? Zelfs op hun website wordt dit niet duidelijk onderscheiden. Alvast bedankt.
3
De binnenpads houden het niet meer of zijn op sommige plekken losgekomen - ik kan geen vervanging vinden voor deze helm: https://www.galaxus.ch/de/s3/product/met-roam-56-58-cm-velohelm-8070001?supplier=406802 Zijn er alternatieven of weet iemand waar ik binnenpads kan vinden, merkonafhankelijk of voor het merk MET?
1
Heeft Galaxus helemaal geen Poc helmen? De Tectal modellen zijn vrij wijdverspreid.
0
Zou je een nieuw filter aan de fietshelmen kunnen toevoegen dat aangeeft welk oplaadstopcontact is geïnstalleerd? En een filter voor het gewicht van de helm zou geweldig zijn. en welke beschermingsklasse de helm heeft.
2
3
Hallo Samen Ik zoek een helm met een meekleurend vizier. Wat valt er te kiezen? Ik denk dat de hier aangeboden Alpina Altone VM een mogelijkheid is?
5
Kan iemand een kinderhelm aanbevelen voor een langwerpige hoofdvorm? Hoofdomtrek is 53cm, breedte 15cm, lengte 21cm (gemeten in bovenaanzicht oor tot oor, voorhoofd tot achterhoofd). Helaas hebben we tot nu toe niet altijd succes gehad, want de helmen waren meestal te breed en pasten daarom niet goed. Merci!
2
Vallen fietshelmen in de categorie "kledingstukken" of mag ik de helm uitproberen en zonder korting gratis terugsturen als hij niet past?
8