Hardloopschoenen

6 Discussies voor in Hardloopschoenen

Begin discussie
    Anonymous 1 maand geleden in Hardloopschoenen

Asics Gel-Kayano 32

Momenteel kun je de 2023 (30) en 2024 (31) modellen van de Asics Gel-Kayano nog in de winkel vinden. Het model 2025 (32) is echter al sinds ongeveer april op de markt. Ga jij de schoen toevoegen aan je productcatalogus? Of wacht je tot de oude generatie is uitverkocht?

1

RosaroterElefant 5 maanden geleden in Hardloopschoenen

Hardloopschoen voor halve marathons

Welke hardloopschoen kun je aanraden voor een halve marathon? Welke voor een training?

3

doppelhelix 1 jaar geleden in Hardloopschoenen

Gemaakt in ...

Beste Galaxus / Digitec Team Ik wil graag een zoekfilter voor producten "made in ...". Bijvoorbeeld "made in china", "made in europe" of "made in Switzerland" etc. Het maakt niet uit welke productcategorie. Merci

2

paulick.m 4 jaren geleden in Hardloopschoenen

Hardloop- en wandelschoen - breedte

Goede dag samen Een manier om de filterfunctie uit te breiden met pasvormen voor voetbreedte zou zeer interessant zijn. Lopers met brede voeten zoals ik zouden anders alleen de mogelijkheid hebben om een heleboel schoenen te bestellen en ze waarschijnlijk terug te sturen voordat ze geluk hebben. Om te beginnen zou het me ook helpen om te weten welke van de hardloop- en wandelschoenen een brede teendoos hebben. Dat blijkt zelden of nooit uit de titel.

3

domono 7 jaren geleden in Hardloopschoenen

Grote maten

Ik heb maat 48 (voor hardloopschoenen) en kan hier in de winkel geen schoenen vinden die passen. Kun je geen grotere maten in het assortiment opnemen?

5

raphaelrenaud 7 jaren geleden in Hardloopschoenen

Saucony Fastwitch 8

Zal de Saucony Fastwitch 8 hier ooit verkrijgbaar zijn? De goede raceschoenen ontbreken hier een beetje. De Nike Zoom (Vapor) Fly zou ook heel gaaf zijn.

0

Orde van de
discussies
Forum voor Hardloopschoenen
StartBegin discussie